cukavé rozjezdy

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

euromen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: čtv led 05, 2012 12:03 am
Bydliště: Děčín

cukavé rozjezdy

Příspěvek od euromen »

pánové, pročetl jsem to tady ale přesný popis problému tu není, komplet RTR set s přímačem a TU-104BK od Tamiye. Při plném plynu auto skáče po pár centimetrech, regulátor vždy pípne a motor vypne, při postupném rozjezdu k tomu nedochází, nastavení reglu nepomohlo. Baterka 1600 + RTR nabíječka
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od tjjack »

Vidim to, že baterka je zničená z tý setový nabíječky a regl nemá šťávu....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
euromen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: čtv led 05, 2012 12:03 am
Bydliště: Děčín

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od euromen »

baterka je fungl nová
Uživatelský avatar
06D
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 509
Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od 06D »

Je to tady skoro všude u takových témat ... problém je PODPĚTÍ BATERIE.
Při plné akceleraci dochází k většímu proudovému odběru a tím pádem akupack 1600 nabitý RTR nabíječkou klesne pod vypínací napětí regulátoru a ten odpojí motor ....
První rada zní : zahodit RTR nabíječku, vyměnit super RTR konektory Baterka-regl za opravdové konektory
Jak dlouho jsi ji nabíjel ???? A máš voltmetr ???
Olin Bětík....MOVO Racing
euromen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: čtv led 05, 2012 12:03 am
Bydliště: Děčín

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od euromen »

nabíjená byla cca 10 hodin a napětí po chvíli testování 7,72V
Uživatelský avatar
06D
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 509
Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od 06D »

mmm tak buď je v prd...li měřák nebo baterka :roll:
A když připojíš baterku k zátěži ideální pokud máš vybíječ nebo aspoň žárovku tak ti klesne na kolik ??? Naprázdno to nemá vypovídající hodnotu.
Jediný co si nejsem jistý :think: jestli TEU104Bk má nějaké nastavení mezi LiPo a NIxx baterkama nebo to bere jako automat ?? Pak by si díky těm 7,72V mohla myslet že to krmíš LiPolkou a nepustí tě pod 6V +- je to Teučko :--)
Kolika Amperama nabíjí ta RTR nabíječka ????
Olin Bětík....MOVO Racing
Uživatelský avatar
BrAtKo
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 178
Registrován: stř led 11, 2012 11:25 am
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od BrAtKo »

A o aku baterku ide ? Nimh ci Lipo ? Asi Nimh co. Skus inu batt a je to.
Moje albumy bratko.rajce.idnes.cz
Axial SCX10 Camel Dingo II | Tamiya TA-02T Ford F-150 Baja | Losi 4x4 Trail Trekker 1:24
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od Honza D »

plně nabitá Niklovka by měla mít přes 8V bez zátěže.. Tam možná bude problém... A je jedno jestli je cutoff vyplej nebo zaplej, se zdravou čerstvou baterkou by vypínat neměl (kamarád jezdí NiCd s 13,5T na lipo režim a v pohodě)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
euromen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: čtv led 05, 2012 12:03 am
Bydliště: Děčín

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od euromen »

bohužel jinou baterku na zkoušení nemáme
Uživatelský avatar
BrAtKo
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 178
Registrován: stř led 11, 2012 11:25 am
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od BrAtKo »

euromen píše:bohužel jinou baterku na zkoušení nemáme
No treba si ist jednu kupit. A teu104 ma cut off limit nastaveny pre life. Pri nimh je cut off az az. Takze tam problem nebude. Problem bude v kvalite nabijacky, nenapisal si nic o tom aka znacka acu to je kolko ma za sebou nabijani, ake parametre ma nabijacka ktorounnabijas atd.
Moje albumy bratko.rajce.idnes.cz
Axial SCX10 Camel Dingo II | Tamiya TA-02T Ford F-150 Baja | Losi 4x4 Trail Trekker 1:24
euromen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: čtv led 05, 2012 12:03 am
Bydliště: Děčín

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od euromen »

baterie LPR 1600mAh 1. nabíjecí cyklus, rtr nabíječka myslim modelcraft nabíjecí proud 130mA.. bylo to to co k tomu člověk dostane dá se říct jako dárek
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od hornak »

Zkus tu "lipol ochranu" vypnout a to tak, ze zapnes vysilac, zapnes model a az blikne led na reglu, hned zmacknes reglove tlacitko, dokud nepipne. Musis to udelat hned po sobe. No a pak uvidis , co dal.
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
06D
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 509
Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od 06D »

BrAtKo píše: A teu104 ma cut off limit nastaveny pre life. Pri nimh je cut off az az. Takze tam problem nebude. .....atd
Právě že díky tomu že nabíjí 130mA tak je baterka měkká tím pádem při proudovém odběru (akceleraci) dochází k poklesu napětí.
A tady je ten problém cut offu : vypínací napětí pro LiPo je 3,2V / článek , pro LiFe (A123) 2,5V/článek , pro Nixx 0,8V/článek . Takže pokud jej nedeaktivuje tak mu to vypíná dřív než musí.
Pro Euromen :: Ale samozřejmě je problém v nabíjení baterie. Aby ti vydržela akcelerační špičky tak musíš nabíjet 1700mAh baterku minimálně 1 - 1,7A a to tyhle dárkovo-bonusové nabíječky nedokážou.
Takže koupit nabíječku :text-imsorry:
Olin Bětík....MOVO Racing
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od Jirkacbx »

Za mně taky rada zainvestovat do pořádný nabíječky.Aku jsou líný a netahnou.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
euromen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: čtv led 05, 2012 12:03 am
Bydliště: Děčín

Re: cukavé rozjezdy

Příspěvek od euromen »

to není přímo moje auto,ale kamaráda kterýho sem překecal aby jezdil se mnou a on si právě koupil RTR set, nabíječka už cestuje poštou (imax B6 AC), baterka musí počkat na příští vejplatu
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“