Správne nastavenie TT-01
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack
Správne nastavenie TT-01
Zdravím. Mám doma "ttčko" ale zdá sa mi že nieje to úplne maximum čo z neho dostávam. RC-čkám sa venujem viac ako rok a dokonca som bol v minulosti regnutý na toto forum lenže potom mi odišiel PC a heslo som stratil Snáď nebude vadiť pokial mám druhý nick. Takže opäť k veci. Ake nastavenie by ste mi odporučali na tento síce starší ale stále v pohode podovzok? Viem...každému vyhovuje iné nastavenie ale urćite mate nejaké skúsenosti Na ttčku jazdím s EZRun 8,5T 4000KV a HobbyWing 60A SL. Samozrejme zavreté diferáky,guličkové ložiská,duralové osky atď :tamiya: Vďaka
Re: Správne nastavenie TT-01
a ještě by pomohlo říct, co jezdíš zavřený diferáky, asi drift, co?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Správne nastavenie TT-01
joo,zabduol som napisat jasne,drift
Re: Správne nastavenie TT-01
viewtopic.php?f=151&t=10029
popř
viewforum.php?f=106
a ještě drift konverze
viewtopic.php?f=5&t=10048
popř
viewforum.php?f=106
a ještě drift konverze
viewtopic.php?f=5&t=10048
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Správne nastavenie TT-01
fajn,prvy link mi nieco pomohol co sa tyka diferakov,aku tam dat vazelinu? podla moznosti nejaku bezne dostupnu
- delta tuning force
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 873
- Registrován: ned říj 03, 2010 12:15 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Re: Správne nastavenie TT-01
nebylo by od věci napsat ještě v jaké výbavě E, D, DE, R ? docela na tom záleží co se dá nastavit
jinak diferenciály doporučuju zavřít tavnou pistolí, dá se to zase rozebrat a pro začátek bych zavřel jenom zadní když nebude vyhovovat tak i přední a nebo pak skusil uplně něco jiného... kuličkový, volnoběžku...
a jinak základní sbíhavost vzadu mírná sbíhavost, vepředu mírná rozbíhavost a odklony já bych dal tak 2° všude ale nejsem si uplně 100= jistej to ať poradí někdo zkušenější :-[
jinak diferenciály doporučuju zavřít tavnou pistolí, dá se to zase rozebrat a pro začátek bych zavřel jenom zadní když nebude vyhovovat tak i přední a nebo pak skusil uplně něco jiného... kuličkový, volnoběžku...
a jinak základní sbíhavost vzadu mírná sbíhavost, vepředu mírná rozbíhavost a odklony já bych dal tak 2° všude ale nejsem si uplně 100= jistej to ať poradí někdo zkušenější :-[
RC Dorifto
Tamiya TA-05 VDF Gold Edition, ezRun střídavé combo 8,5T 60A, 2,4 Ghz RC set
Traxxas Summit
Tamiya TT-01 D typeE Nisan GT-R - hliníkový kardan, řízení
Carson X-Mod Evo Mitsubishi Lancer Evolution IX. - 4WD, světla, neony, bodykitt
Tamiya TA-05 VDF Gold Edition, ezRun střídavé combo 8,5T 60A, 2,4 Ghz RC set
Traxxas Summit
Tamiya TT-01 D typeE Nisan GT-R - hliníkový kardan, řízení
Carson X-Mod Evo Mitsubishi Lancer Evolution IX. - 4WD, světla, neony, bodykitt
Re: Správne nastavenie TT-01
heh no "pro zacatek" ani nie...s ttckom pravidelne jazdim vyse roka takze uz ho mam prekuknuty kusok,ale az teraz som sa odhodlal napisat na forum no ono to bolo len zakladna verzia ale zohnal som si nejake nastavitelne diely takze v podstate uz mam verziu E ale nemam olejove tlmice nastavitelne odklony,vzadu zbiehavost 2 stupne,v predu nastavitelne taktiez odklony a zbiehavost atd atd.... diferaky mam zavrete tak,ze tie kolieska vo vnutri su nasadene tak,ze sa nepretocia resp. navzajom sa blokuju
Re: Správne nastavenie TT-01
Uni kardany, dovolí ti větší rejd a přední náprava nebude tolik vibrovat. Ikdyž si myslíš jak ti auto skvěle pruží prd.Sežeň co nejměkčí pružinu(xray) a potřebný olej na udržení auta ve vzduchu cca 6-8 mm(předpokládám že máš CVA).Auto se ti zklidní a hned to bude o něčem jiném, jelikož abs je vlastně plast tak nepruží jako guma a při driftu furt musíš mít co největší kontakt s vozovkou.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
- honza16v
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: čtv říj 09, 2008 7:58 pm
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Správne nastavenie TT-01
ja teda mám podvozek 5mm od země ,ABSky pneu a perovaní tvrdý,hlavně zadní nápravu .Jezdím hlavně v garažích na betoně, občas na asfaltu a pohoda.
