101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Michal21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: čtv pro 15, 2011 8:32 pm

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Příspěvek od Michal21 »

PeetRees píše:jede :twisted:

http://youtu.be/kn3FdvdFTmE

EDIT: http://www.mz-racing.net/p4988-57144-v10-spec-5-14x2/
- počet otáček: 42.500 otáček/min
- max. výkon: 184W



Ahoj prosimte mam v TT-01E Brushless-Set HURRICANE 8T ma 34.500 ot. dostanuse v převodama 25 pastorek a 56. kolo nekam na 72km/h Ale starky jsou na prd.. Poradiš mi bud jake převody třeba jake maš ty a nebo jestly mi k tomuhle motoru co tu maš ty stači TEU-104BK Asi by jsem nad nim uvažoval...dik moc.
Uživatelský avatar
PeetRees
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: pon zář 26, 2011 9:49 pm
Bydliště: Praha/Ostrava

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Příspěvek od PeetRees »

převody mám standart tt... 19/61. a 104bk neznám, co vim tak zvládá motory od cca 23závitů...kdežto 101 od 19...ale střílim to od boku....tak něják. Je fakt že 104 má už lepší chladič, ale musel bys to poupravovat...ubrousit..pastu... větší chladič, větrák... a pak moooožná...ale víš jak...mám elektro školu...a jak z teorie tak z praxe... i kdybys měl 101 jako já, tak ti nemůžu zaručit že to pojede :-) co kus to originál a může snést míň, může snést víc. Zkus...uvidíš... ale na výkonovej rozdíl v praxi mezi 101 a 104 by to chtělo ještě někoho kdo nám řekne...
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy

Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru :-D
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!




Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“