nedotacivost a pretacivost
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack
- agresor360
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 137
- Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am
nedotacivost a pretacivost
Ahoj, uz si opravdu nevim rady s tt-ckem. Uz asi pul roku experimentuju s precatacivosti pri zatoceni vpravo a nedotacivosti vlavo na abskach. Zkousel jsem davat vazelinu jak do obou diferaku stajne, jen do zadniho ( to uz se predacelo na obe strany, nicmene na pravou razantne snadneji) jenom do predniho ( ocekaval jsem, ze se nebude pretacet ani najednu, stejne se pretacelo pri zahnuti vpravo) loziska menil, jestli jedno kolo neni pridreny, nikde nic nedrhne, prehazovat diferaky predni za zadni, ale vsechno melo stejny vysledek... mate nekdo podobnou zkusenost?
Re: nedotacivost a pretacivost
Udělej geometrii a vyvážení podvozku, pak to bude dělat to co chceš :--)
- agresor360
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 137
- Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am
Re: nedotacivost a pretacivost
V tom to nebude, kamos, jezdi ten samej stridak co ja i s baterku a jezdi mu to spravne...
Re: nedotacivost a pretacivost
Když myslíš, a co ložiska ?
- agresor360
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 137
- Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am
Re: nedotacivost a pretacivost
Rikam, ty jsem taky menil... tenhle tyden mi dorazi predni volnobezka, tak uvidime
Re: nedotacivost a pretacivost
Tak geometrie
- agresor360
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 137
- Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am
Re: nedotacivost a pretacivost
Jenze co chces stelovat na geometrii? Odknonama mozna, sbyhavosti asi nee... nevim
Re: nedotacivost a pretacivost
A co vyvážení? Nemáš naskládáno na jedný straně/kole víc hmotnosti než na tý druhý? Zkus si zjistit zatížení jednotlivých kol, nebo alespoň vyvážení kolem podélné osy.
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/
Re: nedotacivost a pretacivost
Většinou tvůj problém dělá geometrie zadní nápravy, stačí nějakej větší ťukanec na zadní kolo a může být geometrie v háji. Může to dělat ohnutá osička v ramenu, větší vůle na jedné straně (vymáčknutý plast), kdy se po přidání plynu jedna strana více vychýlí. Je to takové honění duchů, ale jestli to chceš mít na 100%, musíš to všechno projít. Jednou nám to dělalo i servo, při přidání plynu se trochu natočilo na jednu stranu, ale trvalo mi to několik závodů než jsem na to přišel.
- agresor360
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 137
- Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am
Re: nedotacivost a pretacivost
Je fakt, ze podvozek neni bez tukancu a servo mam cinu... projdu to vsechno, zatim dekuju
Re: nedotacivost a pretacivost
pokud bys byl fakt šikovnej tak se dá sasi lehce zkroutit do vrtulky , vem si něco rovnýho a zkus to na to položit
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
- agresor360
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 137
- Registrován: úte dub 05, 2011 6:04 am
Re: nedotacivost a pretacivost
To ne, takhle jsem tomu neublizil
- 06D
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 509
- Registrován: pon zář 13, 2010 8:49 am
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: nedotacivost a pretacivost
kucí to je TT-čko, :DD
přeměřit sbíhavost, odklony zadní nápravy, přeměřit rejd na obě strany jestli je stejný. Pak je možnost že se ti při propružení a rejdu přibrzdí jedno kolo na kardanech, pak že jedna strana ramen jde hůř než ta druhá tudíž je pérování na jedné straně tužší....... no to ti nezávidím ...... ale pokud to kolegovi funguje tak tobě musí taky :DDDD
přeměřit sbíhavost, odklony zadní nápravy, přeměřit rejd na obě strany jestli je stejný. Pak je možnost že se ti při propružení a rejdu přibrzdí jedno kolo na kardanech, pak že jedna strana ramen jde hůř než ta druhá tudíž je pérování na jedné straně tužší....... no to ti nezávidím ...... ale pokud to kolegovi funguje tak tobě musí taky :DDDD
Olin Bětík....MOVO Racing
- camilius74
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 136
- Registrován: úte srp 05, 2008 9:23 pm
- Bydliště: Prostějov
Re: nedotacivost a pretacivost
Já mám TTčk o a nemám nějak zásadní problém s nedotáčivostí(přetáčivostí).Je ale pravda.je potřeba na tov voze vymezit veškerý vůle a minimalizovat cokoli,co se hýbe.aby se to hýbalo ,jen tak,jak je potřeba.Dál je potřeba mít štelovací spojovačky na přední nápravě.TTčko je skvělý model na bádání a zkoumání.