101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
a jakej má výkon? kolik toček? http://www.rc-belkovice.estranky.cz/cla ... amiya.html tady píšou 33000 naprázdno
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
hihi mě šlo spíš o to co 101bk snese...184W jakš takš snese. To je pro mě větší adrenalin a pěknej pocit než tam nacpat standart kterej je na to stavěnej Ikdyž jede mnohonásobně rychleji
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
byla by sradna tam dát třeba leteckou oběžku s asi tak 500W + zajímalo by mě, jak by se na to podvozek tvářil
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
Ale no tak.Jsme na seriozním foru,tudíž i seriozní přístup 8)
V základu TEU,jak 101ka tak 104ka by měly v v klidu zvládat max. 19z motor,17z jen s přídavným chladičem a chlazením.
V základu TEU,jak 101ka tak 104ka by měly v v klidu zvládat max. 19z motor,17z jen s přídavným chladičem a chlazením.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
tak třeba při slušným chování opravdu dá i ten 14z. ale určitě by se to reglu nelíbilo při ostřejším stylu jízdy a okolním teplotám nad 20°C.... to si myslim ten regl nemůže dát...
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
záleží co je ostrá jízda. jestli pomalu aby regulátor reguloval naplno anebo rychle plnej plyn s tim ze naplno se regulátor vypne a de to rovnou z baterky?
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
nejvíc dostává regulátor zabrat při rychlém střídání rychlých rozjezdů a brždění
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
Aha taxme doma. nic jinyho me nebaví
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
- AnthonyWave
- Píšu hodně
- Příspěvky: 436
- Registrován: úte led 23, 2007 5:39 pm
- Bydliště: Brno
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
až ti bude TT hořet, laskavě to natoč
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
Co se na foru nechá najít,tak limit pro TEU bez chlazení je 19z motor,s chlazením/větrákem 17ka.
Na 14ku motor nebo ještě ním by se to už muselo chladit dusíkem nebo nevim čim,aby Fety byly schopný ten výkon převést na motor.
Na 14ku motor nebo ještě ním by se to už muselo chladit dusíkem nebo nevim čim,aby Fety byly schopný ten výkon převést na motor.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
to cbx: čteš nebo ne? nebo sem to nepochopil? píšu tu že mi 14z jede na pasiv, a ty že to musim chladit dusíkem. jede...tak jede... to jestli to nepropustí tolik Ampér kolik má...to nezjistim páč nevim kolik ten motor má Ampér mít.
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
to Alindur: LRP se mi moc nehřeje, ale kdybych to jel na Lipol a né na NiMh tak tak se asi hřeje víc...
prostě už uzavírám téma....
14z LRP 42 000ot/min 184W jede na TEU-101Bk s hliníkovym chladičem (berte v potaz že je venku kolem nuly, tak zatim jen jako pasiv) a stříbrnou teplovodivou pastou sem to vystlal všude. A ticho už že to nejede když to jede
P.S.: na youtube jízdu dám až budu mít kolegu kterej veme do ruky telefon
prostě už uzavírám téma....
14z LRP 42 000ot/min 184W jede na TEU-101Bk s hliníkovym chladičem (berte v potaz že je venku kolem nuly, tak zatim jen jako pasiv) a stříbrnou teplovodivou pastou sem to vystlal všude. A ticho už že to nejede když to jede
P.S.: na youtube jízdu dám až budu mít kolegu kterej veme do ruky telefon
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
Nezáleží na tom, kolik má motor otáček, ale na tom, jakej má vnitřní odpor vinutí. Takže 13z má o něco menší odpor a tim pádem větší spotřebu. U tý spotřeby taky hodně záleží na načasování motoru a převodovýmu poměru....PeetRees píše:a jakej má výkon? kolik toček? http://www.rc-belkovice.estranky.cz/cla ... amiya.html tady píšou 33000 naprázdno
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
odpor vinutí má na spotřebu jen malej vliv, tu ovlivňuje odpor cívek při změnách toku proudu (=otáčení motoru).. Proto taky vícezávitový motory točej míň, vyšší vinutí má větší odpor proti změnám, rozdíl v opravdovým odporu je proti tomu zanedbatelnej
Odpor vinutí má vliv spíš na velikost špiček - dokud se neprorazej tranzistory při špičce, je při dobrým chlazení možný jezdit s čimkoli
Odpor vinutí má vliv spíš na velikost špiček - dokud se neprorazej tranzistory při špičce, je při dobrým chlazení možný jezdit s čimkoli
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr
tak proč má tamiya 13x2 26tis a lrp 14x2 42tis? ...a taky jeden příklad kterej sem našel na netu a pak na to čuměl jak puk i profi prodavač.... ansman 17x2 má 28tis a 14x2 má 26tis... tak leda že by to bylo v krouťáku... ale ta tamiya mi nejde do hlavy že má na 13z tak málo toček... ona tam měla něco jako 33tis bez zátěže a 26tis v zátěži... to nikdo jinej neudává tak nevim...no každopádně 13z a 26tis otáček bude dávat regulátoru míň naprdel než 14z a 42tis toček ne? jasně je to i o magnetech...ale tenhle rozdíl přece neudšlaj magnety...leda by tamiya měla třecí ložiska neložiska...ne prostě mi to do hlavy nejde co reglu dává větší kouř
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!