TT01 forever

Tuning Tamiya TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack

Uživatelský avatar
Čakla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: úte říj 13, 2009 8:20 pm
Bydliště: Kolín

TT01 forever

Příspěvek od Čakla » čtv říj 28, 2010 2:19 am

Zdravím všechny.Majitele TT 01 zvlášť,

abych se taky po dlouhé době zúčastnil tohoto fóra, jenž mi bylo díky časové tísni dlouho tabu, chci reagovat na dotazy a odpovědi, proč tento podvozek koupit, či ne.
Jsem majitel tohoto podvozku cca jeden rok a jak tady bylo již řečeno myslím od Pajika-cz a vůbec asi od všech, co mají nebo se ho zbavilo, že má spoustu neduhů. A s tím musím souhlasit. hliníkové ramena vypadají moc pěkně dokonce se dají koupit štelovatelné, ale jsou jen na poličku, nebo na obrovské ,parkoviště kde nebudeš bourat, ale i to není moc bezpečné, kamarád trefil díru v roštu kanalizace a bylo …po. Plastová ramena snesou neuvěřitelné rány a dokonce se mi již několikrát stalo, že jsem vyrazil spodní rameno z uložení a neprasklo, prostě jsem ho narovnal a jezdil dál. Akorát jsem vždy ztratil unášeč koukající z difu. Nedá se tento podvozek vůbec rovnat např. s Xray T2 007 který se bazarově prodává za 2500 -3000 Kč
Za cenu tři litry je dokonce už asi dva měsíce na Aukru a nemůže ho prodat. Nebál bych se koupit bazar, ALE TTčko mi prostě přirostlo k srdci a maximálně mě uspokojuje. Koupil jsem si tenkrát stavebnici D verze. Potom jsem se zakoukal do této konverze http://www.rcmart.com/catalog/rc-tt01-3 ... 5_744_1223" onclick="window.open(this.href);return false; jenže 1600 Kč do TTečka cpát nebudu, pořád to bude jak říkáte TTčko ,objednal jsem jen samostatné domky diffu a začal jsem kreslit, měřit frezovat, soustružit…. dnes mám vyrobené plato, které je řezané na laseru, sic z dvojky duralu není to holt karbon, ale myslí, že bude dostatečně vyhovovat. Vyrobil jsem držák motoru ve kterém je zároveň uložení ložiska středového kardanu, který jsem udělal v celku a díky samostatným domkum diffu se jednoduše montuje. Tento kardan mi umožnil posunout motor více ke středu podvozku a díky tomu jsem na něj namontoval dokonce i 17 Z pastorek. Nezapomněl jsem ani na vzpěru podvozku, která je u Ečkové verze. Vzpěru už po několikáté předělávám, protože se mi líbí i to řešení motoru v předu http://forum.tamiyaclub.net/viewtopic.php?f=3&t=10313" onclick="window.open(this.href);return false;. Prostě chci vyzkoušet, jak se to řídí a pokud to bude nevyhovující tak se to bez nějakých investic zase přehodí zpět.
Sakra, to jsem se ale nějak rozepsal, doufám že nenudím? sem si totiž v hospodě dal par hrnku a nějakou tu ohnivou vodu a tak mi to kecá :--) proč to ale vlastně všechno vyrábím a měřím a s.ru se s něčím, co už dávno vymyšlené a dá se to jednoduše koupit? To je pro mě prostě ta moje modelřina …… ta možnost si hrát, i ve věku kdy mám malé dítě a hlavně je to odpočinek a vypnutí z běžného života, který je až po okraj nabytý starostmi … ufff tohle možná vymažu :roll:
Také mě nadchlo téma counter steer ozubení http://www.rc-race-and-drift-japan.com/ ... ts_id=2000" onclick="window.open(this.href);return false;, nejspíš se už nedá sehnat, ale dalo by se vyrobit, neměl by někdo zájem? Promiň admine, příště to budu řešit na komerčních nabídkách, toto je pouze průzkum. :whistle: jestli se nepletu a to je dost možné, protože nějak špatně zaostřuju má originál na hnaném kole 39 zubů a na hnacím 15 z. kdežto na CS ozubení je na hnaném jen 36 z a hnacím 19 z, tudíž hnací ozobení musí být prodloužené aby dosáhlo celou třecí plochou na hnaném ozubení. Prostě mu udělám delší stopku. Nemáte někdo toto soukolí? Jen na půjčení. Ulehčilo by mi to práci. Ještě jsem snad dokážu vložit fotku rozdělaného podvozku je to pouze prototyp jediná fotka co momentálně mám. Až vše vychytám vyleštím a naeloxuju určitě se pochlubím, nevím za jak dlouho to bude. Vše vyrábím a vymýšlím tak, že budu moct v případě zájmu vše výše zmíněné, poskytnout za nějakou cenu i vám.
Hezký den , večer… sakra to je ale hodin svátek nesvátek ráno musím makat :( TT 01 FOREVER
Přílohy
02.jpg
(229.27 KiB) Staženo 1553 x
01.jpg
(208.17 KiB) Staženo 1555 x