- mc2uba
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1112
- Registrován: sob pro 25, 2010 7:06 pm
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Správne nastavenie TT-01
honza16v: tak na betonu v garážích a dobré asfaltu to jde driftovat s tvrdýma tlumičema. Ale zkus si dát nějaký asfalt, kde je občas nějaký ten kamínek apod. Nic méně, na drift autu jsou měkké pružiny jen lepší, páč tam nejezdíš terén, ani nic podobného, takže možná si myslíš, že ti to jezdí v pohodě, ale věř, že s měkkýma pružinama to bude jezdit ještě lépe kdekoliv
Problém driftu je v tom, že se musí jezdit na perfektně čistém povrchu, páč 5-8 mm nad zemí je strašně málo, takže i menší kamínek dělá docela dost problém. Natož nějaký štěrkový humus v rohu zatáčky
Ale jinak rada, na TTčku je nejdůležitější vyčistit vůle. Nikde nesmí být žádná, všechno volné. Určitě uzavřený oba diffy, se zadkem se auto dosti přetáčí. Olejové tlumiče nejsou ani potřeba pro drift. Já jezdím v podstatě základové Ečko a po vyladění, trošce pilování plastu a odlehčení jezdí teď suprově
Problém driftu je v tom, že se musí jezdit na perfektně čistém povrchu, páč 5-8 mm nad zemí je strašně málo, takže i menší kamínek dělá docela dost problém. Natož nějaký štěrkový humus v rohu zatáčky
Ale jinak rada, na TTčku je nejdůležitější vyčistit vůle. Nikde nesmí být žádná, všechno volné. Určitě uzavřený oba diffy, se zadkem se auto dosti přetáčí. Olejové tlumiče nejsou ani potřeba pro drift. Já jezdím v podstatě základové Ečko a po vyladění, trošce pilování plastu a odlehčení jezdí teď suprově
RC Drift Club Praha
Xray T2 007 drift - Toyota GT86, Subaru Impreza sedan Ken Block, Mitsubishi Lancer Evo X, Nissan Fairlady Z
TT-01E drift - Nissan GTR, Honda Accord Racing 96, Škoda Octavia, Škoda Fabia sedan, VW Golf Rat Style
TT-01E - Audi Q7 (transport project), Škoda S2000 (rally)
TT-01 air ride - VW Golf (replika 1:1)
http://rcdriftclubpraha.cz/
Xray T2 007 drift - Toyota GT86, Subaru Impreza sedan Ken Block, Mitsubishi Lancer Evo X, Nissan Fairlady Z
TT-01E drift - Nissan GTR, Honda Accord Racing 96, Škoda Octavia, Škoda Fabia sedan, VW Golf Rat Style
TT-01E - Audi Q7 (transport project), Škoda S2000 (rally)
TT-01 air ride - VW Golf (replika 1:1)
http://rcdriftclubpraha.cz/
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Správne nastavenie TT-01
A když si projdeš sekci TT01,najdeš na většinu svých otázek i odpovědi.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Správne nastavenie TT-01
dakujem za vsetky rady. urcite vyskusam makksie tlmice a zrusim odklony