Škoda 706 RTD-s

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1568
Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
Bydliště: Blansko

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Jozef Dojčar »

Tak bojuj, tohle mě moc neuspokojilo. Chci toho vidět víc, víc..... :binkybaby: :lol: :lol: :lol: :clap:
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Hepcziiik »

Kontrolní nástřik střechy, aby vylezly chyby, které potřebuji pohladit šmirglem. ..
Přílohy
IMG_20180827_31193.jpg
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Jirkacbx »

Ty jo,to je ALE škatule :o
Jsi adoptoval bernardýna? :mrgreen:
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Hepcziiik »

Tak už má skříň otvory všude, kde mají být a dá se připevnit k rámu. Zbývá dotmelit a dobrousit některá místa, dodělat vrata a dveře, spodní kryty a skříň bude hotova
Přílohy
IMG_20180910_15687.jpg
IMG_20180910_28928.jpg
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1568
Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
Bydliště: Blansko

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Jozef Dojčar »

Dobře se na to kouká Jirko :clap: :clap: :clap: Už aby bylo další pokračování :wink:
Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 978
Registrován: ned dub 30, 2017 12:26 pm
Bydliště: Cvrčovice,Brno-venkov

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Milan3528 »

Tohle je velká machrovinka.
Uživatelský avatar
homer69
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 757
Registrován: úte bře 20, 2012 2:03 pm
Bydliště: Proseč
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od homer69 »

Krasavec, když ho vidím vracím se do dětských let.

Martin
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Hepcziiik »

Více než rok nebyl k tématu žádný příspěvek. Projekt neumřel, jen práce na domečku 1:1 měla poněkud přednost a i když byl někdy čas, nebyla nálada a inspirace a mě to bez toho prostě nejde...
Takže po mnoha měsících, kdy jsem několikrát předělával střechu nástavby, protože mi její vzhled stále nevyhovoval, jsem se dopracoval k pro mě uspokojivému výsledku, kdy měla správný tvar, a nebyla nikde deformovaná usilovným broušením. Ono to vypadá jednoduše, ale fakt mi dala zabrat, aby byla nejen v solidním radiusu a současně při své délce přes půl metru i rovná a to i přes pomoc 3d tísku

Obrázek
Obrázek

Další co mě trápilo byly prostory pod skříní, které jsem chtěl využít pro instalaci baterií a elektroniky. Měly vypadat modelově a současně být snadno dostupné. Nakonec jsem to vyřešil odklápěním celého boku skříněk, ne jen jednotlivých poklopů. prostory jsou díky tomu snadno dostupné a přitom po uzavření není vidět, že by se něco otevíralo jinak než ve skutečnosti

Obrázek

Zbývalo jen dodělat jednotlivé dveře,, připevnit je malými pantíky, které jsou podobné těm skutečným a vymodelovat pákové uzávěry. Ty funkční nejsou. asi by to technicky šlo, pokud by to bylo z kovu, ale byla by to opravdová titěrnost velmi náchylná k poškození při neopatrné či neznalé manipulaci. Takže páky jsou jen nepohyblivé odlitky. Na závěr napodobení mechanismu zavírání zadních vrat.. Ten je také nefunční, uzavření dveří drží magnet, ovládací tyč nemá závěrné háky. opět kvůli riziku snadného poškození
Obrázek
Takže jsem to hodil do barvy a skříň prohlásil za připravenou k namontování na autobusový podvozek:
Obrázek
Obrázek

A přišla fáze, kdy jsem stěhováky předal majiteli, motorizaci a finalizace modelu už nebude moje práce.

Obrázek

Loučil jsem se s ním těžce, třičtvrtě metru dlouhé monstrum mě nadchlo, jsem rád že i přes dobu stavby, která byla delší než jsem původně předpokládal (vždyť je to přeci jen krabice a kabina, to bude rychlá stavba...), jsem se do toho pustil a na modelových silnicích bude možné potkávat další české auto, které byly před pár desítkami let k vidění naprosto běžně, kdy se podílely na stěhování mnoha lidí naší země(ne vždy to asi byl Kulový blesk... :-D )
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Uživatelský avatar
Jozef Dojčar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1568
Registrován: úte pro 08, 2015 6:59 pm
Bydliště: Blansko

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Jozef Dojčar »

Máš to moc hezký Jirko. Škoda že ty fotky jsou tak malé a nevýrazné. Na tom bys měl ještě zapracovat ;)
Hepcziiik
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 992
Registrován: pát pro 31, 2010 1:29 pm

Re: Škoda 706 RTD-s

Příspěvek od Hepcziiik »

Díky Pepo. asi jsem nakopíroval špatně odkazy fotek.
Větší si můžeš prohlédnout obrázky na Rajčeti https://hepcziiik.rajce.idnes.cz/Skoda_ ... _1_13%2C5/
Moje práce:
Škoda 706 RTHP viewtopic.php?f=182&t=17120

"Výkonnost vozidla není závislá jen na počtu koní, nýbrž na stupni porozumění mezi člověkem a vozidlem" (dílenská příručka Praga V3S)
"Jedete-li s větrem v zádech, naučte se využívat jeho sílu" (příručka k obsluze Trabant 601)
Odpovědět

Zpět na „KAMIONY, TAHAČE, AUTOBUSY“