cukavé rozjezdy
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
cukavé rozjezdy
pánové, pročetl jsem to tady ale přesný popis problému tu není, komplet RTR set s přímačem a TU-104BK od Tamiye. Při plném plynu auto skáče po pár centimetrech, regulátor vždy pípne a motor vypne, při postupném rozjezdu k tomu nedochází, nastavení reglu nepomohlo. Baterka 1600 + RTR nabíječka
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: cukavé rozjezdy
Vidim to, že baterka je zničená z tý setový nabíječky a regl nemá šťávu....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: cukavé rozjezdy
baterka je fungl nová
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukavé rozjezdy
Je to tady skoro všude u takových témat ... problém je PODPĚTÍ BATERIE.
Při plné akceleraci dochází k většímu proudovému odběru a tím pádem akupack 1600 nabitý RTR nabíječkou klesne pod vypínací napětí regulátoru a ten odpojí motor ....
První rada zní : zahodit RTR nabíječku, vyměnit super RTR konektory Baterka-regl za opravdové konektory
Jak dlouho jsi ji nabíjel ???? A máš voltmetr ???
Při plné akceleraci dochází k většímu proudovému odběru a tím pádem akupack 1600 nabitý RTR nabíječkou klesne pod vypínací napětí regulátoru a ten odpojí motor ....
První rada zní : zahodit RTR nabíječku, vyměnit super RTR konektory Baterka-regl za opravdové konektory
Jak dlouho jsi ji nabíjel ???? A máš voltmetr ???
Olin Bětík....MOVO Racing
Re: cukavé rozjezdy
nabíjená byla cca 10 hodin a napětí po chvíli testování 7,72V
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukavé rozjezdy
mmm tak buď je v prd...li měřák nebo baterka
A když připojíš baterku k zátěži ideální pokud máš vybíječ nebo aspoň žárovku tak ti klesne na kolik ??? Naprázdno to nemá vypovídající hodnotu.
Jediný co si nejsem jistý jestli TEU104Bk má nějaké nastavení mezi LiPo a NIxx baterkama nebo to bere jako automat ?? Pak by si díky těm 7,72V mohla myslet že to krmíš LiPolkou a nepustí tě pod 6V +- je to Teučko :--)
Kolika Amperama nabíjí ta RTR nabíječka ????
A když připojíš baterku k zátěži ideální pokud máš vybíječ nebo aspoň žárovku tak ti klesne na kolik ??? Naprázdno to nemá vypovídající hodnotu.
Jediný co si nejsem jistý jestli TEU104Bk má nějaké nastavení mezi LiPo a NIxx baterkama nebo to bere jako automat ?? Pak by si díky těm 7,72V mohla myslet že to krmíš LiPolkou a nepustí tě pod 6V +- je to Teučko :--)
Kolika Amperama nabíjí ta RTR nabíječka ????
Olin Bětík....MOVO Racing
- BrAtKo
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 178
- Registrován: stř led 11, 2012 11:25 am
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukavé rozjezdy
A o aku baterku ide ? Nimh ci Lipo ? Asi Nimh co. Skus inu batt a je to.
Moje albumy bratko.rajce.idnes.cz
Axial SCX10 Camel Dingo II | Tamiya TA-02T Ford F-150 Baja | Losi 4x4 Trail Trekker 1:24
Axial SCX10 Camel Dingo II | Tamiya TA-02T Ford F-150 Baja | Losi 4x4 Trail Trekker 1:24
Re: cukavé rozjezdy
plně nabitá Niklovka by měla mít přes 8V bez zátěže.. Tam možná bude problém... A je jedno jestli je cutoff vyplej nebo zaplej, se zdravou čerstvou baterkou by vypínat neměl (kamarád jezdí NiCd s 13,5T na lipo režim a v pohodě)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: cukavé rozjezdy
bohužel jinou baterku na zkoušení nemáme
- BrAtKo
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 178
- Registrován: stř led 11, 2012 11:25 am
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukavé rozjezdy
No treba si ist jednu kupit. A teu104 ma cut off limit nastaveny pre life. Pri nimh je cut off az az. Takze tam problem nebude. Problem bude v kvalite nabijacky, nenapisal si nic o tom aka znacka acu to je kolko ma za sebou nabijani, ake parametre ma nabijacka ktorounnabijas atd.euromen píše:bohužel jinou baterku na zkoušení nemáme
Moje albumy bratko.rajce.idnes.cz
Axial SCX10 Camel Dingo II | Tamiya TA-02T Ford F-150 Baja | Losi 4x4 Trail Trekker 1:24
Axial SCX10 Camel Dingo II | Tamiya TA-02T Ford F-150 Baja | Losi 4x4 Trail Trekker 1:24
Re: cukavé rozjezdy
baterie LPR 1600mAh 1. nabíjecí cyklus, rtr nabíječka myslim modelcraft nabíjecí proud 130mA.. bylo to to co k tomu člověk dostane dá se říct jako dárek
- hornak
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 648
- Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
- Bydliště: Opava, Březová u Vítkova
Re: cukavé rozjezdy
Zkus tu "lipol ochranu" vypnout a to tak, ze zapnes vysilac, zapnes model a az blikne led na reglu, hned zmacknes reglove tlacitko, dokud nepipne. Musis to udelat hned po sobe. No a pak uvidis , co dal.
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukavé rozjezdy
Právě že díky tomu že nabíjí 130mA tak je baterka měkká tím pádem při proudovém odběru (akceleraci) dochází k poklesu napětí.BrAtKo píše: A teu104 ma cut off limit nastaveny pre life. Pri nimh je cut off az az. Takze tam problem nebude. .....atd
A tady je ten problém cut offu : vypínací napětí pro LiPo je 3,2V / článek , pro LiFe (A123) 2,5V/článek , pro Nixx 0,8V/článek . Takže pokud jej nedeaktivuje tak mu to vypíná dřív než musí.
Pro Euromen :: Ale samozřejmě je problém v nabíjení baterie. Aby ti vydržela akcelerační špičky tak musíš nabíjet 1700mAh baterku minimálně 1 - 1,7A a to tyhle dárkovo-bonusové nabíječky nedokážou.
Takže koupit nabíječku
Olin Bětík....MOVO Racing
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: cukavé rozjezdy
Za mně taky rada zainvestovat do pořádný nabíječky.Aku jsou líný a netahnou.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: cukavé rozjezdy
to není přímo moje auto,ale kamaráda kterýho sem překecal aby jezdil se mnou a on si právě koupil RTR set, nabíječka už cestuje poštou (imax B6 AC), baterka musí počkat na příští vejplatu