Stránka 1 z 1

Himoto se střídavkou :)

Napsal: sob kvě 08, 2010 9:45 pm
od Pajik_CZ
Trošku přispěju.....

http://www.youtube.com/watch?v=fag6mmJlWAQ sice bez kastličky, ale to je jen kosmeticka vada :)

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 6:24 pm
od BRONA
No teda :clap: Himoto jezdi krasne Zas tak špatny neni že Jak jse o nem vyklada
Jinak heske videjko :clap:

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 6:33 pm
od lowendead
Himoto je špatný protože je levný, kdyby stálo 10 000Kč,- tak ho má polovina lidí a říkaj jak je to skvělý podvozek ... :whistle:

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 7:24 pm
od rskedar
až himoto vydrží takovéto zacházení, tak ho bude mít kupa lidí a budu ho mít i já

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HECj-7wsjcg&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HECj-7wsjcg&hl=cs_CZ&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Úspěšnost auta nezaručí jeho vysoká cena, ale kvalita.
Kamarádi ty monstry měli a dokonce někteří ještě mají, tak vím jak fungujou.

abych nebyl OT - pěkně ti to n videu jezdí!!!!

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 7:33 pm
od lowendead
Jen tohle? :D to abych sešrouboval z5 buggynu a ukázal ti co vydrží ona :) ... Tohle je nic oproti tomu, co vydržel ten můj drobeček xD Jinak musíš vzít v úvahu cenu rtrkovýho slashe a rtrkový buggyny .. slash-6000 buggyna-3000 za tu cenu 2buggyny a slash 2x vic na 100% nevydrží :P

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 7:43 pm
od rskedar
ale jo neříkám, že je himoto šunt - to ne, tak jsem to nemyslel... Ale vsadím se s tebou o cokoliv, že můj úplně stockový firestorm vydrží nejméně 2x tolik :)

Třeba kamarád s tím jezdil dlouho a jen sem tam skočil malý skok až jsem čuměl a říkal jsem si že to fakt asi vydrží dost, ale jak přešel na lipo, tak začal jezdit rychleji a začal více skákat - pokaždé když chtěl zkusit nějakou prasárnu co já s firestormem, tak vždy něco urval nebo zlomil. A za kameny a ramena dal už fakt ranec ( koupil už hliníkové kameny bo se mu plastové furt lámaly) a řekl bych, že peníze co dal do oprav už přesáhly cenu stockového firestormu s obyč plechovkou...

sorry pajiku, že ti tu zasírám vlákno :(

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 7:55 pm
od lowendead
Pajik si to potom promaže :) ... 3K a 5K mas taky nemalej rozdil a nez na himotu nalames 2K dilu kdyz dil stoji 100,- a v baleni mas vetsinou 2 :) no nevim. Jinak firestorm je pro me uplne neco jinyho jak truggy od himota = nebudu je ani vzadelene srovnavat. Jo a k tem skokum, Firestorm je zavodni podvozek kterej je na to urcen kdezto himoto je spise rekreacni podvozek, ke kterymu kdyz dokoupis nejaky ty hlinikovy dily (klidne do te ceny 2000 aby jsi se dostal na stejnou cenu) tak budes mit lepsi podvozek nez firestorma v zakladu :)

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 8:49 pm
od rskedar
no ja myslim, ze jsi velký milovník svých aut a velký zastánce značky himoto, ale ty auta jsou fakt jen 1st level hobby... na víc to nemá, kdo chce pořádné svezení musí si prostě připlatit za kvalitu. Já osobně proti té značce nemám, ale nikomu bych ji asi nedoporučil, protože bych se bál, že mi to později omlátí o hlavu :(

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 9:27 pm
od shorty
tak ono se tydle auto ani moc porovnávat nedaj to je jako porovnávat octavii rs a a závodní evo 9...má to 4 kola turbo-motor..ale oboje je někde jinde.....pokud chceš závodit a dělat velký skoky tak si musíš připlatit.. to je jasný

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 9:54 pm
od halaly
Tak to ne.
Himoto je konkurence schopný auto. U nás v Židlochovicích se pořádají závody těchto cenově dostupných aut. Přiznejme si to..... je jedno s čím jedeš, je to o rukách. Viz. TonyLee s jeho TA-02 poráží v rally stokrát nadupanější Xraye.
Všechno se rozbije, hned nebo později. Je to tak chlapy, přiznejte si to sakra! Kdyby to vážně stálo o dvě tisícovky víc tak po tom radši skočíte než po E-Firestormovi.
Zkusil jsem to auto a je vážně více než dobré. Dal bych 9 bodů z 10 a to protože kastle je z vosku.
Dejme tomu, kdybych si měl už teď vybrat mezi Xrayem a Stradou/Himotem, tak beru Himoto kvůli lacinějším dílům.

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 10:06 pm
od rskedar
ve své cenové hladině je himoto asi nej co jde koupit, ovšem rovnat se se značkami jako, Xray, Tamiya TRF, Schumacher, Team associated apod. nemůže, mezi těmi auty je propastný rozdíl v ceně, kvalitě, odolnosti a schopnostech.

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 10:36 pm
od halaly
Svými schopnosti i může. Toho Raye jsem tam dal jen tak, protože vím, kolik na něho stojí díly. Každý si nemůže dovolit koupit si Xraye nebo Šumachra. Proto ten podvozek nezatracujte.

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: ned kvě 09, 2010 11:09 pm
od rskedar
já ho nezatracuju, jen tento podvozek má prostě své místo na trhu jasně dané - konkuruje podvozkům ve stejné cenové hladině. Cílem výrobců také nebylo vyrobit stroj, který převálcuje podvozky 2x dražší. Cílem snahy výrobce bylo postavit relativně dobré auto za pomoci méně drahých materiálů. Dobré kvalitní materiály, ale i kvalitní konstrukce a nápad se prostě musí zaplatit. Na autě je použita řada klasických řešení, které nebylo třeba nijak extra vynalézat - jednoduchá konstrukce je uživatelsky příjemnější a levnější. Auto svou úlohu plní dobře, ale nemůžeme po něm chtít, aby zvládalo to co špičkové závodní stroje.

Já jsem taky student a rodiče mi na tenhle koníček nedali ani korunu, vše mám z brigád... Tohle je prostě moc drahý koníček a platí tu přímá úměra - čím dražší věc kupuju, tím kvalitnější je.

Re: Himoto se střídavkou :)

Napsal: pon kvě 10, 2010 7:16 am
od bang
Plne musim souhlasit s rskedarem. To co rika ma hlavu a patu. Jako student musim hodne premyslet co koupim, aby to nedopadlo jak s TTckem. Proto jsem se ohlizel po kvalitnim podvozku co nebude zrout ND. Pulrocni provoz byl skoro bez nakladu, nic se mi nevysr*lo a to jezdim 4 hodiny tydne, skoky, sterk, blato... Kamaradi co presli z DF-02 na FS uz nemaji problem, ze kdyz dali do auta 10,5ku, tak jim z toho litaly sroubky a byla to neovladatelna svina a moznosti podvozku na skokach byly uplne jinde.. K te cene...kdyz se poridi dobrej bazarovej za stejnou cenu co novy himoto, tak neni co resit, ne? K tomu za ND usetris daleko vic nez u nekvalitniho podvozku..