diff a kola
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
diff a kola
Čau jsem tu nový jaký mate nazor na toto: http://www.rc-auta.eu/zbozi/16433/Uzave ... ncialu.htm nebo je lepší tavné lepidlo ?? A tet kola jaky jsou dobrý gumy na drift před tim byly super ABS ale ty ted nevím kde sehnat jake jsou take dobry gumy na asfalt na linoleum a koberec atd.
Předem děkuji za odpověď ( Prosím odkazy) :tamiya:
Předem děkuji za odpověď ( Prosím odkazy) :tamiya:
Naposledy upravil(a) Tutor dne pon pro 22, 2014 1:16 pm, celkem upraveno 1 x.
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
Re: diff a kola
A este bude stacit tohle na prestavbu TT 1 na drift : http://www.rc-auta.eu/zbozi/3596/TT-01- ... rizeni.htm http://www.rc-auta.eu/zbozi/3622/TT-01- ... ramena.htm http://www.rc-auta.eu/zbozi/3604/TT-01- ... je-kol.htm http://www.rc-auta.eu/zbozi/3929/LRP-Po ... h-7-2V.htm http://www.rc-auta.eu/zbozi/3998/Standa ... tcraft.htm ? :tamiya:
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diff a kola
Nabíječku a Nimh aku rovnou nahraď lepším výběrem.
Inteligentní nabíječku a Lipo aku.
Nastavitelný spojovačky a horní ramena vcelku OK,ještě projdi sekci TT01,jistě tam něco najdeš k vylepšení.
Ale spíše poradim moc TT01 netunit a radši se kouknout po lepším podvozku,pokud to s driftem myslíš aspon trochu vážně.
Uzávěrky difu vypadají slušně,jen tavný lepidlo je o něco levnější.
A taky záleží,kde chceš drift jezdit,podle toho pak vybírej pneu.
Inteligentní nabíječku a Lipo aku.
Nastavitelný spojovačky a horní ramena vcelku OK,ještě projdi sekci TT01,jistě tam něco najdeš k vylepšení.
Ale spíše poradim moc TT01 netunit a radši se kouknout po lepším podvozku,pokud to s driftem myslíš aspon trochu vážně.
Uzávěrky difu vypadají slušně,jen tavný lepidlo je o něco levnější.
A taky záleží,kde chceš drift jezdit,podle toho pak vybírej pneu.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: diff a kola
Ok dekuju moc to TT chci spis na takový ten zaklad zda mne to vubec bude bavit ale myslím ze urcite jo rozhodoval jsem se mezi rally a drift ale když jsem vydel to rezani aby byla větší Svetla vyska tak jsem se lek (asi to nejde udělat jinak ze ne , ale to sem nepatří) no a ty kola jaki spis asfalt jak hrubší tak jemnejsi občas linoleum a to je asi vše no koukal jsem na HPI T-drift (ale ta cena a kdyby to bylo dobry poradite prosim jaky disky by k tomu šli?) A este http://www.rcauta.eu/zbozi/15465/sada-D ... rne--3.htm nebo http://www.rc-auta.eu/zbozi/16287/Pneu- ... -bl-4-.htm předem děkuji za odpověď :tamiya: :tamiya:
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diff a kola
Tdrift pneu by mělo být nejrozšířenější a jedny z povolených na závodech.
A dáš je na většinu 26mm širokých disků.
Povrch moc roli nehraje,jen to někde víc klouže nebo skáče a drift pneu se podle povrchu nemění.
První odkaz na pneu s diskem nejde otevřít a druhý je od Ansmanna,což vypadá dost gumově a mohly by dost držet stopu a pak to tak dobře neutrhneš.
Víc si tady v Technika projdi,co kdo radí za pneu.
Sice Tdrifty víc stojí,ale s tim nic nenaděláš,pokud to trochu chceš dostat do ruky.
A dáš je na většinu 26mm širokých disků.
Povrch moc roli nehraje,jen to někde víc klouže nebo skáče a drift pneu se podle povrchu nemění.
První odkaz na pneu s diskem nejde otevřít a druhý je od Ansmanna,což vypadá dost gumově a mohly by dost držet stopu a pak to tak dobře neutrhneš.
