Driftující truck
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte zář 02, 2008 9:59 pm
- Bydliště: Kramolín, PJ
Driftující truck
Možná už to tady někde je, ale já tohle video viděl před chvílí poprvé a naprosto mě dostalo 8)
Driftující truck!
Driftující truck!
TT-01 s mírným tuningem, Subaru Impreza, Xsara, Toyota, ...., odtahovka "Jezevčík RCK"
Savage X s kastlí Quad vlastního návrhu pro radost v létě, F103 a Tyrell P34
Moto Honda 250 cross, BMW 250
www.hranol.cz
"jezdím pro radost, ne pro vítězství! "
Savage X s kastlí Quad vlastního návrhu pro radost v létě, F103 a Tyrell P34
Moto Honda 250 cross, BMW 250
www.hranol.cz
"jezdím pro radost, ne pro vítězství! "
-
- Píšu hodně
- Příspěvky: 321
- Registrován: úte úno 01, 2011 4:00 pm
- Bydliště: Praha 10 / Senohraby
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftující truck
Krásná slečna, hezky sestříhaný, ale jinak nic moc nepředvedl 8)
http://www.youtube.com/watch?v=iA6v2SvC73g
http://www.youtube.com/watch?v=azt74eAxAVU - má to blbý poměr stran, ale ten borec je řízek
http://www.youtube.com/watch?v=iA6v2SvC73g
http://www.youtube.com/watch?v=azt74eAxAVU - má to blbý poměr stran, ale ten borec je řízek
HPI Sprint2 StageD - toho času - Nissan Silvia S15 Drift
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce
HPI Baja 5b SS - Anděl s ďáblem v duši
Losi Micro-T - Andělíček s ďáblíkem v dušičce
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftující truck
hnus velebnosti.... muzika jak pro tejden nemytýho tlustýho americkýho truckera, a s takovýmhle speciálem je drift umění asi tak jako postavit přemotorovaný e-revo na zadní.... Joooooooo to ten pán s MANem na tom polygonu, to je jiná liga, když dodriftoval, tak připojil nadměrnej náklad a podkračoval v běžným pracovním dnu
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte zář 02, 2008 9:59 pm
- Bydliště: Kramolín, PJ
Re: Driftující truck
Muziku neřeším (pouštěl jsem si to bez zvuku) a docela rád bych tě Pajiku_CZ viděl tenhle speciál řídit alespoň z poloviny tak dobře.
Ale každej má nárok na svůj názor oo-)
Ale každej má nárok na svůj názor oo-)
TT-01 s mírným tuningem, Subaru Impreza, Xsara, Toyota, ...., odtahovka "Jezevčík RCK"
Savage X s kastlí Quad vlastního návrhu pro radost v létě, F103 a Tyrell P34
Moto Honda 250 cross, BMW 250
www.hranol.cz
"jezdím pro radost, ne pro vítězství! "
Savage X s kastlí Quad vlastního návrhu pro radost v létě, F103 a Tyrell P34
Moto Honda 250 cross, BMW 250
www.hranol.cz
"jezdím pro radost, ne pro vítězství! "
Re: Driftující truck
Ta muzika se k tomu právě perfektně hodí.. ale jinak je ten truck pěkně hnusnej Taky myslim, že drift s normálním truckem je větší umění než se krámem, co má lžíci z bagru místo návěsu
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Signboss
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 784
- Registrován: pát říj 31, 2008 6:21 am
- Bydliště: Plzeň - sever : HROMNICE
Re: Driftující truck
ÓÓ pán má asi už něco odřízeno. Že je tak ........................Pajik_CZ píše:hnus velebnosti.... muzika jak pro tejden nemytýho tlustýho americkýho truckera, a s takovýmhle speciálem je drift umění asi tak jako postavit přemotorovaný e-revo na zadní.... Joooooooo to ten pán s MANem na tom polygonu, to je jiná liga, když dodriftoval, tak připojil nadměrnej náklad a podkračoval v běžným pracovním dnu
Podvozek: X-RAY T2
Kastle: ŠKODA 130 RS Gambrinus
Servo: BlueBird Regl: Novak Motor: LRP Vector
http://www.frmolshop.com
Kastle: ŠKODA 130 RS Gambrinus
Servo: BlueBird Regl: Novak Motor: LRP Vector
http://www.frmolshop.com
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftující truck
Signboss > chtěl jsem tim říct, že se speciálem je to rozhodně snažší, než se sériovým MANem. Uznávám, že jsem to formuloval trošku nešťastně.... Já osobně bych si na volantu obou upletl z rukou vánočku i bez náznaku driftu... I když -kdysi jsem se s Liazkou na zasněženým parkovišti poměrně bavil....
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftující truck
Nemyslím, že by to se speciálem bylo jednoduché.Je to přemotorovaný jak sviňa, každé necitlivé přidání ho roztočí do hodin. Ta šílená "lopata" na zádi asi není jen pro parádu.
S kamionem jsem tohle nezkoušel,ale když jsem míval Škodovky,( 1000 MB, 100 a 120 LS ) tak jsem s tím samozřejmě řádil v zimě na parkovišti. A řekl bych, že ten truck bude na asfaltu ještě přetáčivější, nežli byla Škodovka na sněhu.A těžší, s vyšším těžištěm, a tím pádem v případě, že o něco při driftu "zakopne", tak půjde snadno přes boudu.
