Škoda 706 RTHP

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
kubaculen
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 169
Registrován: pon pro 27, 2010 6:07 pm
Bydliště: Brodské, Slovensko

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od kubaculen »

Hold kdo umí ten umí, hezky se to začíná rýsovat :)
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Hepcziiik »

Každý den o slepičí krok...
Přílohy
DSC_0632.JPG
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Jirkacbx »

Áááááá,další čekatel v nekonečné řadě u pana CH :mrgreen: :mrgreen:
Jinak perfekt práce.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Hepcziiik »

Po dvoudenním usilovném broušení ze kterého pořádně bolí ruce je tu něco, co by měl být základní tvar střechy...
Přílohy
DSC_0635.JPG
DSC_0636.JPG
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
kelwin
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 251
Registrován: čtv led 06, 2011 5:54 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od kelwin »

s prominutím TVL kam chodíš na ten čas... a ještě jeden dotaz.. to kulacení bereš od oka nebo máš někde schovanej mustr...
jinak tomu nerozumím.. skvělá práce..
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Hepcziiik »

Čas beru, protože doma sedim se zlomeným kotníkem.
Mustr nemam, takže tvar nakoukaný a neustále porovnávaný z desítek fotek + základní rozměry změřené. Prostě se to tam v tom kusu PSH snažím vidět a jen obrousit to, co je tam navíc :-) Netvrdím, že je dokonalý a je zde tedy dost prostoru pro kritiku :-)
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
kelwin
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 251
Registrován: čtv led 06, 2011 5:54 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od kelwin »

jo tak až bude něco ke kritice tak dej vědět.. nebo já nejsem z těch co jen chválí já ti to zkritizuju i když jiní řeknou že sem já neuděla třeba nic.. neboj až tam něco bude zkritizuju..:-):-)
Uživatelský avatar
láďa
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1325
Registrován: pát úno 12, 2010 8:28 pm
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od láďa »

No Kelwine to bych chtěl vidět co by bylo na Hepcziiikové práci na kritiku? To spíše peklo zamrzne :mrgreen:
VOLVO FH 12 GLOBETROTER 420 (tamiya) LIAZ 18.33 MAXI tahac návěsů (ve výstavbě 70% vlastni vyroba) LIAZ 8x8 ve výstavbě Kenworth W900L double sleeping cab(přestavba tamiya)
Uživatelský avatar
kelwin
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 251
Registrován: čtv led 06, 2011 5:54 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od kelwin »

Lado proto sem mu napsal že až tam něco bude tak at dá vědět..:-)
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Hepcziiik »

Brzo budem koukat... :-) pár dnů na proschnutí a vybrousím to
Přílohy
DSC_0641.JPG
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
matuskobagrista
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 362
Registrován: pon led 17, 2011 3:53 pm
Bydliště: Brezova pod Bradlom (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od matuskobagrista »

:clap: :clap: :clap: Nádhera, som zvedavý na výsledok tvojej práce, na takom som tiež odjazdil zopár Km :dance: tak držím palce aby sa práca zdarila. :text-search:
Obludy od KOMATSU v mierke 1:14
Uživatelský avatar
kelwin
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 251
Registrován: čtv led 06, 2011 5:54 pm
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od kelwin »

skvělé..:-):-)
Uživatelský avatar
Michal Boček
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 973
Registrován: ned lis 08, 2009 4:02 pm
Bydliště: Ostrožská Nová Ves
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Michal Boček »

Týjo, Hepcziiik staví Matesa, tak na to se těším :handgestures-thumbup:
Ohledně přenášení tvarů z tiskárny na plast sem používal trochu jiný postup - vytisknout a nalepit kancelářským lepidlem. Drží to tak akorát, a po vyřezání a vybroušení tvaru se to namočí a papír se sloupne. Ale je to použitelné spíš pro deskové díly, pro vrstvení na sebe je tebou popisovaný způsob určitě rychlejší.
A máš nějaký 3D model, že si tiskneš tvary jaké potřebuješ? U multikáry by stačil třípohleďák, ale tady je to celé kulaté a vrstvené ... :think:
bocektransport.cz
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Hepcziiik »

Žádnou model v PC nemám, využívám fotografie, základní rozměry, typový výkres RTčka a vlastní oči. Člověk si to auto prostě musí vypálit do do sítnice a hlavy :-) Jak jsem psal výše, v kusu PSH se to snažím vidět, jako sochař vidí v kusu kamene. Na tyhle předlohy prakticky neexistují žádné plány nebo jen nevím, kde je sehnat, jestli někde leží v archivu nebo nějaké sbírce. Každý ohyb tedy nemůže být přesná zmenšenina originálu, to jde udělat třeba u hranatější T815. Jak se mi to daří je na vašem posouzení stejně jako u V3Sky :-)
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 MTSP 24

Příspěvek od Jirkacbx »

"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Odpovědět

Zpět na „KAMIONY, TAHAČE, AUTOBUSY“