Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
funguje už tejden jezdim jak drak, mám tam chladič z RAMky pasiv, ale jezdim na NiMh, ne na LiPolu. Takže jezdí, pro ty kdo mají strach tam cpát 19ti závity. Jen to chce pořádně zařídit dotek novýho chladiče se stávajcim... pořádně vopilovat tu černou barvu tam kde bude dotek i s tim plastem okolo a dát tam teplovodivou pastu...nejlíp stříbrnou. a pořádně to přitlačit, Mohl jsem to udělat líp...ale stahovací plastový pásky stačí...teprve až to upadne tak to udělám na šrouby Další level bude 14tizávit zkoušel to někdo?
P.S.: ta vyfocená baterka byla jen na první pokus, už je stará a nepouští moc proudu
P.S.: ta vyfocená baterka byla jen na první pokus, už je stará a nepouští moc proudu
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
Tak regulátor by měl teoreticky zvládnout jakýkoli proudy až do průrazu tranzistorů, pokud ho uchladíš.... Ale kde s tim jezdíš jako drak? Venku v těhlech teplotách nebo v hale?
Jinak já mám na TEU naroubovanej chladič z Nosramu Magnum a 18x2 a v hale už se začíná hřát... 17z by už asi nerozdejchal
Jinak já mám na TEU naroubovanej chladič z Nosramu Magnum a 18x2 a v hale už se začíná hřát... 17z by už asi nerozdejchal
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
jezdim tak i tak, venku je sotva vlažnej a vevnitř je trochu teplej, ale furt ok, páč sem jezdil jen s origo chladičem na MiGu 500TR a to sem na něm neudržel prst...to už se pekl, tak jestli na tom udržíš prsty tak ok
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
ooooo to kdybych věděl tak koupim 14x2 myslíte že mu to ještě jede?
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
Už mi to nejede, protože jsem to pak rozebral. Zkoušel jsem to jenom ze zvědavost
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
aha, takže jen test na 20 minut a ok... takže 13 pokořeno...a co takhle 10
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
- hornak
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 648
- Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
- Bydliště: Opava, Březová u Vítkova
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
Ja jsem jezdil s Orionem 15x2 a roztavil se mi Tamiya konektor :--)
Jinak 10z je blbost na tomto podvozku celkove je to blbost jako stejnosmerny kartacovy motor.
Jinak 10z je blbost na tomto podvozku celkove je to blbost jako stejnosmerny kartacovy motor.
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
to je ten mezi baterkou a reglem? nebo ten mezi reglem a motorem?
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
mezi baterku a regl se tamiya konektor nedává
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
Ale dává
Jen tradičně nic nevydrží,takže se rychle letuje na G4 nebo Deans.
To samý k motoru.
Jen tradičně nic nevydrží,takže se rychle letuje na G4 nebo Deans.
To samý k motoru.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
jej, myslej jsem mezi motor a regl , ale i tak je to konektor na 3,14ču...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Regl 101Bk a Ansmann 17x2T
aha aha, děkuji
Péťa z Prahy co bydlí u Vostravy
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!
Tamiya Subaru Impreza WRC 08 / BMW e46 M3 GT Drift / Iveco Daily 65C15 z papíru
TT01 - TEU101Bk- !!! LRP V10 Spec.5 14x2 !!!