Zdravím,
Zakládám zde nové téma ohledně nápravy samotné, protože na vláknu které jsem založil: viewtopic.php?f=187&t=21394 bylo téma jiné a postupně to sklouzlo k nápravám. Takže ...nápravy tady.
Origin video výrobce s těmato nápravama : https://www.youtube.com/watch?v=0wuwuPczhQU
Zprvu samozřejmě jak jinak...podívat se dovnitř, jako za mala, když jsem dostal hračku.....
http://www.rajce.net/a13980599
Řešili jsme s chlapama, že náprava jede pomalu, tak jsem se díval po motoru, že bych dal rychlejší, ale nevím jak zjistit otáčky na motoru stávajícím, jinak motor jsem sehnal tady, rozměrově sedí : http://www.ebay.com/itm/2pcs-DC7-4V-162 ... Swq19XBxdl
Tady jsem našel ještě motor podobných rozměrů, https://trade.china.cn/DC-Motor/127116137.html ,má přes 20 tis. ot., psal jsem výrobci o bližší info, s tímto motorem by ta rychlost byla veselejší.
Případně, pokud někdo má přístup k rozměrově stejným motorům a otáčky budou přes 20 tis, sem s tím.
Náprava MAGOM - rozborka
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Náprava MAGOM - rozborka
Pěkný fotky, díky za rozborku. A jakej z toho máš pocit? Osobně jsem teď ještě mnohem víc na rozpacích, jestli do toho, s nějakýma úpravama jít, protože moje představa o provedení se teď potvrdila. Mám v plánu upgrade mýho Xeriona a tohle byla jedna z variant, právě pro ten pohon přímo v nápravě kvůli místu mezi nápravama, ale jsem na vážkách, jestli radši nezvolit přední, truckový nápravy a motor pro každou nápravu zvlášť, abych měl uprostřed místo na baterku, nebo jeden motor, kardanyk nápravám a baterku pod haubnu. No, třeba po výměně motoru a doplnění ložisek na výstupu hřídele z nápravy, bude i tahle dobrá. Ještě dumám, času je dost, než na něj dojde řada, tak pokračuj ve zkoušení.
- Michal Boček
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 973
- Registrován: ned lis 08, 2009 4:02 pm
- Bydliště: Ostrožská Nová Ves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náprava MAGOM - rozborka
Dobrá a užitečná práce, znát pohled dovnitř se vždycky hodí , přidal sem ti do příspěvku fotky pro lepší názornost.
Ohledně motoru - co nějaký stříďák?
Použitelnost náprav podle mě - pro nějaké lehčí auto nebo jako levnější varianta kamionu pro děti bych se toho nebál - provedení je vcelku dobré, náhradní díly taky, zástavba jednoduchá. Ale má to docela jemné ozubení v té převodovce, takže bych ji moc nepřeťěžoval.
Míro do Xeriona bych volil zvlášť motor s kardanem na každé kolo - Laďa měl teď v Olomouci fastraca od němců v této koncepci a když sem s tím jezdil tak to byla špička. A udělat takovou nápravu není až tak složité.
Ohledně motoru - co nějaký stříďák?
Použitelnost náprav podle mě - pro nějaké lehčí auto nebo jako levnější varianta kamionu pro děti bych se toho nebál - provedení je vcelku dobré, náhradní díly taky, zástavba jednoduchá. Ale má to docela jemné ozubení v té převodovce, takže bych ji moc nepřeťěžoval.
Míro do Xeriona bych volil zvlášť motor s kardanem na každé kolo - Laďa měl teď v Olomouci fastraca od němců v této koncepci a když sem s tím jezdil tak to byla špička. A udělat takovou nápravu není až tak složité.
bocektransport.cz
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Náprava MAGOM - rozborka
Použití stříďáku pro tuhle nápravu jsem měl v hlavě AXI miniAC od ModelMotors. Ani nevím, jestli ještě jsou v nabídce, nebo už je za ně nějaká náhrada, už je to pár let, co jsem ho měl v letadle v kombinaci s planetovou prevodovkou.
Ta Magom převodovka v nápravě, tak to je převodovka ze standardního serva, pravděpodobně z TWP-946R, v novým Al obalu.
Ta Magom převodovka v nápravě, tak to je převodovka ze standardního serva, pravděpodobně z TWP-946R, v novým Al obalu.