Výběr podvozku

Všechny podvozky od Tamky včetně TT-01

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

veverka69
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 262
Registrován: úte úno 24, 2009 1:02 am
Bydliště: Rakousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od veverka69 »

s tim delsim kardanem jezdim uz mesice a bez problemu. Psal tu nekdo, ze si to po nárazu zmandloval do sebe, ale ze to bylo v plny rychlosti do obrubniku s hodně silným motorem, tedy prakticky destruktivní náraz s i bez delšího kardanu. Těžko řict, jestli by to bylo lepši s kardanem, ktery je jen o 2 mm kratší. Co se tyče difu, jdou celkem jednoduse upravit. a funguji pak bez problemu. Ted z toho delam zase takovej bazmek na pomezí TB- 02 a 03. Sasi a domky nechavam, upravuji rizení a predni i zadni napravu davam z TB-03, prední celou do záklonu. Bud se mi moc nelibilo jak to zataci, nebo jsem to musel probrousit natolik, ze uz to nemelo potrebnou pevnost. Pravda ale je, ze kdybych ted kupoval nove auto, koupim rovnou TB-03 a predni tlumice udelam klasicky, prehodi se jen par dilu a celkove budes mit dokonalejsi podvozek nez TB-02. (kardan, uchycení motoru, nápravy...
Ludek.s
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 01, 2010 8:03 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Ludek.s »

WIN píše:Ja bych doporucil jetou T2 008 kterou na rally upravi bez problemu a na drift jak by smet, jenze ma remen a to nechce.
Jen jsem se chtěl zeptat - v čem jsou xraye o tolik lepší než třeba TB-03?

A k tomu TB-02 - Jde tedy jen o technické problémy / poruchy / které se dají vyřešit? (Kardan - vyrobení nového, malý rejd - páka řízení z TA-05 nebo prodloužit stávající...)
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od tjjack »

tak xray je špičkovej závodní podvozek, TB-03 je spíš na takový hobby závody...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D »

TB-03 je taky původem závodní podvozek - většina dílů je shodných s TB-EVO V, který je čistokrevný závoďák, jen TB-03 je z levnějších materiálů. X-ray je lepší, ale taky si za to přiměřeně připlatíš :-)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od tjjack »

jasný, že to neni tt, proto sem psal na hobby závody, protože na EURO cupu(stock a modified) by sis s nim asi neškrt....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D »

To je jasný, s plasťákem si asi neškrtneš na žádným onroad závodě. Karbon je karbon - lehčí, a pevnější. Navíc kardan neni na dráhu ideální (torque steer - samovolný zatáčení při přidání plynu), spíš pro ty slabší kategorie. Ale na rally a drift si myslím, že je mezi nima minimální rozdíl.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od tjjack »

na rally u TBčka vidim tu výhodu, že je ten podvozek težší...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D »

Zas tak o moc ne... když jsem ho vážil naposled, měl nějakých 1350g s baterkou.. Sice to neni x-ray, ale na TT a TB-01 to nemá.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
pepsi16
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 338
Registrován: pon led 08, 2007 2:30 pm
Bydliště: Horní Slavkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od pepsi16 »

Ja sem mel do zactku taky TT-cko a naprosta spokojenost ale je dulezity oupit novou baterku a nabijec
HSP Atomic Warhead Nitro Buggy
HimoTo - EMXT-1
Tamiya DT-01 Fighter Buggy RX NA PRODEJ
Losinka Micro-T
Pepsi16 Bylo : TT-01
Uživatelský avatar
player98
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1039
Registrován: stř led 17, 2007 6:40 pm
Bydliště: Hradec Kralove

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od player98 »

Honza D píše:Zas tak o moc ne... když jsem ho vážil naposled, měl nějakých 1350g s baterkou..
1350g ma komplet HB cyclone TC s keramickejma loziskama, titanovejma sroubama, X11 stock motorem, SPX stock spec reglem, kratkym savox servem a LRP 5300 40C lipolkama vcetne 20g zavazi a kastle (lightky), takze pochybuju, ze by ses na tuto vahu dostal s TB03...
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D »

vážil jsem to na starý váze, která není extra přesná, tak si asi něco ubrala :-D teď jsem to byl převážit a už tam bylo přesně 1500g. :oops: I když, dával jsem tam ocelový diff jointy, ty možná pár gramů přidaly :-) Ale 150 určitě ne
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
veverka69
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 262
Registrován: úte úno 24, 2009 1:02 am
Bydliště: Rakousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od veverka69 »

myslim, ze plast neplast..... je stejne hlavni v rukou. Win psal jestli nekecal, ze vzal TT-01 narval do toho nejakej silenej stejnosmer, myslim 9 zavitu a sel na onroad zavody. Jezdil ve spicce kolem 5 mista.
rozdil mezi X ray a jima podobnyma oproti bezne produkci tamiye je ve vaze a v dosazeni minimalnich vuli v castech podvozku, kde to s plastem, nebo jednoduse resenou konstrukci nelze dosahnout. Coz je podle me na rally zpochybnitelne, protoze po cele rep. vyhravaji kluci zavody s TA-02 od tamiye, ktera ma vule neskutecne.
Taky jsou tyto drahe podvozky schopne o neco dele odolavat 1 HP motorum a podobne, coz by se asi nedalo od TB-02 v zakladu cekat:)
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5123
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od WIN »

Ee ve spicce ne, byl jsem v Béčku na 8 miste, coz bylo celkove 18 misto, ale zase z cca 70 jezdcu.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
veverka69
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 262
Registrován: úte úno 24, 2009 1:02 am
Bydliště: Rakousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od veverka69 »

no tak to stejne klobouk dolu, myslim, ze za tebou rozhodne bylo jeste spousta karbonovzch podvozku...
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5123
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od WIN »

Ano timto zavodem jsem vstoupil do podvedomi spickovejch jezdcu, kteri absolutne nechapali jak jsem to s TT-01 dokazal. A zamnou bylo jeste mnoho a mnoho karbonu !!!
Omlouvam se za OT
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Odpovědět

Zpět na „Onroad Tamiya“