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5078
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm
Bydliště: Vlkov nad Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 forever

Příspěvek od Honza D » čtv říj 28, 2010 11:08 am

Páni, hliníkový plato.. to bude váha :-D Osobně bych se TT-čku obloukem vyhnul a použil díly z trochu "závodnějšího" podvozku, ale proti gustu :-) Jsem zvědavej na výsledek... Jinak jak máš ten držák motoru, asi by bylo lepší, kdyby si mohl přidělat vrchní plato i na něj - aby se v místě pastorku nekroutil podvozek, i když s tim hliníkovým platem je to nepravděpodobný :-D
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/

kolajz

Re: TT01 forever

Příspěvek od kolajz » čtv říj 28, 2010 11:21 am

můj názor na ttčko je.Kdo si chce jezdit jen pro zábavu a nechce závodit tak tt je pravá volba.Nenáročný,vydrží toho hodně (ale nesmí se to přehnat ze silou motoru) takoví auto na pohodu :) hliník opravdu kupovat nemá cenu snad jen řízení a držák motoru.A každý model je co člověk to jiný názor z důvodu že každý od modelu očekává něco jiného (tudíž proto se ttcku hodně lidi vyhýbá ale jiní by ho zas neprodali)

Uživatelský avatar
Čakla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: úte říj 13, 2009 8:20 pm
Bydliště: Kolín

Re: TT01 forever

Příspěvek od Čakla » čtv říj 28, 2010 1:10 pm

Plato je vyrobené z 2 mm S duralu a kroutí se opoznání lepe než plastová vana, váhově je toto šasí stejné neli lehčí, schvalně to zvážím. Navíc držák motoru budu ještě odlehčovat otvorama a a frezováním, takže ještě nejaký gram k dobru.

Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3826
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 forever

Příspěvek od Pajik_CZ » čtv říj 28, 2010 1:14 pm

TTčko se zkazit nedá, to se už jen zlepšuje :D
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....

Uživatelský avatar
honza16v
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: čtv říj 09, 2008 7:58 pm
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 forever

Příspěvek od honza16v » čtv říj 28, 2010 10:06 pm

kdyby si vyraběl to ozubení counter steer tak bych měl o 2 soukolí zajem :)

Uživatelský avatar
LARS
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 850
Registrován: úte led 05, 2010 10:42 pm

Re: TT01 forever

Příspěvek od LARS » čtv říj 28, 2010 10:28 pm

Hrome to je velké dílo docela mě zajímá jak to celé dopadne. Jen nechápu když už vlastně stavíš celé auto a defakto od základu proč nepředěláš i převody které jsou u TTčka úplně na H.... a jestli chceš použít counter steer tak i docela problém.
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5078
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm
Bydliště: Vlkov nad Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 forever

Příspěvek od Honza D » čtv říj 28, 2010 10:37 pm

Pokud ti jde o ozubený kola, tak by ti mohlo pomoct tohle:
http://retezyolomouc.cz/CZ/OZUBENA_KOLA ... a_kola.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vyber si co pottřebuješ a můžeš tvořit :-)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Čakla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: úte říj 13, 2009 8:20 pm
Bydliště: Kolín

Re: TT01 forever

Příspěvek od Čakla » čtv říj 28, 2010 11:48 pm

Pěkná stránka, dik.

Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TT01 forever

Příspěvek od Vrakouš » pát říj 29, 2010 8:00 am

Tak tohle je projekt, který se mi líbí.Z TT-01 se dá udělat slušné auto, a tady je rozsah úprav takový, že tomu věřím. :clap: :clap: :clap: Budu to sledovat, a držím palce. :dance:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z

Uživatelský avatar
Čakla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: úte říj 13, 2009 8:20 pm
Bydliště: Kolín

Re: TT01 forever

Příspěvek od Čakla » sob říj 30, 2010 6:00 am

Díky Vrakouši, podpora se poslouchá tedy čte mnohem lépe. Do konce to rozhodně dotáhnu. A doufám, že to nebude už dlouho trvat.

Uživatelský avatar
Čakla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: úte říj 13, 2009 8:20 pm
Bydliště: Kolín

Re: TT01 forever

Příspěvek od Čakla » sob říj 30, 2010 6:14 am

Larasi, proč by měl být problém s counter steer ozubením? Auto stavím vyloženě na drift. Veškerá ozuená kola chci vyměnit za ocelové, které zakalím a popustím. Z rc martu objednám pevnej diferak a kuličkovej s volnoběžkou, plasová ozubení vyhodím a nahradím kaleným. Stejně jako T61 a hnací na motoru. Koupil jsem srřídák 8T , tak chci aby to něco vdrželo.

kolajz

Re: TT01 forever

Příspěvek od kolajz » pát lis 26, 2010 10:32 pm

Chci se zeptat ? pokračuje to nějak nebo to skončilo ?Celkem mě toto téma zajímá.

Uživatelský avatar
LARS
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 850
Registrován: úte led 05, 2010 10:42 pm

Re: TT01 forever

Příspěvek od LARS » pát lis 26, 2010 11:27 pm

Čakla: Tak podle mě z motorem 8T v TTčku rovnou na CS zapomeň to tě nezachrání ani max. spur 61T který tam dostaneš a jak jsem koukal na fotky tak máš sice motor posuvně uložený ,ale podle mě tam menší jak 17T pastorek nedostaneš protože se opře motor o kardan a to bude dle mého soudu stále málo. Dále převody v diferákách v TTčku mnoho nevydrží ani v sérii a teď si představ co se tam děje když se každá náprava točí jinak,to se zdá o čertech i těm futrálum co jsou v nich ty dyferáky uložený , proto preferuji na CS řemen ten už si to nějak přebere. No a závěrem volnoběžka to je dnes podle mě už přežitek a při instalaci CSka ji vlastně ani moc nepotřebuješ protože jak je ta zadní osa rychlejší při jízdě tak je i zároveň rychlejší při brzdění. PS: Ale jinak držím palce kutění mám rád a když je to na driftkáře tak to už vůbec.
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿

Uživatelský avatar
Čakla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 50
Registrován: úte říj 13, 2009 8:20 pm
Bydliště: Kolín

Re: TT01 forever

Příspěvek od Čakla » pát pro 03, 2010 12:48 am

Volnobežku tam davat nebudu a kardan bude vcelku jedna hřídel, motoru nijak nepřekáží. Ten uz mam vyrobenej, no a to CSko chci vyrobit taky. Ty fotky jsou z fáze výzkum vývoj:) Kamarad jezdi drift na obycejnem pomalu neuravenem TT čku má tam taky 8T a auto zatim drží. Při driftu na to ozubení takový nápor zase neni. Věřim, že na onroad gumach nebo při rally to pujde rychle k čertu, ale jestli mi to vydrzi stejne jak jemu, tek to nebudu vubec řesit. Navic nic jineho s tím setejne jezdit nebudu.

Odpovědět

Zpět na „Tuning“