zdravim, rad bych zkusil vylestit hlinik, a nenapada me nic jednodussiho nez vzit ventilove viko a zacit zkouset
ma stim nekdo zkusenosti ?
nejakej strucnej navod v par bodech jak na to
nemam k dispozici vybavenou dilnu, spis jen hadr a klasickou vrtacku ..
lesteni hliniku
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Mirek
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1513
- Registrován: pát říj 20, 2006 4:31 pm
- Bydliště: Valdice
- Kontaktovat uživatele:
lesteni hliniku
*Míra Veselý*
<< HPI BLITZ >> , eZrun 60A + 8,5z , Turnigy 4000mAh 30-40C , TL-01
-Eurgle 2,4ghz, U14 , Battery Master 6
bylo: onroad: ALS racing M240, TT-01, TL-01, TB-02,Yokomo DriftPackage, Xray 007,....offroad: Traxxas E-Revo VXL, DF-02, CC-01, Himoto EMXT-1, Reely EP16, SCX-10 Honcho
<< HPI BLITZ >> , eZrun 60A + 8,5z , Turnigy 4000mAh 30-40C , TL-01
-Eurgle 2,4ghz, U14 , Battery Master 6
bylo: onroad: ALS racing M240, TT-01, TL-01, TB-02,Yokomo DriftPackage, Xray 007,....offroad: Traxxas E-Revo VXL, DF-02, CC-01, Himoto EMXT-1, Reely EP16, SCX-10 Honcho
- nesto
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 952
- Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Re: lesteni hliniku
Tak už potřebuješ jenom leštící pastu a můžeš se do toho pustit.
EDIT: Leštící pasty se rozdělujou samozřejmě podle hrubosti zrn a hlavně na ruční a strojní. Rozdíl je v rychlosti, strojní je dělaná pro vysoký otáčky leštícího kotouče, kdežto ruční už by povrch, při takový rychlosti pálila. Pokud budeš dělat (nebo už máš) leštící kotouč do vrtačky, tak hlavně bacha: leštěná součástka se dost zahřejvá
Vyleštit se dá do zrdcadlovýho lesku takže hodně štěstí.
Mimochodem leštěnej povrch je vcelku dobrá ochrana před povrchovou oxidací, takže dýl vydrží, ale nakonec stejně zmatní.
EDIT: Leštící pasty se rozdělujou samozřejmě podle hrubosti zrn a hlavně na ruční a strojní. Rozdíl je v rychlosti, strojní je dělaná pro vysoký otáčky leštícího kotouče, kdežto ruční už by povrch, při takový rychlosti pálila. Pokud budeš dělat (nebo už máš) leštící kotouč do vrtačky, tak hlavně bacha: leštěná součástka se dost zahřejvá
Vyleštit se dá do zrdcadlovýho lesku takže hodně štěstí.
Mimochodem leštěnej povrch je vcelku dobrá ochrana před povrchovou oxidací, takže dýl vydrží, ale nakonec stejně zmatní.
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...
...:::Toyota Supra:::...
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: lesteni hliniku
pokud budes lestit ve vrtacce, tak bych osobne jeste chladil:) delavali jsme to tak i ve skole... - pred par lety, no:)
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
Re: lesteni hliniku
no jestli budes delat ventil dekl, tak ti urcite nebude stacit lestici pasta. Smirky od 100-150 do 2500 a pak to vzit tou pastou a jak uz tu padlo, pak je na tobe jestli zvolis tu pastu rucni nebo tu aplikovanou vrtackou.
moje víko ...
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9780_n.jpg
moje víko ...
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9780_n.jpg
TAMIYA TT-01 widebody nissan 350z 1:10
KYOSHO Alpha-3 EP Porshe 911 1:10
Bmw e30 1:1
Škoda Favorit 1:1
KYOSHO Alpha-3 EP Porshe 911 1:10
Bmw e30 1:1
Škoda Favorit 1:1