Hitachi bagr Cbx
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Hitachi bagr Cbx
Honzo, s těma pístnicema nemáš tak úplně pravdu. Pokud jsou dvoučinné, tak je olej vždy na jedné nebo druhé straně pístu. Takže je úplně jedno, jestli je máš zatažené nebo vytažené. Pořád v nich olej je....
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hitachi bagr Cbx
Vojtiš : Díky,zkusim ten redukčák trochu poladit
honda 1960 a Jozef Dojčar : Jozef,to víš,Huina má jen jednočinný písty,takže to Honza moc neřeší,že by mu někde zůstal olej
Až bude na to nálada,nějak se s tou výměnou oleje poperu a jistě to nějak dopadne.
honda 1960 a Jozef Dojčar : Jozef,to víš,Huina má jen jednočinný písty,takže to Honza moc neřeší,že by mu někde zůstal olej
Až bude na to nálada,nějak se s tou výměnou oleje poperu a jistě to nějak dopadne.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1969
- Registrován: úte bře 25, 2014 9:47 pm
- Bydliště: Přerov
Re: Hitachi bagr Cbx
Pepi,ale já si myslím,že jsou ty pístnice jednočinný,jaký si myslím,že mám v šedivákovi..Když zatáhnu pístnice,tak asi v pístnici olej mít nebudu,ale toto by výborně věděl (matuškobagrista),protože ten je měl rozdělaný a také by nám k těm pístnicím něco řekl,jaký jsou..
Jiříku,ty plantalo,já na Huině nemám hydrauliku,ale elektriku,tak nemám problémy s olejem,jako máš ty..Pleteš si hrušky s jabkama..
Jiříku,ty plantalo,já na Huině nemám hydrauliku,ale elektriku,tak nemám problémy s olejem,jako máš ty..Pleteš si hrušky s jabkama..
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Hitachi bagr Cbx
Pokud vede hadice do pístnice na jednom konci, je jednočinná, pokud do obou konců je dvojčinná. Jednočinné se většinou používají u vysokozdvižných vozíků pro zdvih. Zpátky ji zatlačí břemeno nebo zajede vlastní vahou. Podobně jako u sklápěček teleskop.
Re: Hitachi bagr Cbx
Pepo máš pravdu jsou dvoučinné ,protože když jsem odpojil hadice na obou koncích a zatáhl píst tam a zpět tak tekl olej z obou dírek.
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1969
- Registrován: úte bře 25, 2014 9:47 pm
- Bydliště: Přerov
Re: Hitachi bagr Cbx
Aha,aha,tak já mám na svých strojích také dvojčinné,ted jsem se byl na to dívat na nakladače a buldozer...Tak to se omlouvám a zase jsem ohledně hydrauliky a pístnic o něco chytřejší..
- Michal Boček
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 973
- Registrován: ned lis 08, 2009 4:02 pm
- Bydliště: Ostrožská Nová Ves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hitachi bagr Cbx
No, uplně jedno to není - když je dvojčinný píst zatažený, tak je v něm o něco míň oleje, protože část objemu zabere pístní tyč. Stejně jako dvojčiný píst nemá stejnou sílu na obě strany - pro zajíždění je menší síla zase právě kvůli tomu že část plochy na kterou tlačí olej zabírá pístní tyč. Proto mají nakladače pístnice umístěné tak aby pro zvedání a zavírání lopaty písty vyjížděly.
Ale já hydrauliku nemám .
Ale já hydrauliku nemám .
bocektransport.cz
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Hitachi bagr Cbx
Michale, ale v modelářském měřítku je ten rozdíl v množství oleje před a za dnem pístu naprosto zanedbatelný....
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1969
- Registrován: úte bře 25, 2014 9:47 pm
- Bydliště: Přerov
Re: Hitachi bagr Cbx
Ale,když to ten Jirka udělá tak,jak jsem tu psal a naleje do nádržky ten turbinový olej,tak tím vůbec nic nepokazí,zbyteček oleje,co zůstane v pístnicích a v hadicích,ty se tam nepokoušou a bude mít ten olej vyměněn 95% ku 5%..A Jirko nemusíš nic sloužitě odšroubovávat a odělávat,abys to měl vyměněný na 100%..Vůbec bych si s tím hlavu nelámal,že mě v pístnicích a tenkých hadičkách,zůstane starý olej..
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hitachi bagr Cbx
Dneska blbý počasí,migréna,dost prášků. :-/(
A jelikož při migréně se potřebuju "nějak" hejbat,došlo na dlouho odkládanou výměnu oleje u bagru.
Jelikož Hitachi nemá rozumně udělanej vypoušták ani nalejvací otvor,sundat horní dekl,pravou bočnici a 3 šrouby,co drží na platu čerpadlo s trochou elektroniky,2 regly.
Celý to nějak odehnout stranou,aby byl přístup ke 2ma šroubům,na kterých neni žádná hadička nebo průtokovka.
https://jirkacbx.rajce.idnes.cz/Hitachi/1439318753
https://jirkacbx.rajce.idnes.cz/Hitachi/1439318936
Překvapilo mně,že vypínače pro regly a kondenzátory byly pod tou čerpadlovou platlí a celý docela v olejový lázni.
Takže nějakou ochranu proti oleji do budoucna dodáme.
A kupodivu se i rádio zmátořilo,po vyjmutí z oleje,že se motor čerpadla byl schopnej točit i na opačnou stranu,což před tím nebylo možný.
Po nalití novýho oleje,turbínáku,a zkoušce,bylo pohledem nezávyslýho pozorovatele,manželka ,zjištěno,že čerpadlo i na minimální otáčky je schopno tlačit 30kPa,takže uvidim,jak se to projeví v reálu 8)
A jsem zvědav,co budu opravovat jako další,jestli čerpadlo nebo něco kolem pístnic.
https://jirkacbx.rajce.idnes.cz/Hitachi/1439318940
Trochu stříbrnýho bordelu v tom je,tak se uvidí.
