Stránka 1 z 2

Dotaz na motor

Napsal: úte črc 19, 2011 8:03 pm
od artus
Zdravím vás mám dotaz mám 01D s motorem RS540 sport tuned a regulátor TEU-104BK a chtěl bych se zeptat jestli je tento motor http://www.rc-auta.eu/zbozi/3789/Super-Stock-BZ.htm možno připojit a jestli je lepší na drift nebo jsou ještě nějaké lepší k tomuto reglu .. o tomto motoru sem zde nenašel zmínku díky

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 19, 2011 8:07 pm
od malousek
já nevím v dnešní době bych do uhlíkáču neinvestoval. pořid si střídák to je upa jiný kafe...

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 19, 2011 9:00 pm
od Jirkacbx
Stock BZ je předražený.
Na drift s TEU ti stačí Saturn od HPI,asi 20z.

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 19, 2011 11:17 pm
od artus
jo našel jsem ho díky za radu ;) http://www.rc-auta.eu/zbozi/7474/Saturn-20T-motor.htm je to hodně velký cenový rozdíl :!:

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 26, 2011 9:41 am
od matikula
sice o tom asi nebudeš chtít slyšet ale běž do střídáku sice tě to vyjde(podle kvality a Zavitu)na 1800(naky ezrun combo z ebaye) až 5000kč(kvalitní novak kombo z jejich stránky)ale vyplatí se to nebudeš mit takovou spotřebu motor se nebude přehřívat no prostě uplně jiná jízda ale rači už bych to nepoužíval v kombinaci s ni mh\cd nemuselo by to dělat dobrotu

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 26, 2011 10:04 am
od Honza D
Proč nepoužívat k kombinaci NiMH? V řpípadě TT-čka bych tam naopak lipolky necpal, protože by ho to rozthalo :D

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 26, 2011 3:51 pm
od matikula
nevim prostě to nejde k sobě osobně s tím nemám tkušenost ale rači bych už vzal is lipolama
prostě záleží na tom jesi chceš jezdit jen doma tak si nech stejnosměrnej saturn ale jesi naky soutěže tak už bych volil o kategorii výš

Re: Dotaz na motor

Napsal: úte črc 26, 2011 3:59 pm
od delta tuning force
tedy u nás na soutěži byl sice jenom jeden stejnosměr ale rozhodně se nedá říct že by byl nějak pozadu :-) ba naopak :-) o motoru to neni


a já osobně mam 60A ezruna a v současný době (díky mojí skvělé šikovnosti) jezdím také jen na NIMH baterku a nemam s tim nejmenšího problému a výdrž asi 60 minut (neměřil jsem to) možná i víc :)-

Re: Dotaz na motor

Napsal: pát dub 06, 2012 9:51 pm
od Tiger.s
Ahoj lidi , měl obych jeden dotázek k výdrži originálního regulátoru co je v tt-01 silnější motor na něj navěsit aby to vydržel? Jde mi o stejnosměrnej.
Stavím barák a nechci do auta tolik investovat.
Mockrát díky za info .
:text-thankyouyellow:

Re: Dotaz na motor

Napsal: pát dub 06, 2012 11:02 pm
od Maerek

Re: Dotaz na motor

Napsal: sob dub 07, 2012 8:03 am
od Tiger.s
Díky moc tohle je teda strop co ten regulátor zmákne jo? toho miga jsem měl v mé předešlé tt-01 a jelo to docela obstojně .Případně vyyměnit regulátor ale to už jsem zase na jiný částce .

Re: Dotaz na motor

Napsal: sob dub 07, 2012 11:07 am
od 06D
TEU 101 zvladne bez problemu 19z stejnosmer, jsou zde kombinace 14z ale uz je problem s teplotou. Tim padem zivotnost nezarucena. Taky zalezi jakej mas prevod. Ale vychazej ze seriovy prevod a 19z je overena kombinace

Re: Dotaz na motor

Napsal: sob dub 07, 2012 4:34 pm
od Tiger.s
KOuknu na to určitě tam bude seriovej převod. Dííky

Re: Dotaz na motor

Napsal: sob dub 07, 2012 10:41 pm
od Jirkacbx
Saturn úplně v pohodě.
Vyšší výkon než Mig 500 a menší teplota motoru.

Re: Dotaz na motor

Napsal: ned dub 08, 2012 11:30 am
od hbboy
vůbec bych se těch lipolek nebál, jezdíme v tamiya cupu převod 55/28 - různé regulátory a lipolky většinou 5600 mah - má mám čínskou turnigy 50 - 100 c za 805 Kč, motory jezdíme předepsané johnson, ale jsou hodně velké rozdíli v regulátorech

když jsem tam měl třeba mambu, tak mě všichni vzali na 20 metrové rovince i o 2 - 3 metry, nyní jezdím starý regulátor asi tuším 6 let LRP V 7.1, který jsem koupil za 500 Kč nemá zpátečku a už ostatním stačím. Kolega na závodech měl regulátor LRP QC3 nebo jak se to píše a druhý tekin rs pro a i ty mi dávají na rovince, ale už jen asi metr -))))

ale LIPOL baterií bych se nebál, jezdím takto s motorem johnson rok a stále vše v pořádku

nyní jeden nový závodních měl motor Johnson ve formuli a dojel celkově 4 tý a to měli všichni stříďáky 10,5 či 13,5 závitové motory a on jel prostě jen na plný plyn a všem relativně staačil, v kvalifikacích dojel i druhý občas - byli jsme s toho všichni docela překvapeni