Pastorek 22 snese MIG tak na rychlé asfaltové trati, ale v terénu pod bordelkrytem bude v létě hodně trpět, i když na něm budeš mít chladič s ventilátorem. A nezapomeň na ventilátor i v bordelkrytu, jinak pod ním budeš jen honit horký vzduch kolem dokola.
Já nechci zatracovat MIGa, sám jsem ho hodně používal. Ale hřeje se dost, a když pak máš v létě na sluníčku přes 30°C, tak si od něj s trochou nadsázky můžeš zapálit cigáro.
Diferencial
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diferencial
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Re: Diferencial
Abych s toho nemel vznasedlo
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Diferencial
A co místo migů používat motory Speed od Graupnera? Miga jsem nikdy neměl, ale co jsem tak koukal, tak Speedy mají psanou menší spotřebu a údajně se i méně hřejou...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM