Škoda 706 PP-20
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 PP-20
Co ty rošty zalejt čirým epoxidem pro větší pevnost?
Navíc by ti pod ně nic nepadalo a dýl a víc by vydržely.
Navíc by ti pod ně nic nepadalo a dýl a víc by vydržely.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Škoda 706 PP-20
Jirko, proč vymýšlet hlouposti?
1: to ve skutečnosti není deska, kterou bych z toho zalitím udělal
2: výtisk je dostatečně pružný a pevný (malou pevnost jsem řešil u vlastnoručního resinového roštu)
3: zalitím by se v prohlubních usazoval prach, který by prakticky nešel odstranit
4: napadá Tě něco, co by mi mohlo propadávat okem o velikosti 2x2mm?
1: to ve skutečnosti není deska, kterou bych z toho zalitím udělal
2: výtisk je dostatečně pružný a pevný (malou pevnost jsem řešil u vlastnoručního resinového roštu)
3: zalitím by se v prohlubních usazoval prach, který by prakticky nešel odstranit
4: napadá Tě něco, co by mi mohlo propadávat okem o velikosti 2x2mm?
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 PP-20
OK,ok 8)
Jen momentální nápad
3) Každý bordel je vítaný
4) Enviromentálně nevhodný a neskutečně jemný prach? 8)
Jen momentální nápad
3) Každý bordel je vítaný
4) Enviromentálně nevhodný a neskutečně jemný prach? 8)
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Škoda 706 PP-20
4: výhodou je, že v případě rafinovaného propadnutí neskutečně jemného prachu skrz rošt tento neskončí nikde jinde než na zemi/podlaze/silnici. Pod roštem totiž nic není...
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Škoda 706 PP-20
Promyšlený do posledního detailu. I samočištění vyřešeno. Fikaný.
Re: Škoda 706 PP-20
Tak to vymysleli chlapi před šedesáti lety, Kejháčku, já se tomu jen tu s větším tu s menším úspěchem snažím přiblížit
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Škoda 706 PP-20
Taky jsem to tak myslel, ono kolikrát psaný slovo vyzní jinak, než by mělo. Holt v písmu chybí ta intonace.
Re: Škoda 706 PP-20
trocha mosazného plechu a jakou z toho mám radost
Naposledy upravil(a) Hepcziiik dne úte dub 04, 2017 7:41 am, celkem upraveno 1 x.
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Škoda 706 PP-20
A co teprve až to bude na autě
Re: Škoda 706 PP-20
Mam otazku na tu hezkou mosaz. Mjaka je tloustka materialu a jakym zpusobem sis to nechal opracovat, popripade jak si resil vuli v tech zamcich. Ja se snazim vytvorit plany na Dumper volvo a tet premyslim o materialu a zpusobu sestaveni
Re: Škoda 706 PP-20
Mosaz je tl.1mm. Otvor pro zámek jsme maloval vždy o 0,2mm větší než zub a sedí to perfektně, možná by odchylka odstup mohl být i menší. Jen se to poskládá a zapájí, stačí pouze pohlídat kolmost dílů.
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Míla
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Bydliště: Písek, jihočeský kraj
Re: Škoda 706 PP-20
Ahoj, jak to pokračuje ?
budeš mít na plošině také suchovod aby se dala použít pro hašení ?
budeš mít na plošině také suchovod aby se dala použít pro hašení ?
Hasičská technika MB Sprinter RZA,PLHA, Scania R series, CAS,KHA,KA
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Re: Škoda 706 PP-20
Jelikoz je to PP-20, tak by tam suchovod logicky mel byt.
Aktualne nepokracuji, cekam na vyriznuti dalsich dilu a soustredil jsem se na dokonceni RTHP, ktery uz je ohledne strikani funkcni
Aktualne nepokracuji, cekam na vyriznuti dalsich dilu a soustredil jsem se na dokonceni RTHP, ktery uz je ohledne strikani funkcni
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Míla
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Bydliště: Písek, jihočeský kraj
Re: Škoda 706 PP-20
Moje scanie bude také mít suchovod ale zatím přemýšlím jak ho udělat aby se mi při otáčení neutrhnulo vedení.
měl by si nějaký nápad ?
Příští rok by jsme se pak mohli někde sejít a poměřit výškové možnosti vozů které od sebe dělí 30-40 let.
měl by si nějaký nápad ?
Příští rok by jsme se pak mohli někde sejít a poměřit výškové možnosti vozů které od sebe dělí 30-40 let.
Hasičská technika MB Sprinter RZA,PLHA, Scania R series, CAS,KHA,KA
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Re: Škoda 706 PP-20
S ohledem na to, ze se snazim tvorit model, byl bych rad kdyby to bylo co nejpodobnejsi predloze. Nevim jake vedeni mas na mysli.
Vyskove moznosti modelu PP-20 jsou jasne - 148cm, tam neni nad cim debatovat. A s ohledem na to jake mam informace o Tvem ohleduplnem jezdeni a chovani na RC akci v Teplicich, bude fajn, pokud se muj model a Tvoje auto nikdy nepriblizi na vice nez dva metry
Vyskove moznosti modelu PP-20 jsou jasne - 148cm, tam neni nad cim debatovat. A s ohledem na to jake mam informace o Tvem ohleduplnem jezdeni a chovani na RC akci v Teplicich, bude fajn, pokud se muj model a Tvoje auto nikdy nepriblizi na vice nez dva metry
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)