Drift Piston

Vše o tlumičích, olejích ...

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
LARS
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 946
Registrován: úte led 05, 2010 10:42 pm
Bydliště: Turnov

Re: Drift Piston

Příspěvek od LARS »

Pravda to video je trochu extrém ale pro ukázku funkce dostačující. Jak jsem psal je to nastavení na drift který se jezdí na leštěném betonu a čistém asfaltu na gumách ne gumách. Samozřejmě na rally dva horizonty a jede to po břiše.Při použitém oleji doporučeným výrobcem a při použití vhodných pružin se to nezatluče ani na celou baterku v kuse i na tom bordelu na kterém tu jezdíme mi.Co se týče pístu po ostatní kategorie tak nevím jak to funguje a jaký to má vliv na funkci rostlináře.Nakonec zbíva jen otázka poč to tedy ty kluci žlutí japonský zrovna takhle dělají a nekoupí si radši cihle u nás. :mrgreen:
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Drift Piston

Příspěvek od Vrakouš »

Napsal jsem to obráceně, je to fakt. Při stlačení jsou, alespoň na velkém autě tlumiče měkčí, než při zpětném pohybu, aby se auto nerozhoupalo. :oops:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Odpovědět

Zpět na „TLUMIČE“