vlečka za traktor Bruder

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
fojtCT
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: úte zář 06, 2016 7:44 pm
Bydliště: Česká Třebová

vlečka za traktor Bruder

Příspěvek od fojtCT »

Zdravím všechny fandy traktorů a vleček od Bruderu.

Musím říct, že vaše práce jsou fakt povedené a je radost se na vaše výtvory dívat.
Inspiroval jsem se tady na fóru a přestavěl jsem svůj první traktor od Bruderu (JD 7930) na RC.
20160906_192257 (Small).jpg
Teď bych chtěl zprovoznit i vyklápění na vlečce. Plánuju použít vykuchané servo, trapézovou závitovku a koncáky, tak, jak jsem to tady na fóru několikrát viděl.

Co ale nevím, je, jak spojit závitovku se servem? Jsem úplný amatér, tak se omlouvám za hloupou otázku ....:oops:.
Díky za pomoc a traktorům zdar...

fojt
Uživatelský avatar
Kejhak
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1031
Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice

Re: vlečka za traktor Bruder

Příspěvek od Kejhak »

Tak další traktor na fóru. Jen tak dál. Teď tedy k tomu sklápění. Jestli můžu doporučit, nech servo servem a rovnou použij dobrej, silnější motor a převodovku. Sám jsem měl taky servo a po třetí výměně serva, jsem to předělal na motor a od tý doby jsem už na to nemusel sáhnout. Kolegové zrovna tak. Koukni na můj bruder Krampe, viewtopic.php?f=188&t=20770 tam mam trapézák, motor s prevodovkou z Conradu. Já mám asi 1:30 a kolega 1:50, nebo opačně, už si to nepamatuju. Je to už delší dobu a po výměně jsme bez starosti, ale je dost drahej, cca 700,-Kč.