Před nějakou dobou, jsem se, obklikou, dostal k Honzovo bývalýmu buldíku, tak by nemělo vadit, když budu pokračovat zde. Synátor s ním na pár akcích popojížděl, ale pořád to nebylo ono a řešil jsem nějaký komplikace. Hlavně tedy pojezdů, až jsem se teď, zase po rozborce, kvůli novýmu motoru, rozhodl pro radikálnější úpravu. Motory pojezdu v plastový trubce, nebylo ideální řešení, tak jsem osadil nové držáky, alá Magom.
Nezbytnou součástí k novýmu uložení motorů, jsou napínáky pásů, které padaly při, snad každém, zatočení.
Je to zatím jen hrubá, neučesaná verze, pro ověření funkčnosti, proto to to má na fotkach neobroušený hrany. Na řadě jsou teď pojezdový válečky.
Dalším oříškem, byla radlice. Ovládání jedním servem v masce, sice bylo funkční, ale dost omezenej zdvih. Původní myšlenku na olej, jsem zavrhl, protože je mi nějak proti srsti dávat hydrauliku do plastovýho modelu a uvažoval jsem o dvou malých motůrcích se šroubovicí, se vzhledem pístů, ale obával jsem se rozdílé rychlosti dvou motorů a tím neustále někam nakloněnou radlicí, tak jsem zvolil dvě serva v předku, řízena původně dvěma spřaženými kanály, později přes simulator hydrauliky BEL, s plocháčem s drážkou, ve které se pohyboval spodní čep původních, jakoby, pístů. Funkčnost dobrá, ale zase jsem narazil na limity sev. Nestejná rychlost, malá síla, vypínání simulátoru. Nicméně, se systém dvou plocháčů osvědčil, tak jsem tedy serva nahradil motorem se šnekovou převodovkou 12V - 6 ot/min, s průchozí hřídelí. Tím je chod obou táhel naprosto stejný, síly habakůk a díky šnekový převodovce, je sakra výhodou "samobrzdnej" účinek na polohu radlice.
Provoz ukáže, zatím sem spokojen.
Ten motor je tam šikmo, protože jsem využil díry, který mi tam zůstaly po unašečích serv a už jsem nechtěl zbytečně dělat další, aby nebyl buldík, jak řešeto.
Teď ještě vymyslet vyklápění radlice, aby na ní nezůstávala hlína při zvednutí. Serva na zadní stranu radlice se mi moc nechce dávat, tak bych to asi řešil těma elektropístama alá CTI, protože budou jezdit od dorazu k dorazu a tím vyrovnávat případnou rozdílnou rychlost a s tím spojenej rozdílnej náklon radlice.
Zadní rypl bude fakt až to poslední a kdo ví, jestli vůbec.