Škoda 706 RTHP
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Re: Škoda 706 RTHP
Lafeta je funkční - otáčí se a je dutá. Pohyb prodnice nahoru a dolu bude zafixován napevno v nějakém rozumném úhlu, s ohledem na rozměry, prostor a maketovost není možné ji vyrobit tak, aby v tomto ohledu fungovala
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Míla
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 817
- Registrován: pon srp 15, 2016 11:06 am
- Bydliště: Písek, jihočeský kraj
Re: Škoda 706 RTHP
Jaký je vnitřní průměr ? hejbání nahoru a dolu by určitě šlo, takový stavitel jako ty určitě něco vymyslí.
Hasičská technika MB Sprinter RZA,PLHA, Scania R series, CAS,KHA,KA
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Speciální pásová technika.
https://rcpupisek.rajce.idnes.cz/
rc-pozarni-utvar-pisek.webnode.cz
facebook.com/rc.pozarni.utvar.pisek
Re: Škoda 706 RTHP
uvnitř je otvor cca 1,5mm, konec proudnice je 1mm. Pohyb nijak nevymyslím. Pokud chci zachovat maketovost, prostě to nejde z několika důvodů - V místě "kloubu" není místo na těsnění a aby se proudnice zdvihala, muselo by tam být nějaké táhlo, které jednak není kam dát a druhak i kdyby ho bylo kam dát, byla by to věc navíc, která by rušila onu maketovost. Co je ve skutečnosti ovládáno ručně se špatně ovládá na dálku, pokud to nemá být vidět...
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- rmichalbarna
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 604
- Registrován: stř bře 22, 2017 2:12 pm
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 RTHP
Po několikaletém marném boji pokusů a omylů s různými materiály se mi podařilo zvítězit a vyrobit čelní sklo na své auto... jedná se o odlitek a co je důležité, nejsou v něm bublinky, je tvrdý, snadno brousitelný a leštitelný, takže po dodělání kopyt na ostatní okna už nebude problém mít zasklenou celou kabinu... UFFFF, po třech letech od prvního "nastartování" erťáka ve mě panuje pocit uspokojení, že jsem to nevzdal...
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Re: Škoda 706 RTHP
Naaaadhera
Re: Škoda 706 RTHP
no... já... kdo jiný?
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Re: Škoda 706 RTHP
Jiří, to je paráda než se dostanu ke své kabině tak to budeš mít kompletní, tak-že se postavím do fronty
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Škoda 706 RTHP
HURÁÁÁ!!!!! To už ji budu mít taky komplet, viď? Mám fakt radost, že se Ti to povedlo. Holt mistr je mistr.
Re: Škoda 706 RTHP
Už je to tak, Míro. Ješte mi chybí zaformovat jedno rohové okénko a můžeme se domluvit konečne na předání kompletu
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Re: Škoda 706 RTHP
Hluboká poklona pane. Gratuluju.
KENWORTH K100, začínám stavět MACK Cruise Liner mod. 1975-76
Re: Škoda 706 RTHP
Děkuji, klanět se netřeba. Byt šikovnější a hlavně peclivejsi, auto by vypadalo mnohem lépe. Ale je moje a je svým způsobem jedinečné, takže jsem spokojený a ta další snad budou i lepší
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Re: Škoda 706 RTHP
S výrobou předního okna na Macka jsem si užil svoje takže vím, že Ti spadl kámen ze srdce. Hlavně že jsi to dotáhl až sem, vím že je to někdy po všech směrech náročné ty vlastní stavby. Jak píšeš je to Tvoje a ta radost z těhle modelů je zase někde jinde.
KENWORTH K100, začínám stavět MACK Cruise Liner mod. 1975-76
Re: Škoda 706 RTHP
Klobouk dolů, máš to moc pěkný :boohoo: