Stránka 1 z 1

HPI Baja 5B SuperSport

Napsal: stř zář 24, 2014 11:21 am
od bang
Rok jsem se pohyboval okolo pětin a šestin, až jsem do toho po lákavé nabídce také vklouznul :) . Vzhledem k spolehlivosti, ceně dílu a hlavně parádnímu vzhledu jsem šáhl po Báje v SS verzi. Dle spousty názorů by samozřejmě byl do závodních bojů vhodnější Hormann, Cleon... ale cena samotného auta, náhradních dílů a vzhled který mi nepřirostl k srdci rozhodl...

V kovu mám uložení ložisek spojky. Další vychytávkou jsou mechanické brzdy na předek od Integy. Na autě jsou měkčí pružiny, tlumiče netečou. Další tunning neplánuji, jsem zastáncem pružných plastů.

Na tréninkové ježdění jsem pořídil pneu Bow-Tie od Proline, protože origo parádně zabírají, ale rychle mizí. Už jsem s ní vylítal 5 nádrží a zatím bez problému . V sobotu bude pořádný test, pojedu s ní první závod, snad se dostanu bez problému do cíle :-)!

Re: HPI Baja 5B SuperSport

Napsal: stř zář 24, 2014 3:32 pm
od idinek
Gratuluji. Pěkná kára. :clap:
Držím Ti palce ať v závodě dopadneš co nejlépe. :wink:

Re: HPI Baja 5B SuperSport

Napsal: pát říj 24, 2014 12:13 pm
od bang
Díky :)
V závodě jsem cvaknul 2x šroub co drží pastorek na bubínku spojky, asi se povolil nekvalitnim lepidlem na závity. Po konzultaci se zkušenými matadory a zmrknutí zahraničních fór, jsem došel k závěru :) , že se to někdy stává. Dal jsem delší šroub o tvrdosti 12.9, nic tvrdšího ve spoj. materiálech neměly, proušrouboval ho z druhé strany a pojistil ještě nyloc matkou. Vyjel jsem dvě nádrže a drží :-).

Přirezla čelist spojky, tak se sjížděla jen jedna lamela, což jsem odhalil, až když mi praskla pružina na spojce. Jezdím 6000 otáčkovou, Bája je klidnější na plynu. Origo 8000 rpm červená pružina je agresivnější v rozjezdu. Byly mi doporučeny lamely od FG. Je třeba koupit jinačí šrouby, protože origo jsou moc tlustý :) Výhoda téhle varianty je poloviční cena :) A jsou až na díru pro šroub stejné, viz. foto.



Dále mě příjemně překvapila výdrž Bow-Tie, po 5 nádržích mají 80-90 % vzorku 8)