Víc si tady v Technika projdi,co kdo radí za pneu.
Sice Tdrifty víc stojí,ale s tim nic nenaděláš,pokud to trochu chceš dostat do ruky.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- mlejnas
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 265
- Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
- Bydliště: Liberec
Re: diff a kola
Ahoj. Tak jestli se chceš teprve rozhodovat a zkoušet jestli tě drift bude vůbec bavit tak moc nedoporučuji sázet do TTčka moc peněz, protože když tě to začne bavit stejně přesedláš na lepší podvozky přímo na drift. Ohledně kol: Jestli chceš testovat sám třeba na asfaltu tak je to celkem jedno co budeš jezdit (mrkni na aukro tam maj kopie hpi-t driftů za 100 - stejný vlastnosti jako originály)...na koberec se to pak už liší...nedaj se tam jezdit kola z asfaltu...od různých značek se vyrábí různé směsi.. oo-) Doplň si bydliště, možná je kolem tebe nějakej drifter co ti poradí víc.
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.
RcRally/Ta-02/Ford Fiesta
http://www.rc-auta.eu/
RcRally/Ta-02/Ford Fiesta
http://www.rc-auta.eu/
Re: diff a kola
Dekuju vam moc a určíte doplním :tamiya:
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
Re: diff a kola
Zdravim nechtel jsem kvůli tomu zakládat nove tema takže to napíšu jsem možná jsem de*** ale kam mam dat ty uzávěrky diferenciálu ? :DDD http://www.rc-auta.eu/zbozi/16433/Uzave ... ncialu.htm snad nekdo pomůže
Opraven odkaz. tjjack
Opraven odkaz. tjjack
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diff a kola
Rozebereš diferák a tímhle přípravkem bys měl zablokovat planetky v difu.
Aby se neprotočily vůči sobě.
Aby se neprotočily vůči sobě.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: diff a kola
A ještě mam jeden dotaz jelikož semi o pět zlomili parohy a slepení už není dobrý tak jsem se rozhodl koupit nové a ma otazka zni pujdou parohy a kryt diferenciálu z TT - 01 E na normální TT - 01 ? (Je to toto http://www.rc-auta.eu/zbozi/3611/TT-01E-A-dily.htm )
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
Re: diff a kola
Omlouvám se nepodival jsem se pořádne a tet jsem to na foru našel že to de takže to na normalni TT pude bez nakyh uprav a nejsou parohy jináči nebude pak podvozek vyšší nebo naopak nižší ? :tamiya:
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: diff a kola
Ne,obal difu a parohy z TT01E mají v pohodě a bez úprav pasovat na kterýkoliv typ TT01.
Jen už nebudeš muset složitě měnit celý obal,jen uražený parohy.
Jen už nebudeš muset složitě měnit celý obal,jen uražený parohy.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: diff a kola
Moc díky a sory že vas (tě) furt otravuju jo a skusil jsem ty kola z ty trubky na drift a nějak mne to chytlo :DD :tamiya:
Před tím: Thunder Tiger ZT-2, Tamiya TT-01
Teď: Arrma Vortex
Teď: Arrma Vortex
- Jan.Černík
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 636
- Registrován: ned črc 03, 2011 11:58 pm
Re: diff a kola
Jestli ti můžu něco poradit, tak nevymejšlej hovadiny s pneumatikama z trubek. Tyhle experimenty nikdy nikam pořádně nevedly. Na asfalt si kup HPI T-drift. Jak už tu bylo napsáno, jsou to nejuniverzálnější pneumatiky na asfalt a pokud se jezděj závody venku, tak jsou většinou předepsaný. Uplně stejně fungují jejich čínský kopie.
Pneumatiky na koberec bylo vždycky dost laborování. Něco klouže až moc, něco málo. Nejideálnější jsou MST (silver) a nebo Yokomo Carpet. Jsou to sice dražší pneu, ale na koberci neubejvaj. Takže jedna sada na pořád. Ale momentálně není nic co by fungovalo na koberci než ty MST a nebo Yokoma. A samozřejmě pokud se jedou závody, tak jsou jedny z nich předepsaný. Ale vzhledem k tomu, že závody v Satalicích končí (předepsány MST) tak se dá předpokládat že na závodech na koberci budou předepsány vždy Yokoma.
