Tuning CC-01
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Tuning CC-01
Nazdárek pánové, jsem rád, že jsem objevil další šikovné fórum, kde jsem našel další zajimavá témata a počtení. Sám bych vám sem rád taky přispěl svými výtvory. Specializji se na Expedice, Crawlery, Trucky, ale především na tuning podvozku CC-01, tak snad vás to něco z toho co sem napíšu zaujme. :tamiya:
Re: Tuning CC-01
Jak jsem slíbil, přináším svůj první zlepšovák, tentokrát jsem vylepšoval zadní dif, v tuhé nápravě. Když jsem ji měl jednou zase tak rozdělanou kvůli pravidelné údržbě, všiml jsem si, že diferenciál není zcela ideálně v postavení vůči hrušce (pastrorku). Byla tam docela dost velká vůle a vzhledem k tomu, že mám dif. uzavřený, mohl by tento fakt dřív, nebo později dost přispět k poškození celého difu a hrušky. Ideální je, když zuby zabírají celou plochou, což v tomto případě nebylo a zuby zabíraly jen asi ze 3/4 Aby zabíraly zuby celou plochou, bylo zapotřebí dif. vymezit a to jsem udělal tak, že jsem si vysoustružil přesnou vložku, která se opře na jedné straně o vnitřní kroužek kuličkového ložiska a na druhé straně o dif. Zubová vůle je tak minimální, ale taky se diferenciál má při zátěži o co opřít a neuhne.
Re: Tuning CC-01
Mezera před vyvložkováním
Mezera po vyvložkování
Možná to tak nevypadá ,ale rozdíl je přesně 0,8mm, výška zubu je 2,3mm
Zub zabírá pouze ze 2/3!
Mezera po vyvložkování
Možná to tak nevypadá ,ale rozdíl je přesně 0,8mm, výška zubu je 2,3mm
Zub zabírá pouze ze 2/3!
Re: Tuning CC-01
Časem jsem vymezovací vložku jsem ještě více vychytal, aby byla ještě funkčnější. Dříve se opírala o vnitřní náboj diferenciálu, ale všiml jsem si, že pokud není uzavřený, tak taky pěkně lítá, takže opřít se o něj by byla funkční chyba, protože oběžné kolo difu by mělo stále určitou vůli a to nechceme, že? Takže jsem udělal vnitřní dutinu a vložka se teď pěkně opře přímo o tělo difu, což mu už opravdu neumožní uhnout. Vložka se na druhé straně opírá o vnitřní kroužek kul. ložiska, takže jsou do něj svedeny všechny axiální síly vzniklé od tohoto ozubeného převodu. Ideálnější to už snad nemůže být
Re: Tuning CC-01
dost dobrý
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Re: Tuning CC-01
Dík za pochvalu, ale mám doje, že jsem toto téma umístil špatně, našel jsem ještě vhodnější místo, kam by to mělo přijít a teď přemýšlím, jestli to tam nechat přesunout, nebo to nadablovat
Re: Tuning CC-01
na hlavním přehledu , dole jsou tutoriáli a návody. Tam to bude více na oku http://www.forum.tamiyaforum.cz/viewforum.php?f=10
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Tuning CC-01
spíš než do návodů bych to dal do komerčních nabídek....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning CC-01
Spíš Návody/Tutoriál.Na Komerci by musel dát cenu a komerční možnost dalších zhotovení úpravy.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Tuning CC-01
Klidně to dám do komerce, to je odpovídající sekce.