Asi jste všichni viděli tragickou nehodu Marca Simoncelliho v Malajsii. ( Sledoval jsem přímý přenos.)
http://www.stream.cz/uservideo/622940-t ... c-malajsie
Hodně smutné, Marco byl velký bojovník, jezdci za ním nemohli nic dělat, jeden z motocyklů padl přímo na něj a Valentino ho ještě přejel. Snad nejděsivější ale bylo, že mu v kritickém okamžiku spadla přilba a jeho hlava tak byla nechráněná.
Čest jeho památce!
Havárie Marca Simoncelliho
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Havárie Marca Simoncelliho
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- tomik
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1677
- Registrován: pon bře 05, 2007 2:52 pm
- Bydliště: Vsetín (Hošťálková)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Havárie Marca Simoncelliho
Jo Marca je mi hodně líto, byl to velký frajer, kdyby se dostal na tovární mašiny (ikdyž honda co jezdil byla prakticky tovární) dovedl by pěkně zamáchat pořadím. Rossi to ponese asi težce, Marco byl jeho velký kamarád. Každopádně přilba spadla, protože se otrhl řemínek. Musela to být taková rána, že mu to mimo jiné muselo přelámat čelist. Jak jsem to viděl živě, zranění už vypadala fatálně. Co mě ale dorazilo, bylo tohle video http://www.liveleak.com/view?i=754_1319545360
Tamiya DB-01Durga
BRUSHLESS COMBO IN CAR
BRUSHLESS COMBO IN CAR
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Havárie Marca Simoncelliho
Také jsem to viděl. Vzhledem k zranění hlavy, hrudníku a páteře mohlo Marca tohle dorazit. V těchto zemích záchranáři moc vysokou úroveň nemají. Věřím, že v mobilní nemocnici na okruhu jsou opravdu špičkoví lékaři a vybavení a pro záchranu života dokáží udělat zázraky. Ale napřed se tam jezdec musí dostat...A tímto způsobem, kdy s ním praští o zem, to je hrůza.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- nesto
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 952
- Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
- Bydliště: Slaný
- Kontaktovat uživatele:
Re: Havárie Marca Simoncelliho
U ručních nosítek je to, že s nešenym upadnou, celkem normální, ale to může maximálně Vypadat nedůstojně, ale že by ho to dorazilo, to snad ani nemůžete myslet vážně...
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...
...:::Toyota Supra:::...
-
- Píšu hodně
- Příspěvky: 321
- Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
- Bydliště: Praha 10 / Senohraby
- Kontaktovat uživatele:
Re: Havárie Marca Simoncelliho
Ono když máš poraněnou krční páteř, nezafixujou ti hlavu a ještě s tebou praští o zem, tak ti to si moc nepomůže, takže bych klidně věřil tomu, že mu tím hodně přitížili.
A BTW vypadají jak banda nadšenců z kroužku první pomoci, žádná koordinace, děsný spěch a panika. Ono doby, kdy bylo nutné zraněného co nejdříve naložit a převézt už je dávno minulá, dneska si většina "rychlých" může potykat s lůžkem na ARU. Už jen to co má doktor v kufříku dokáže hodně věcí. Už jsem u pár havárek zasahoval jako hasič a vím jak to probíhá, ale to co tam předváděli oni, jsem ještě nezažil ani na cvičení Ani nám nikdo nespadl i s nosítkem a to jsme se drápali po náspech, škarpama a podobně k vrtulníku na poli a pacoš měl v sobě dvě kapačky a skákali kolem něj 3 doktoři. Takže občas upadnou, fakt neberu, zvlášť když je někdo po tak těžký havárce se simulujícíma fotbalistama, ať si na hřišti hází s nosítkama jak chtějí, ale do motosportu by to fakt patřit nemělo, protože ty zranění jsou nesrovnatelný, zvlášť pokud je ještě v bezvědomí, což pravděpodobně byl.
Čest jeho památce
A BTW vypadají jak banda nadšenců z kroužku první pomoci, žádná koordinace, děsný spěch a panika. Ono doby, kdy bylo nutné zraněného co nejdříve naložit a převézt už je dávno minulá, dneska si většina "rychlých" může potykat s lůžkem na ARU. Už jen to co má doktor v kufříku dokáže hodně věcí. Už jsem u pár havárek zasahoval jako hasič a vím jak to probíhá, ale to co tam předváděli oni, jsem ještě nezažil ani na cvičení Ani nám nikdo nespadl i s nosítkem a to jsme se drápali po náspech, škarpama a podobně k vrtulníku na poli a pacoš měl v sobě dvě kapačky a skákali kolem něj 3 doktoři. Takže občas upadnou, fakt neberu, zvlášť když je někdo po tak těžký havárce se simulujícíma fotbalistama, ať si na hřišti hází s nosítkama jak chtějí, ale do motosportu by to fakt patřit nemělo, protože ty zranění jsou nesrovnatelný, zvlášť pokud je ještě v bezvědomí, což pravděpodobně byl.
Čest jeho památce
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Havárie Marca Simoncelliho
Podle Marcova otce byl pravděpodobně již mrtvý, když ho do sanitky nesli. Každopádně na MS bych čekal vyšší úroveň záchranářů. Doufám, že se v Brně nic podobného nestane, a že by pomoc vypadala trochu jinak.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z