Jinak co se týče TTčka, tak tuningové náboje kol jsou blbost. Nic ti nepřinesou.
Spojovačky OK můžeš ladit sbíhavost / rozbíhavost.
Stavitelný vrchní ramena blbost. TTčko má stejně takový vůle, a na drift je to dost tupej podvozek, že odklony předních kol toho stejně moc na TTčku neovlivní.
Zamknout diferáky nutnost. Stačí tavný lepidlo.
Zaměř se hlavně na zvětšení rejdu. Pak sežeň jestli se na TTčko dělá volnoběžka nebo volnoběžnej kardan. Pak se zaměř na odstranění vůlí v řízení. Nej kvalitní tlumiče a co nejměkčí pera. A zkus se podívat jestli se na TTčko nedělá kit na CSko. Dneska se už jezdí jen CSko a převod 50/50 už upadá.
Takže rovnou se učit s CSkem a s pneumatikama co se jezdí nejvíce.
Vyměň nimMh baterku za Lipo, prodlouží se ti doba jízdy. S baterií s kapacitou kolem 5000 Ah budeš jezdit skoro hodinu a hodinu jí nabíjíš.
Ale vyvaruj se nějakých velkých investic, protože velice rychle pochopíš, že TTčko není schpno nějakejch zázraků a brzo ho budeš chtít prodat a ty incestice ti nikdo nezaplatí.
Pneumatiky na koberec bylo vždycky dost laborování. Něco klouže až moc, něco málo. Nejideálnější jsou MST (silver) a nebo Yokomo Carpet. Jsou to sice dražší pneu, ale na koberci neubejvaj. Takže jedna sada na pořád. Ale momentálně není nic co by fungovalo na koberci než ty MST a nebo Yokoma. A samozřejmě pokud se jedou závody, tak jsou jedny z nich předepsaný. Ale vzhledem k tomu, že závody v Satalicích končí (předepsány MST) tak se dá předpokládat že na závodech na koberci budou předepsány vždy Yokoma.
Jinak co se týče TTčka, tak tuningové náboje kol jsou blbost. Nic ti nepřinesou.
Spojovačky OK můžeš ladit sbíhavost / rozbíhavost.
Stavitelný vrchní ramena blbost. TTčko má stejně takový vůle, a na drift je to dost tupej podvozek, že odklony předních kol toho stejně moc na TTčku neovlivní.
Zamknout diferáky nutnost. Stačí tavný lepidlo.
Zaměř se hlavně na zvětšení rejdu. Pak sežeň jestli se na TTčko dělá volnoběžka nebo volnoběžnej kardan. Pak se zaměř na odstranění vůlí v řízení. Nej kvalitní tlumiče a co nejměkčí pera. A zkus se podívat jestli se na TTčko nedělá kit na CSko. Dneska se už jezdí jen CSko a převod 50/50 už upadá.
Takže rovnou se učit s CSkem a s pneumatikama co se jezdí nejvíce.
Vyměň nimMh baterku za Lipo, prodlouží se ti doba jízdy. S baterií s kapacitou kolem 5000 Ah budeš jezdit skoro hodinu a hodinu jí nabíjíš.
Ale vyvaruj se nějakých velkých investic, protože velice rychle pochopíš, že TTčko není schpno nějakejch zázraků a brzo ho budeš chtít prodat a ty incestice ti nikdo nezaplatí.
Yokomo DPM, TA-05 EagleKit Drift, TEH-16FM Drift Eagle, TT01 Drift, Xray T3 Drift
SCX10 Cherokee Trial, CC01 Pajero Wagon, SCX10 Jeep JK Expedition, TF2 Oshkosh, Stadium Blitzer, HPI Blitz, Xray XB8 Elektro, Ceen CT5
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC https://www.facebook.com/pages/RC-Drift ... l&filter=1
SCX10 Cherokee Trial, CC01 Pajero Wagon, SCX10 Jeep JK Expedition, TF2 Oshkosh, Stadium Blitzer, HPI Blitz, Xray XB8 Elektro, Ceen CT5
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC https://www.facebook.com/pages/RC-Drift ... l&filter=1