Mimochodem, vzadu, jak jste si všimli, nebyla dvoumontáž, ale relativně úzké, i když prý ručně na zakázku vyrobené Micheliny.
S kamionem jsem tohle nezkoušel,ale když jsem míval Škodovky,( 1000 MB, 100 a 120 LS ) tak jsem s tím samozřejmě řádil v zimě na parkovišti. A řekl bych, že ten truck bude na asfaltu ještě přetáčivější, nežli byla Škodovka na sněhu.A těžší, s vyšším těžištěm, a tím pádem v případě, že o něco při driftu "zakopne", tak půjde snadno přes boudu.
Mimochodem, vzadu, jak jste si všimli, nebyla dvoumontáž, ale relativně úzké, i když prý ručně na zakázku vyrobené Micheliny.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftující truck
nechci se pouštět do spekulací... ale určitě chování auta strašně moc ovlivní setup....
Křídlo sice má, ale správně nastavený vyvine přítlak nula nula prd. To samý pneumatiky - speciály, správná směs taky sníží za určitých podmínek grip.
Netvrdim, že týpek nic neumí, tvrdím, že co se týče driftování s truckem, tak týpek s MANem umí víc. Nebo je to aspoň pro mě rozhodně efektnější
Křídlo sice má, ale správně nastavený vyvine přítlak nula nula prd. To samý pneumatiky - speciály, správná směs taky sníží za určitých podmínek grip.
Netvrdim, že týpek nic neumí, tvrdím, že co se týče driftování s truckem, tak týpek s MANem umí víc. Nebo je to aspoň pro mě rozhodně efektnější
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: Driftující truck
Myslím, že právě škodovky a obecně vše, co má motor vzadu, je na drift nejhorší, díky "efektu kladiva", kdy ten motor tahá zadek ven ze zatáčky... Ten kamion má tu tunu litiny nad přední nápravou, takže ho nic netáhá.. a vyšší hmotnost znamená i vyšší setrvačnost a tím i stabilitu Aspoň teoretickyVrakouš píše: S kamionem jsem tohle nezkoušel,ale když jsem míval Škodovky,( 1000 MB, 100 a 120 LS ) tak jsem s tím samozřejmě řádil v zimě na parkovišti. A řekl bych, že ten truck bude na asfaltu ještě přetáčivější, nežli byla Škodovka na sněhu.A těžší, s vyšším těžištěm...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Driftující truck
Je to trochu sporné. Škodovky měly vše vzadu, byly přetáčivé, ale v celku čitelné. Mě osobně se jejich chování na sněhu líbilo víc, než třeba u žigula, který měl těžký motor vepředu a náhon na zadek.
A co dokázali naši jezdci s Š 130 RS a později s Š 130 LR, o tom asi netřeba hovořit.
I když třeba na Ruské zimě jim Rusové stačili, i je poráželi,dokázali s žigulíky také zázraky.Takže otázka koncepce vše vzadu ( Škoda, Porsche ) nebo motor vepředu a náhon na zadek ( např. BMW, Lada,Ford a mnoho dalších...) Co je lepší?
Těžko říct, záleželo na co byl jezdec zvyklý.
A co dokázali naši jezdci s Š 130 RS a později s Š 130 LR, o tom asi netřeba hovořit.
I když třeba na Ruské zimě jim Rusové stačili, i je poráželi,dokázali s žigulíky také zázraky.Takže otázka koncepce vše vzadu ( Škoda, Porsche ) nebo motor vepředu a náhon na zadek ( např. BMW, Lada,Ford a mnoho dalších...) Co je lepší?
Těžko říct, záleželo na co byl jezdec zvyklý.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Driftující truck
Tak třeba Porsche s uložením motoru až za zadní nápravou je prý koncepčně špatné řešení, ale jak vidno, funguje to perfektně.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
Re: Driftující truck
Tak je rozdíl mezi asfaltem a šotolinou Na šotolině se váha na zadku hodí... Ale na asfaltu je to jiná věc, tam se hodí vyvážení víc k 50:50.. Stačí se podívat na RWD RC-čka, buggy majmotor za zadkem, zatímco formule před zadní nápravou
EDIT: sorry, upsal jsem se.. myslel jsem samozřejmě před zadní/uprostřed
EDIT: sorry, upsal jsem se.. myslel jsem samozřejmě před zadní/uprostřed
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte zář 02, 2008 9:59 pm
- Bydliště: Kramolín, PJ
Re: Driftující truck
Asi jsem tě špatně pochopil, ale já mám u RC formule motor takřka na zadní nápravě, ne před přední.
Jinak naprostej souhlas s Vrakoušem - záleží na co je jezdec zvyklý
Jinak naprostej souhlas s Vrakoušem - záleží na co je jezdec zvyklý
TT-01 s mírným tuningem, Subaru Impreza, Xsara, Toyota, ...., odtahovka "Jezevčík RCK"
Savage X s kastlí Quad vlastního návrhu pro radost v létě, F103 a Tyrell P34
Moto Honda 250 cross, BMW 250
www.hranol.cz
"jezdím pro radost, ne pro vítězství! "
Savage X s kastlí Quad vlastního návrhu pro radost v létě, F103 a Tyrell P34
Moto Honda 250 cross, BMW 250
www.hranol.cz
"jezdím pro radost, ne pro vítězství! "