Přehřívání motorku

veškere elektro do TT-01 (motory, regulátory, příjmače ...)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
SniperFM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: stř led 30, 2008 10:56 pm
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od SniperFM »

rider-x píše:
Taky jsem ho našel, akorát mne udivilo, že má jinak zbarvené vodiče a mnohem tenčí.
Přesně jako Johnson...

No uvidíme, pokud neseženu nic rozumného, tak zvolím nějaký vysokootáčkový motor, vybavím ho pořádným chlazením a použiji tohle:

http://www.rcshop.eu/mpj-8122-prevodovk ... 15989.html

Ovšem, pokud tu převodovku do toho tunelu narvu :-)
Audi Fünfzylinder Power!
Uživatelský avatar
rider-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: čtv led 22, 2009 10:20 pm
Bydliště: N. Paka
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od rider-x »

Tak s převodovkou ti neporadím...nemám s ní zkušenosti. To musí někdo jinej, jestli to někdy dával do TLka.

Já osobně teda tyhle originál kabely vůbec nepoužívám a rovnou je vyměňuju za jiný a konektory používám zlacený G4. Nemám s těma původníma konektorama moc dobrý zkušenosti, hodně se mi hřály a docela často se v tom zeslabeným místě lámou.
LRP S10 Blast TC Fabia S2000 (Reely combo brushless)
Reely TC-04 Touring Car Mitsubishi Lancer (Nosram Magnum Reverse, LRP Rally Special 2)
Reely Ranger TC-04 brushless (Reely combo brushless)
QRF 400[/color] (Turnigy 60A, EZ-Run 13T brushless)
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od Honza D »

tamten stříbrňák to není ono, ten by se asi taky usmažil... já měl na mysli takovej ten delší, měl vrtulku.. tuším, že je tu někde na fórku odkaz, zkusim to najít...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
rider-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: čtv led 22, 2009 10:20 pm
Bydliště: N. Paka
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od rider-x »

No jo, já vím, který asi myslíš, ale ten se mi nějak nepovedlo nikde najít...jenže pokud se nebude dobře chladit, tak ta vrtulka se brzo utavý...taky zkusím mrknout jestli ho někde nenajdu.
LRP S10 Blast TC Fabia S2000 (Reely combo brushless)
Reely TC-04 Touring Car Mitsubishi Lancer (Nosram Magnum Reverse, LRP Rally Special 2)
Reely Ranger TC-04 brushless (Reely combo brushless)
QRF 400[/color] (Turnigy 60A, EZ-Run 13T brushless)
Uživatelský avatar
rider-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: čtv led 22, 2009 10:20 pm
Bydliště: N. Paka
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od rider-x »

Tak by to měl být tenhle, ale nemají ho skladem... http://www.rcmonster.org/zbozi/3501/MOTOR-560-3501.htm
LRP S10 Blast TC Fabia S2000 (Reely combo brushless)
Reely TC-04 Touring Car Mitsubishi Lancer (Nosram Magnum Reverse, LRP Rally Special 2)
Reely Ranger TC-04 brushless (Reely combo brushless)
QRF 400[/color] (Turnigy 60A, EZ-Run 13T brushless)
Uživatelský avatar
SniperFM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: stř led 30, 2008 10:56 pm
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od SniperFM »

Hoši díky zatím moc!!!

Jdu kouknout na tv a zítra se tady podívám co vás napadlo za ďábelské myšlenky 8)
Audi Fünfzylinder Power!
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od Honza D »

jo, to by měl bejt on... u toho chlazení vnitřní vrtulkou by možná pomohlo udělat na spodku motoru nějakou díru, aby se měl kudy nasávat vzduch - kámoš má takhle upravený chlazení na migu (podložka-hvězda pod čelem, aby se uvolnily nasávací otvory) a je to lepší, než chlazení chladičem - je to logický, protože teplo se na plášť přenáší vzduchem - když ten vzduch hned odfoukneš, tak to bude lepší
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
rider-x
Nováček
Nováček
Příspěvky: 69
Registrován: čtv led 22, 2009 10:20 pm
Bydliště: N. Paka
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od rider-x »

Jo tak to máš asi pravdu, to je dobrej nápad. Máme doma ještě 2 TLka, tak bych to mohl vyzkoušet. Určitě by to mělo pomoct ten ohřátej vzduch líp odvádět...
LRP S10 Blast TC Fabia S2000 (Reely combo brushless)
Reely TC-04 Touring Car Mitsubishi Lancer (Nosram Magnum Reverse, LRP Rally Special 2)
Reely Ranger TC-04 brushless (Reely combo brushless)
QRF 400[/color] (Turnigy 60A, EZ-Run 13T brushless)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od Jirkacbx »

Do TL monstra potřebuješ velikost motoru 550 nebo podle starýho značení 600.
Motory jsou oproti 540ce delší a hlavně maj zvýšenej krouták.
Jinak pokud tam chceš dát nějakej motor velikost 540,redukční převodovce se nevyhneš.Bude tam hořet všechno.Nejlíp snad planetovou třeba od Jeti.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od rskedar »

je třeba zmínit, že se použítím redukční převodovky sníží max rychlost a myslím, že dost. je to vhodné spíš na trial....
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
SniperFM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: stř led 30, 2008 10:56 pm
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od SniperFM »

S tím samozřejmě počítám. Ono já se té převodovce stejně nevyhnu, protože si rád občas trial zajezdím, takže by se mi převody dopomala šikly jako přestavbová sada :-)
Ještě by to chtělo samosvorné diferenciály a bylo by to maximálně super.

K tomu motorku, pokusím se tedy sehnat něco kolem 600...akorát nevím, jak je to s těma závitama a jak si s tím poradí ten můj regulátor.

No uvidíme, zatím díky za rady a Tipy. :wink:
Audi Fünfzylinder Power!
Uživatelský avatar
SniperFM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: stř led 30, 2008 10:56 pm
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od SniperFM »

Ještě k těm motorkům, narazil jsem na tenhle: http://www.mz-racing.net/p2169-1145-hpi-gt-550/
Bude stejně dlouhý jako ten originál, asi nevíte, co?
Audi Fünfzylinder Power!
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od Honza D »

mohl by, ale je na 14V, nevim, jestli by to na 7.2V utáhnul
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
SniperFM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 39
Registrován: stř led 30, 2008 10:56 pm
Bydliště: Frýdek - Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od SniperFM »

Odpověď prodavače:
Dobrý den,
je to silný motor, používá se např. do monsterů 1:8, v tl-01 musí držet
jen upozorňuji, že je delší než 540-tka
Audi Fünfzylinder Power!
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Přehřívání motorku

Příspěvek od Honza D »

jj, používá se v monstrech 1:8 a ty jedou na dvě sériový baterky. Počítej s tim, že výkon a krouťák bude poloviční(možná i menší), než udávaj.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Elektotechnika TT-01“