A jelikož při migréně se potřebuju "nějak" hejbat,došlo na dlouho odkládanou výměnu oleje u bagru.
Jelikož Hitachi nemá rozumně udělanej vypoušták ani nalejvací otvor,sundat horní dekl,pravou bočnici a 3 šrouby,co drží na platu čerpadlo s trochou elektroniky,2 regly.
Celý to nějak odehnout stranou,aby byl přístup ke 2ma šroubům,na kterých neni žádná hadička nebo průtokovka.
https://jirkacbx.rajce.idnes.cz/Hitachi/1439318753
https://jirkacbx.rajce.idnes.cz/Hitachi/1439318936
Překvapilo mně,že vypínače pro regly a kondenzátory byly pod tou čerpadlovou platlí a celý docela v olejový lázni.
Takže nějakou ochranu proti oleji do budoucna dodáme.
A kupodivu se i rádio zmátořilo,po vyjmutí z oleje,že se motor čerpadla byl schopnej točit i na opačnou stranu,což před tím nebylo možný.
Po nalití novýho oleje,turbínáku,a zkoušce,bylo pohledem nezávyslýho pozorovatele,manželka ,zjištěno,že čerpadlo i na minimální otáčky je schopno tlačit 30kPa,takže uvidim,jak se to projeví v reálu 8)
A jsem zvědav,co budu opravovat jako další,jestli čerpadlo nebo něco kolem pístnic.
https://jirkacbx.rajce.idnes.cz/Hitachi/1439318940
Trochu stříbrnýho bordelu v tom je,tak se uvidí.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Hitachi bagr Cbx
Jirko promiň, už to máš, chtěl jsem ti říct že jsi to mohl udělat přez čerpadlo, tu výměnu a co je to stříbrné v tom oleji?
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hitachi bagr Cbx
Sákryš,víš že mně to ani nenapadlo,jak jsem zvyklej z práce?
Ale aspon jsem toho stříkačkou vytahal víc než by pobralo čerpadlo.
To stříbrný budou nějaký otěrový špony,snad se nedozvim,z čeho to je.
Ale aspon jsem toho stříkačkou vytahal víc než by pobralo čerpadlo.
To stříbrný budou nějaký otěrový špony,snad se nedozvim,z čeho to je.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Hitachi bagr Cbx
vrátím se ke spotřebě proudu ,díval jsem se že tam máš v podstatě obrovský střídák i čerpadlo ,ale pokud se nemýlím tak hadičky mají vnitřní průmněr 2,2 mm čímž je daný určitý průtok a výkon. Celá soustava je konstruovaná na mnohem menší čerpadla , čili tvoje čerpadlo běží v trvalé zátěži ?? ( Není to ůplně přesné, ale zhruba to tak nějak bude)
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hitachi bagr Cbx
michal45 :Čerpadlo běží sice furt,ale na prázdno.Až když se vezme za funkci,je slyšet,že čerpadlo zabere.
A s turbínovým olejem je potřeba minimum otáček motoru,tak uvidim někdy časem,jaká bude spotřeba baterek.
A s turbínovým olejem je potřeba minimum otáček motoru,tak uvidim někdy časem,jaká bude spotřeba baterek.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hitachi bagr Cbx
Co se zdálo nemožné,dneska se povedlo. 8)
Hitachi obluda žije a funguje
Sice to trvalo kolem 6ti měsíců ,nezminovatelná částka peněz ,trochu hrubiánský práce s mikrofrézkou od mé osoby
Ale jsem zas pojízdnej a vcelku v cajku
Uvidim,jak oprava planetky a celýho pojezdu dlouho vydrží.
A trochu důkaz https://www.youtube.com/watch?v=zNHvghTttvY
Když najdu dost osobní odvahy,zkusim někdy časem pořešit to kymácení vršku bagru,moc parády to nedělá.
Jen by mně zajímalo,jak jsou regly na pojezd a činnost hydrauliky vlastně nastavený.
Před opravou pojezdu jsem při funkci "pojezd" dal kniply dopředu a jel bagr dopředu a když vzad,jel vzad.
Ted,bez žádných úprav na rádiu i bagru,když chci ject dopředu,musim dát levej knipl k sobě,pravej od sebe,aby bagr jel trochu rovně.
Asi se s tim budu muset nějak poprat nebo dycky po zapnutí bagru osahat funkce,co to a jak konkrétně dělá a bojovat dál
Hitachi obluda žije a funguje
Sice to trvalo kolem 6ti měsíců ,nezminovatelná částka peněz ,trochu hrubiánský práce s mikrofrézkou od mé osoby
Ale jsem zas pojízdnej a vcelku v cajku
Uvidim,jak oprava planetky a celýho pojezdu dlouho vydrží.
A trochu důkaz https://www.youtube.com/watch?v=zNHvghTttvY
Když najdu dost osobní odvahy,zkusim někdy časem pořešit to kymácení vršku bagru,moc parády to nedělá.
Jen by mně zajímalo,jak jsou regly na pojezd a činnost hydrauliky vlastně nastavený.
Před opravou pojezdu jsem při funkci "pojezd" dal kniply dopředu a jel bagr dopředu a když vzad,jel vzad.
Ted,bez žádných úprav na rádiu i bagru,když chci ject dopředu,musim dát levej knipl k sobě,pravej od sebe,aby bagr jel trochu rovně.
Asi se s tim budu muset nějak poprat nebo dycky po zapnutí bagru osahat funkce,co to a jak konkrétně dělá a bojovat dál
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec