LIAZ 151.261
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- kubaculen
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon pro 27, 2010 6:07 pm
- Bydliště: Brodské, Slovensko
Re: LIAZ 151.261
Náročné to ani nebylo, existuje na to jedna obráběcí strategie, při které kulová fréza kopíruje tvar vybrání, v tomto případe půlkruh. Zpočátku sem tak dělal uložení ložisek v převodovkách pro tebe... Výhoda byla, že se to nemuselo polohovat a frézovat z více stran, nevýhoda, že to trvalo dýl.
- láďa
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1325
- Registrován: pát úno 12, 2010 8:28 pm
- Bydliště: Přelouč
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIAZ 151.261
Super,neskutečné. Fakt se ti to povedlo
VOLVO FH 12 GLOBETROTER 420 (tamiya) LIAZ 18.33 MAXI tahac návěsů (ve výstavbě 70% vlastni vyroba) LIAZ 8x8 ve výstavbě Kenworth W900L double sleeping cab(přestavba tamiya)
Re: LIAZ 151.261
Moc pěkná práce chtěl jsem se zeptat, jakou kulovou frezu jsi na to použil
- kubaculen
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon pro 27, 2010 6:07 pm
- Bydliště: Brodské, Slovensko
Re: LIAZ 151.261
Děkuju za pochvalu. Plochy pod ložiska jsou dělané trojkou kulovkou. Vnější strana převodovky je vyřádkována 1,5mm frézou.
Re: LIAZ 151.261
Ty jo jak dlouho to jelo
- kubaculen
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 169
- Registrován: pon pro 27, 2010 6:07 pm
- Bydliště: Brodské, Slovensko
Re: LIAZ 151.261
Vyfrézování těch 6 dílu převodovky trvalo dohromady myslím cca 7 hodin.