Škoda 706 RTD-s
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Škoda 706 RTD-s
Tak bojuj, tohle mě moc neuspokojilo. Chci toho vidět víc, víc..... :binkybaby:
Re: Škoda 706 RTD-s
Kontrolní nástřik střechy, aby vylezly chyby, které potřebuji pohladit šmirglem. ..
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 706 RTD-s
Ty jo,to je ALE škatule
Jsi adoptoval bernardýna?
Jsi adoptoval bernardýna?
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Škoda 706 RTD-s
Tak už má skříň otvory všude, kde mají být a dá se připevnit k rámu. Zbývá dotmelit a dobrousit některá místa, dodělat vrata a dveře, spodní kryty a skříň bude hotova
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Škoda 706 RTD-s
Dobře se na to kouká Jirko Už aby bylo další pokračování
- Milan3528
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 978
- Registrován: ned dub 30, 2017 12:26 pm
- Bydliště: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: Škoda 706 RTD-s
Tohle je velká machrovinka.
Re: Škoda 706 RTD-s
Více než rok nebyl k tématu žádný příspěvek. Projekt neumřel, jen práce na domečku 1:1 měla poněkud přednost a i když byl někdy čas, nebyla nálada a inspirace a mě to bez toho prostě nejde...
Takže po mnoha měsících, kdy jsem několikrát předělával střechu nástavby, protože mi její vzhled stále nevyhovoval, jsem se dopracoval k pro mě uspokojivému výsledku, kdy měla správný tvar, a nebyla nikde deformovaná usilovným broušením. Ono to vypadá jednoduše, ale fakt mi dala zabrat, aby byla nejen v solidním radiusu a současně při své délce přes půl metru i rovná a to i přes pomoc 3d tísku
Další co mě trápilo byly prostory pod skříní, které jsem chtěl využít pro instalaci baterií a elektroniky. Měly vypadat modelově a současně být snadno dostupné. Nakonec jsem to vyřešil odklápěním celého boku skříněk, ne jen jednotlivých poklopů. prostory jsou díky tomu snadno dostupné a přitom po uzavření není vidět, že by se něco otevíralo jinak než ve skutečnosti
Zbývalo jen dodělat jednotlivé dveře,, připevnit je malými pantíky, které jsou podobné těm skutečným a vymodelovat pákové uzávěry. Ty funkční nejsou. asi by to technicky šlo, pokud by to bylo z kovu, ale byla by to opravdová titěrnost velmi náchylná k poškození při neopatrné či neznalé manipulaci. Takže páky jsou jen nepohyblivé odlitky. Na závěr napodobení mechanismu zavírání zadních vrat.. Ten je také nefunční, uzavření dveří drží magnet, ovládací tyč nemá závěrné háky. opět kvůli riziku snadného poškození
Takže jsem to hodil do barvy a skříň prohlásil za připravenou k namontování na autobusový podvozek:
A přišla fáze, kdy jsem stěhováky předal majiteli, motorizaci a finalizace modelu už nebude moje práce.
Loučil jsem se s ním těžce, třičtvrtě metru dlouhé monstrum mě nadchlo, jsem rád že i přes dobu stavby, která byla delší než jsem původně předpokládal (vždyť je to přeci jen krabice a kabina, to bude rychlá stavba...), jsem se do toho pustil a na modelových silnicích bude možné potkávat další české auto, které byly před pár desítkami let k vidění naprosto běžně, kdy se podílely na stěhování mnoha lidí naší země(ne vždy to asi byl Kulový blesk... )
Takže po mnoha měsících, kdy jsem několikrát předělával střechu nástavby, protože mi její vzhled stále nevyhovoval, jsem se dopracoval k pro mě uspokojivému výsledku, kdy měla správný tvar, a nebyla nikde deformovaná usilovným broušením. Ono to vypadá jednoduše, ale fakt mi dala zabrat, aby byla nejen v solidním radiusu a současně při své délce přes půl metru i rovná a to i přes pomoc 3d tísku
Další co mě trápilo byly prostory pod skříní, které jsem chtěl využít pro instalaci baterií a elektroniky. Měly vypadat modelově a současně být snadno dostupné. Nakonec jsem to vyřešil odklápěním celého boku skříněk, ne jen jednotlivých poklopů. prostory jsou díky tomu snadno dostupné a přitom po uzavření není vidět, že by se něco otevíralo jinak než ve skutečnosti
Zbývalo jen dodělat jednotlivé dveře,, připevnit je malými pantíky, které jsou podobné těm skutečným a vymodelovat pákové uzávěry. Ty funkční nejsou. asi by to technicky šlo, pokud by to bylo z kovu, ale byla by to opravdová titěrnost velmi náchylná k poškození při neopatrné či neznalé manipulaci. Takže páky jsou jen nepohyblivé odlitky. Na závěr napodobení mechanismu zavírání zadních vrat.. Ten je také nefunční, uzavření dveří drží magnet, ovládací tyč nemá závěrné háky. opět kvůli riziku snadného poškození
Takže jsem to hodil do barvy a skříň prohlásil za připravenou k namontování na autobusový podvozek:
A přišla fáze, kdy jsem stěhováky předal majiteli, motorizaci a finalizace modelu už nebude moje práce.
Loučil jsem se s ním těžce, třičtvrtě metru dlouhé monstrum mě nadchlo, jsem rád že i přes dobu stavby, která byla delší než jsem původně předpokládal (vždyť je to přeci jen krabice a kabina, to bude rychlá stavba...), jsem se do toho pustil a na modelových silnicích bude možné potkávat další české auto, které byly před pár desítkami let k vidění naprosto běžně, kdy se podílely na stěhování mnoha lidí naší země(ne vždy to asi byl Kulový blesk... )
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
- Jozef Dojčar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1568
- Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
- Bydliště: Blansko
Re: Škoda 706 RTD-s
Máš to moc hezký Jirko. Škoda že ty fotky jsou tak malé a nevýrazné. Na tom bys měl ještě zapracovat
Re: Škoda 706 RTD-s
Díky Pepo. asi jsem nakopíroval špatně odkazy fotek.
Větší si můžeš prohlédnout obrázky na Rajčeti https://hepcziiik.rajce.idnes.cz/Skoda_ ... _1_13%2C5/
Větší si můžeš prohlédnout obrázky na Rajčeti https://hepcziiik.rajce.idnes.cz/Skoda_ ... _1_13%2C5/
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120
"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)