TA02 Rallye EVO II

Vaše projekty, karoserií, podvozku ...

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Pravidla fóra
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
Uživatelský avatar
Embie
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 762
Registrován: stř zář 05, 2007 8:30 pm
Bydliště: Havlíčkobrodsko+Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Embie »

No elektro neváží a váží, snažil bych se vše dát dolu, nejlíp na střed. Jak to máš teď je ok.
Co se týče krytu elektra, vzal bych plastové desky a udělal kvádr kolem elektroniky, s tím, že horní a dolní stěna bude tvořena platy podvozku, to by šlo ne? Ale aby tam šel vzduch - Co jednu stěnu s vyvrtanyma dirkama a přetáhnout puncochou? Nejlíp asi tu zadní stenu, tam pujde nejmene bordelu. Prach tam půjde trochu taky, ale snad by to bylo snesitelne. Nebo kámoš tenkrát měl na to spesl matros, předpokládám z nějakého filtru, vzduch prosel, bordel ne, zkus pogooglit.
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

Tak nevím jestli si koukal na foto - krabičku už mám hotovou z poslepovaného lexanu - to je v poho. No zadní stěnu tvoří držák baterky takže nevím...ale je tam celkem prostor ještě nad držákem baterie směrem k hornímu platu (asi 1 cm x šířka krytu) takže by to mohlo stačit. No vyzkouším to. :tamiya:
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
Embie
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 762
Registrován: stř zář 05, 2007 8:30 pm
Bydliště: Havlíčkobrodsko+Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Embie »

Aha, ono to na mobilu vypadalo jak balónek kolem elektra. Zkus nějaké to větrání vymyslet, no třeba ani nebude potřeba, ale pak bude honit ten větráček vzduch jen v krabičce, ale třeba to bude stačit, běž zajezdit, nějak párkrát zkontroluj teplotu a uvidíš sám :-)
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

Tak dneska jsem byl jezdit. Dal jsem tomu pořádně na frak a reglik se nijak moc neohřál takže dobrý. :) I když musim do toho napočítat venkovní teplotu tady u nás na severu asi 3 stupně celsia :--) :--) Pak to ještě otestuji někde v tělocvičně, ale myslím, že dobrý :) :)

Děkuji za rady. Kdyby vás ještě něco napdalo dejte vědět! :) První rally pojedu 3.1. (crc) tak sem pak dám vědět. :tamiya: :tamiya:
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Jirkacbx »

Až aku někde prorazíš o kamen či kus klacku,budeš se divit.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

Ok, od čeho se dělaj asi "hardcase". A navíc kolem baterky je ještě jeden plastoví obal... Neboj...v mém okolí to pár lidí takhle jezdí a nikdy s tím neměli problém(a já zatím taky ne!). oo-) oo-)
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

Tak první závod má podvozek za sebou. V prvních 2 rzetách jsem neměl úplně dobře nastavený podvozek, ale do 3 rzety jsme to přenastavili a pak už to šlapalo v pořádku. :D Celkově jsem se umístil na 16. místě (z 28) a druhý v kastegorii junior (z 5ti). Nejlepší byla poslední rzeta, kdy už jsem neměl co ztratit tak jsem riskoval...no a byl z toho úspěšný konec. 11.místo v poslední RZetě.

Jinak co jsme na závodech zaslechl tak by se hodil kuličkovej diff a zvětši záklon rejdového čepu. Tak zkusím něco vymyslet. :tamiya:
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
Embie
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 762
Registrován: stř zář 05, 2007 8:30 pm
Bydliště: Havlíčkobrodsko+Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Embie »

A kde jsi závodil? To byl tvůj první závod? Jeste jo, tak dost slušné výsledky :text-woo:
TAčko má čepy zakloněné dost, řešil bych to, jedině pokud by zrovna bylo něco k dostání. Ten diff záleží na tobě no, pokud jsi začátečník, nevím, zda je uplně nutné ho kupovat. Hlavně ho nekup kvůli tomu, abys ho dal na přední nápravu, jak radí Petr Pavlát (asi největší TAčkař v republice). Ono to sice možná jeho stylu vyhovuje, ale jinak je to uplně proti zdravému rozumu dát ho na předek.. :-D :mrgreen: .
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

První závod to nebyl. Tedy v rc rally jsem jezdil velice sporadicky (tzn. 2015 1. závod, 2014 2.závody, 2013 3.závody a 2012 1.závod), ale nějaké zkušenosti už mám. (věnoval jsem se hlavně rc driftu)

Byla to Novoroční rc rally v MB(pořádána rc klub čistá).

No záklon jsem chtěl taky řešit až déle. Jen, že se mi teďka naskytl moment koupit kuličkoví diff od týmového kolegy za nějaký rozumný peníz. Na šotolině to asi pomůže, když ten zadek nebude tolik zabírat...? :tamiya: :D Ještě jsem teď přemýšlel na volnoběžným kardanem, ale s tím asi nikdo v Tačku zkušenosti nemá...cca vím co od toho čekat, protože v driftu to byl základní prvek...ale samozřejmě, že na kolech s gripem se to bude chovat úplně jinak.
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
Embie
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 762
Registrován: stř zář 05, 2007 8:30 pm
Bydliště: Havlíčkobrodsko+Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Embie »

Tak to je stejně slušné :) Osobně jinak než s volnoběžkou jezdit neumím, takže za mě ano. Pokud máš možnost koupit nějak rozumně ten diff, tak to je OK :-) Ale jestli by nebylo lepší rovnou tu volnoběžku :snooty: :think: :mrgreen: To je už na tobě, ale volnoběžka se používá i normálně na tratích s gripem, nejen na drift, jen asi není tak častá.
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

Jo promiň já se nevyjádřil jasně. Myslel jsem volnoběžný kardan. :) Protože ten bych si mohl upravit přímo do Tačka...volnoběžku jako takovou snad ani nedělají a nevím z čeho by pasovala...no zkusím vzít ten kardan a uvidím jak se to bude chovat. :D :D Díky :tamiya: :)
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
Embie
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 762
Registrován: stř zář 05, 2007 8:30 pm
Bydliště: Havlíčkobrodsko+Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Embie »

I já myslel ten kardan. Chování bude v zásadě podobné, možná s tím diffem vpředu by to mohlo mít i nějakou výhodu. Jinak volnoběžka na TA01 se dělá/dělala, mám ji doma.
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

Tak mám za sebou dnešní Kobra Čelenž. Asi můj životní výkon. Nejlepší byla první RZeta 8.místo. Celkově 16té místo z cca 60ti závodníků takže maximální spokojenost..až bude nějaké video dám sem odkaz.(v mém podání pořád drift) :tamiya: :tamiya: oo-) oo-)
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Uživatelský avatar
Embie
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 762
Registrován: stř zář 05, 2007 8:30 pm
Bydliště: Havlíčkobrodsko+Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od Embie »

Ty jo to je moc pěkný, na to, že toho máš celkem málo naježděno ;) :text-woo: A jel jsi v jaké konfiguraci podvozku?
Uživatelský avatar
mlejnas
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 265
Registrován: pon lis 07, 2011 3:25 pm
Bydliště: Liberec

Re: TA02 Rallye EVO II

Příspěvek od mlejnas »

No k podvozku...světlá výška 5mm,auto ve předu měkčí a vzadu tvrdší. Pneu úzké mini pin (měkčí směs) ale celkem sjeté takže jsem jezdil furt bokem. Diffy pořád planeťáky a jel jsem bez volnoběžky. Dost mi pomohl novej motor Ezrun 13t. Jde krásně za plynem...

Moc se těším na videa, protože jsem tam byl asi největší drifter :--) :--)
Požadavky na závodní auto jsou ve srovnání s běžnou technikou tvrdší a nekompromisní, velkou roli zde hraje čas, protože závodní vůz zastarává už v okamžik, kdy se na rýsovacím prkně objeví první čára.

RcRally/Ta-02/Ford Fiesta

http://www.rc-auta.eu/
Odpovědět

Zpět na „RC PROJEKTY“