Drift Piston
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Re: Drift Piston
Pravda to video je trochu extrém ale pro ukázku funkce dostačující. Jak jsem psal je to nastavení na drift který se jezdí na leštěném betonu a čistém asfaltu na gumách ne gumách. Samozřejmě na rally dva horizonty a jede to po břiše.Při použitém oleji doporučeným výrobcem a při použití vhodných pružin se to nezatluče ani na celou baterku v kuse i na tom bordelu na kterém tu jezdíme mi.Co se týče pístu po ostatní kategorie tak nevím jak to funguje a jaký to má vliv na funkci rostlináře.Nakonec zbíva jen otázka poč to tedy ty kluci žlutí japonský zrovna takhle dělají a nekoupí si radši cihle u nás.
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drift Piston
Napsal jsem to obráceně, je to fakt. Při stlačení jsou, alespoň na velkém autě tlumiče měkčí, než při zpětném pohybu, aby se auto nerozhoupalo.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z