Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Právě, na to ohnutí jsem si vystříhnul plechovou šablonu ve tvaru toho oblouku, tu jsem vsadil do rámečku a ten pak podle ní postupně tvaroval. Rámeček se samozřejmě ohýbáním deformuje, tak je potřeba ho kladívkem průběžně usměrňovat. Díky šabloně uvnitř rámečku nedojde ke zborcení profilu dovnitř, ale ven a tam už to doladí kladívko.
- Milan3528
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 978
- Registrován: ned dub 30, 2017 12:26 pm
- Bydliště: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Aha,tak takhle je to.No jo,zlatý český ručičky.
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
To je něco úžasnýho!!!
Díky, za potěchu oka.
Díky, za potěchu oka.
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Díky Míro, nejsem o tom zcela přesvědčen a doufám, že většinu času budou trávit na korbě vozu pod plachtou
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Tak ono, nasadit je, nebude asi zrovna nejrychlejší, ale pro ten pocit a pro úplnost modelu stačí, že budou na korbě a ostatní o nich ví. Nádhera.
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Nasazení jednoho šlapadla zabere cca 5 vteřin. Nejsou šroubované, protože pokud by tam nějaký šroub byl, byla by to maximálně M2 a šroubovat něco takového v písku v pokleku by jasně vedlo ke ztrátám spojovacího materiálu. Ani v reálu není možné se šlapadly ujíždět plnou rychlostí několik set metrů nebo km.
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1969
- Registrován: úte bře 25, 2014 9:47 pm
- Bydliště: Přerov
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Pepi,ale,když by jsi někde v písku schválně zapadl a tak by jsi šel v klidu nasadit šlapadla a potom by to následné vyproštování,bylo to pravé ořechové, pro lidi a jejich kamery..
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
5 vteřin??? Opět se klaním nad důmyslností. Moc dobrá práce. Snad se mi ji někde podaří okouknout na živo.
- Michal Boček
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 973
- Registrován: ned lis 08, 2009 4:02 pm
- Bydliště: Ostrožská Nová Ves
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Luxus Pepo
Při montáži kol je potřeba hlídat aby díry pro šlapadla byly ve stejné poloze?
Při montáži kol je potřeba hlídat aby díry pro šlapadla byly ve stejné poloze?
bocektransport.cz
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Honzo, kdyby to bylo jak říkáš, to by diváci celou dobu viděli akorát montážníkovy záda a zářez od kasičky
Míro, nehledej v tom žádnou vědu. Prostě jsou v discích vyvrtané dvě díry, do kterých se vsazují ty hokejky. A tím se dostávám k odpovědi Michalovi. Ano, musí se hlídat pozice těch děr při montáži kol.
Není to zatím vyzkoušené, v nejhorším bude potřeba ty díry vyztužit trubičkou.
Míro, nehledej v tom žádnou vědu. Prostě jsou v discích vyvrtané dvě díry, do kterých se vsazují ty hokejky. A tím se dostávám k odpovědi Michalovi. Ano, musí se hlídat pozice těch děr při montáži kol.
Není to zatím vyzkoušené, v nejhorším bude potřeba ty díry vyztužit trubičkou.
- Kejhak
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1031
- Registrován: čtv zář 11, 2014 5:01 am
- Bydliště: Horšovský Týn. okr. Domažlice
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Jo táák. Elegantní řešení.
- láďa
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1325
- Registrován: pát úno 12, 2010 8:28 pm
- Bydliště: Přelouč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Pepo nádherný blátošlapy
VOLVO FH 12 GLOBETROTER 420 (tamiya) LIAZ 18.33 MAXI tahac návěsů (ve výstavbě 70% vlastni vyroba) LIAZ 8x8 ve výstavbě Kenworth W900L double sleeping cab(přestavba tamiya)
Re: Tatra 815 6x6 Dakar 1986
Pepo, to snad znamená, že na kazdm kole Ti bez šlapadel chybí dvě matičky???
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko