LRP S10 Blast TC
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- lowendead
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 858
- Registrován: čtv bře 26, 2009 3:34 pm
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
Já silnic vždycky jezdil s Nascadou, a nemohl jsem si vůbec na nic stěžovat, ale LRP mi bylo doporučeno a víceméně i vnucováno od ostatních, protože to je prej "pořádný" auto oproti ostatním ...
Tamiya TA05
TeamC TS2TE
TeamC TS2TE
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
A vést spojovačku nad kardanem?Nebo páku se sloupkem otočit vzhůru nohama?
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
No já to na svém autě nepozoruju, nemáš tam něco blbě? Tlumiče jsou taky relativně v pohodě, když se poladí.
Nevím proč jsi furt tak rozladěný. Už jsi s ním byl venku? Nebo jen furt leží na stole a ty jen teoretizuješ?
Nevím proč jsi furt tak rozladěný. Už jsi s ním byl venku? Nebo jen furt leží na stole a ty jen teoretizuješ?
- lowendead
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 858
- Registrován: čtv bře 26, 2009 3:34 pm
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
Spojovačka vede nad kardanem,a když zatočim, tak ho přitlačí dole Jsem rozladěný právě proto, že pořád leží na stole, a nemůžu ho rozumě zprovoznit
Tamiya TA05
TeamC TS2TE
TeamC TS2TE
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
už s tím konečně vyjeď
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
Proč ne?
V reálu a provozu se občas samy eliminují škodlivý věci,který na stole doma blbnou 8)
V reálu a provozu se občas samy eliminují škodlivý věci,který na stole doma blbnou 8)
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: LRP S10 Blast TC
Ten podvozek je fakt na houno, pokud ho zkoumáš.
Taky jsem se zděsil, když jsem ho viděl poprvé. Je ale opravdu dobře řešený a vypadá moc dobře, tak doufám, že bude podle toho i fungovat.
Taky jsem se zděsil, když jsem ho viděl poprvé. Je ale opravdu dobře řešený a vypadá moc dobře, tak doufám, že bude podle toho i fungovat.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
- lowendead
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 858
- Registrován: čtv bře 26, 2009 3:34 pm
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
Teďka jsem se v tom zase celou dobu hrabal, už mi nedře spojovačka o kardan, ale sloupek škoda, že bych na prodeji tolik prodělal =/
Tamiya TA05
TeamC TS2TE
TeamC TS2TE
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: LRP S10 Blast TC
Když se tenhle podvozek dobře naladí a použije se jiné dolní a hodní plato, je schopen konkurovat Xrayům!
Narazil jsem na člověka, který s tímto podvozkem pár závodů odjezdil a říkal, že je to opravdu dobrý podvozek, stačí vychytat pár much, které mají tlumiče a diferenciály.
Podvozek budu předělávat podle jeho rad, úpravy jsou velice jednoduché, ale přidají opravdu hodně.
Narazil jsem na člověka, který s tímto podvozkem pár závodů odjezdil a říkal, že je to opravdu dobrý podvozek, stačí vychytat pár much, které mají tlumiče a diferenciály.
Podvozek budu předělávat podle jeho rad, úpravy jsou velice jednoduché, ale přidají opravdu hodně.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
nahoď nějaké úpravy případně nějaký článek, taky by mě to zajímalo.... Sice už mám podvozek naladěný docela dobře, ale zajímaly by mě i další postřehy.
Teď jsem konečně otestoval volnoběžný kardan na drift, jediné co musím pořešit, tak aby se mi podvozek nestáčel primárně jen na jednu stranu, ale to bude hlavně vyvážením.
Teď jsem konečně otestoval volnoběžný kardan na drift, jediné co musím pořešit, tak aby se mi podvozek nestáčel primárně jen na jednu stranu, ale to bude hlavně vyvážením.
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: LRP S10 Blast TC
Jak upravit a nastavit podvozek.
Tlumiče:
Původní, černé o-kroužky vyměnit za červené HPI6819. Jsou trochu menší, ale na pístnici sedí dobře. Vůli mezi čepičkou a kroužkem vymezit pomocí desetinných podložek tak, aby kroužky nebyly úplně rozmáčklé, ale jen lehce přitlačené. Pístnice v nich musí chodit volně. Podložky nesmí drhnout o pístnici.
Diferenciály:
Přední nejlépe úplně zamknout. Zadní naplnit olejem 500 000, aby se protáčel jen trochu.
Pro dobré usazení diffu v domečku je dobré buď udělat vyšší těsnění mezi obalem diffu a stálým převodem nebo vymezit opět desetinnými podložkami. Pozor na zubovou vůli, aby se planetky nezasekávaly. Když se udělá vyšší těsnění, musí se předělat i zubová vůle.
Důležitá je také vůle na hrušce, když je auto bez motoru, musí se vše protáčet lehce a bez odporu.
Nastavení tlumičů:
Na parozích tlumiče uchytit co nejvíce ke středu, na ramenech zase co nejblíže ke kolu. Pružiny originál. Výška podvozku vpředu 5mm, vzadu 5.5mm. Při této výšce jsou ramena téměř v rovině s podvozkem. Propady nastavit tak, aby na rovné desce byl konec ramene o 1mm zvednutý do výšky. Až bude auto nastrojené, trochu klesne. V té chvíli začít povolovat kroužky na tlumičích až se podvozek opře o podložku (podklad, zem). Postupným utahování se podvozek dostane do správné výšky (5mm vpředu, 5.5mm vzadu). Dorazem budou nastavená ramena v propadech.
Geometrie:
Vzadu záklon max. 1mm, vpředu menší, téměř 0. Vpředu rozbíhavost přibližně 2mm. Čím větší bude, tím je auto klidnější. Neumí ostře zatočit, ale při výjezdu ze zatáčky se při plném plynu samo srovná a jede rovně.
Oleje:
Tlumiče: vpředu 35wt, vzadu 25 - 30wt.
Diferenciál: Přední zamčený, zadní 500 000.
Takhle by to mělo nějak vypadat. Já to zkouším a vypadá to velice dobře. Někomu jinému to ale vyhovovat nemusí.
Tlumiče:
Původní, černé o-kroužky vyměnit za červené HPI6819. Jsou trochu menší, ale na pístnici sedí dobře. Vůli mezi čepičkou a kroužkem vymezit pomocí desetinných podložek tak, aby kroužky nebyly úplně rozmáčklé, ale jen lehce přitlačené. Pístnice v nich musí chodit volně. Podložky nesmí drhnout o pístnici.
Diferenciály:
Přední nejlépe úplně zamknout. Zadní naplnit olejem 500 000, aby se protáčel jen trochu.
Pro dobré usazení diffu v domečku je dobré buď udělat vyšší těsnění mezi obalem diffu a stálým převodem nebo vymezit opět desetinnými podložkami. Pozor na zubovou vůli, aby se planetky nezasekávaly. Když se udělá vyšší těsnění, musí se předělat i zubová vůle.
Důležitá je také vůle na hrušce, když je auto bez motoru, musí se vše protáčet lehce a bez odporu.
Nastavení tlumičů:
Na parozích tlumiče uchytit co nejvíce ke středu, na ramenech zase co nejblíže ke kolu. Pružiny originál. Výška podvozku vpředu 5mm, vzadu 5.5mm. Při této výšce jsou ramena téměř v rovině s podvozkem. Propady nastavit tak, aby na rovné desce byl konec ramene o 1mm zvednutý do výšky. Až bude auto nastrojené, trochu klesne. V té chvíli začít povolovat kroužky na tlumičích až se podvozek opře o podložku (podklad, zem). Postupným utahování se podvozek dostane do správné výšky (5mm vpředu, 5.5mm vzadu). Dorazem budou nastavená ramena v propadech.
Geometrie:
Vzadu záklon max. 1mm, vpředu menší, téměř 0. Vpředu rozbíhavost přibližně 2mm. Čím větší bude, tím je auto klidnější. Neumí ostře zatočit, ale při výjezdu ze zatáčky se při plném plynu samo srovná a jede rovně.
Oleje:
Tlumiče: vpředu 35wt, vzadu 25 - 30wt.
Diferenciál: Přední zamčený, zadní 500 000.
Takhle by to mělo nějak vypadat. Já to zkouším a vypadá to velice dobře. Někomu jinému to ale vyhovovat nemusí.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: LRP S10 Blast TC
Já mam třeba otočený přední ramena zmenšil se mi rozvor cca o 3mm líp mi to sedí na karoserii, a ty rádoby stabilizátory sem vyhodil sou tam vesměs na nic
Edit: jak(čim) si zavřel ten přední diff ??
Edit: jak(čim) si zavřel ten přední diff ??
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: LRP S10 Blast TC
Ty stabilizátory na nic nejsou, stačí je v místě kde jsou přidělané k domku omotat elektrikářskou páskou nebo nasadit smršťovací bužírku. Už se nebudou viklat.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...