Stránka 2 z 4

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: ned pro 11, 2011 7:01 pm
od PeetRees
a jakej má výkon? kolik toček? http://www.rc-belkovice.estranky.cz/cla ... amiya.html tady píšou 33000 naprázdno

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: ned pro 11, 2011 9:27 pm
od PeetRees
hihi :-) mě šlo spíš o to co 101bk snese...184W jakš takš snese. To je pro mě větší adrenalin a pěknej pocit než tam nacpat standart kterej je na to stavěnej :-) Ikdyž jede mnohonásobně rychleji

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: ned pro 11, 2011 9:36 pm
od Pajik_CZ
byla by sradna tam dát třeba leteckou oběžku s asi tak 500W + :D zajímalo by mě, jak by se na to podvozek tvářil :D

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: ned pro 11, 2011 11:32 pm
od Jirkacbx
Ale no tak.Jsme na seriozním foru,tudíž i seriozní přístup 8)
V základu TEU,jak 101ka tak 104ka by měly v v klidu zvládat max. 19z motor,17z jen s přídavným chladičem a chlazením.

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: ned pro 11, 2011 11:47 pm
od Pajik_CZ
tak třeba při slušným chování opravdu dá i ten 14z. ale určitě by se to reglu nelíbilo při ostřejším stylu jízdy a okolním teplotám nad 20°C.... to si myslim ten regl nemůže dát...

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 8:23 am
od PeetRees
záleží co je ostrá jízda. jestli pomalu aby regulátor reguloval naplno anebo rychle plnej plyn s tim ze naplno se regulátor vypne a de to rovnou z baterky?

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 10:05 am
od Pajik_CZ
nejvíc dostává regulátor zabrat při rychlém střídání rychlých rozjezdů a brždění

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 6:15 pm
od PeetRees
Aha taxme doma. nic jinyho me nebaví :-)

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 6:54 pm
od AnthonyWave
až ti bude TT hořet, laskavě to natoč :mrgreen:

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 9:57 pm
od Jirkacbx
Co se na foru nechá najít,tak limit pro TEU bez chlazení je 19z motor,s chlazením/větrákem 17ka.
Na 14ku motor nebo ještě ním by se to už muselo chladit dusíkem nebo nevim čim,aby Fety byly schopný ten výkon převést na motor.

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 10:19 pm
od PeetRees
to cbx: čteš nebo ne? nebo sem to nepochopil? píšu tu že mi 14z jede na pasiv, a ty že to musim chladit dusíkem. jede...tak jede... to jestli to nepropustí tolik Ampér kolik má...to nezjistim páč nevim kolik ten motor má Ampér mít.

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 10:25 pm
od PeetRees
to Alindur: LRP se mi moc nehřeje, ale kdybych to jel na Lipol a né na NiMh tak tak se asi hřeje víc...

prostě už uzavírám téma....

14z LRP 42 000ot/min 184W jede na TEU-101Bk s hliníkovym chladičem (berte v potaz že je venku kolem nuly, tak zatim jen jako pasiv) a stříbrnou teplovodivou pastou sem to vystlal všude. A ticho už že to nejede když to jede

P.S.: na youtube jízdu dám až budu mít kolegu kterej veme do ruky telefon

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 11:26 pm
od tjjack
PeetRees píše:a jakej má výkon? kolik toček? http://www.rc-belkovice.estranky.cz/cla ... amiya.html tady píšou 33000 naprázdno
Nezáleží na tom, kolik má motor otáček, ale na tom, jakej má vnitřní odpor vinutí. Takže 13z má o něco menší odpor a tim pádem větší spotřebu. U tý spotřeby taky hodně záleží na načasování motoru a převodovýmu poměru....

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: pon pro 12, 2011 11:45 pm
od Honza D
odpor vinutí má na spotřebu jen malej vliv, tu ovlivňuje odpor cívek při změnách toku proudu (=otáčení motoru).. Proto taky vícezávitový motory točej míň, vyšší vinutí má větší odpor proti změnám, rozdíl v opravdovým odporu je proti tomu zanedbatelnej :)
Odpor vinutí má vliv spíš na velikost špiček - dokud se neprorazej tranzistory při špičce, je při dobrým chlazení možný jezdit s čimkoli :)

Re: 101Bk a LRP V10 14x2 42000rpm vrrrrr

Napsal: úte pro 13, 2011 11:01 am
od PeetRees
tak proč má tamiya 13x2 26tis a lrp 14x2 42tis? ...a taky jeden příklad kterej sem našel na netu a pak na to čuměl jak puk i profi prodavač.... ansman 17x2 má 28tis a 14x2 má 26tis... tak leda že by to bylo v krouťáku... ale ta tamiya mi nejde do hlavy že má na 13z tak málo toček... ona tam měla něco jako 33tis bez zátěže a 26tis v zátěži... to nikdo jinej neudává tak nevim...no každopádně 13z a 26tis otáček bude dávat regulátoru míň naprdel než 14z a 42tis toček ne? jasně je to i o magnetech...ale tenhle rozdíl přece neudšlaj magnety...leda by tamiya měla třecí ložiska neložiska...ne prostě mi to do hlavy nejde co reglu dává větší kouř :-)