Zdravim, mam problem se svim Kyoshem. Kdyz ho chci nastartovat, docela dlouho mu trva nez naskoci, nakonec naskoci vzdy, ale musim sundat filtr a trim dat na max, da se s tim neco udelat, aby to naskocilo hned?
A pak druhej problem. Po nastartovani se zacne kourit z motoru, myslim to tak ze vyfukove plyny unikaji nekde okolo hlavy motoru, asi tam je nekde nejaka netesnost, ale ja netusim kde by mohla byt, tak jestli vite, co se pravdepodobne mohlo uvolnit, napiste. Jinak auto jezdi fajn ale mirne se hreje, tohle pripisuji zlemu nastaveni, takze jak ho vlastne mam nastavit na tohle chladne pocasi?
Jeste jedna vec, nekdy kdyz dam za jizdy plnej, motor udela takovej divnej zvuk, jakoby se dusil, ale neumim to moc popsat, je mozne ze po pridani plynu tam jde moc paliva a proto to tohle dela?
Moc dekuji za rady.
Kyosho Fazer - problem s motorem
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Marcel
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1575
- Registrován: sob črc 28, 2007 8:25 pm
- Bydliště: PB - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Kyosho Fazer - problem s motorem
Yokomo D-MAX
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Kyosho Fazer - problem s motorem
k tomu startování, myslim si že ti to někde přisává, proto chudá směs, proto problém... k tý netěsnosti, vyměň těsnění pod hlavou a i pod vejfukem, nebude tak velká pálka, a motor pojede líp... víc už nevymyslim....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Marcel
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1575
- Registrován: sob črc 28, 2007 8:25 pm
- Bydliště: PB - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kyosho Fazer - problem s motorem
Sorry tomu nejak nerozumim, co tim myslis prisava???tjjack píše:k tomu startování, myslim si že ti to někde přisává, proto chudá směs, proto problém...
Yokomo D-MAX
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Kyosho Fazer - problem s motorem
jako že někde ti netěsnísání, a saje ti to falešnej vzduch...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kyosho Fazer - problem s motorem
Odpoj hadičky od nádrže ke karburátoru.
Ucpi hadrem tlakování z vejfuku a samotnej vejfuk.Pomalu tahej za startovačku.
Nejlíp někde v tichý místnosti poslouchej,jestli kolem válce neuslyšíš syčení.Možná i kolem kolena vejfuku.
Pokud ano,zkusit dotahnout šroubky či poupravit pružinky a těsnost vejfuku a kolena z motoru.
Pokud to nepomůže,může foukat těsnění pod válcem,papírový těsnění.Pak možná pod hlavou,kde je chycená svíčka.Zarovnat nerovnosti.Pokud kolem svíčky,na plynovým sporáku vyhřát měděnou podložku pod svíčku a pak to obojí slušně utahnout.
Pokud někde na vejfuku,tak asi koupit nový silikonový těsnění.
A žádný nitro motor nechytne hned.Zvlášt s pullstartem.
Pomoct se tomu nechá tak,že sundáš hadičku z vejfuku a foukneš do ní,tim rychleji dostaneš palivo do karburátoru.
Jo a taky by mohla netěsnit gumička na víku nádrže.
Ucpi hadrem tlakování z vejfuku a samotnej vejfuk.Pomalu tahej za startovačku.
Nejlíp někde v tichý místnosti poslouchej,jestli kolem válce neuslyšíš syčení.Možná i kolem kolena vejfuku.
Pokud ano,zkusit dotahnout šroubky či poupravit pružinky a těsnost vejfuku a kolena z motoru.
Pokud to nepomůže,může foukat těsnění pod válcem,papírový těsnění.Pak možná pod hlavou,kde je chycená svíčka.Zarovnat nerovnosti.Pokud kolem svíčky,na plynovým sporáku vyhřát měděnou podložku pod svíčku a pak to obojí slušně utahnout.
Pokud někde na vejfuku,tak asi koupit nový silikonový těsnění.
A žádný nitro motor nechytne hned.Zvlášt s pullstartem.
Pomoct se tomu nechá tak,že sundáš hadičku z vejfuku a foukneš do ní,tim rychleji dostaneš palivo do karburátoru.
Jo a taky by mohla netěsnit gumička na víku nádrže.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- Marcel
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1575
- Registrován: sob črc 28, 2007 8:25 pm
- Bydliště: PB - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kyosho Fazer - problem s motorem
Diky za rady kluci, jak dokoncim zitra Yokomo tak na to mrknu )
Yokomo D-MAX
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kyosho Fazer - problem s motorem
A ještě asi jeden postřech.
Když jezdili u nás rally s motory Kyosho,tam měli skládanej vejfuk.V něm by měla být nějaká přepážka.
Tu když vyndali,choval se motor o dost líp než s origo vejfukem.
Když jezdili u nás rally s motory Kyosho,tam měli skládanej vejfuk.V něm by měla být nějaká přepážka.
Tu když vyndali,choval se motor o dost líp než s origo vejfukem.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec