Tumbrel MRR-2 - RWD rally speciál
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Pravidla fóra
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ansmann RRR-2 - RWD rally speciál - 2.0 Final
A co udělat lože či držáky aku trochu jinak,tím bys mohl šasí trochu zůžit.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
na to bych musel mít nějaký další díly.. Jinak mě omezuje šířka baterky, chci ji mít krytou
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Co to je za materiál?Plech,laminát?
Co to ohnout o 90 stupnu nahoru?
Aku bude chráněná pořád a dostaneš trochu menší šířku.A ušetříš 2 šroubky
Něco jako u TLka.
Co to ohnout o 90 stupnu nahoru?
Aku bude chráněná pořád a dostaneš trochu menší šířku.A ušetříš 2 šroubky
Něco jako u TLka.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Materiál bych tipoval cuprexit, tj. sklolaminát + měď.
Jinak moc pěknej podvozek na to, že je to home made. Smekám ....
Jinak moc pěknej podvozek na to, že je to home made. Smekám ....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Jo, je to cuprextit, na rozdíl od minulý verze se mi nepodařilo strhnout vrstvu mědi...
Držáky netřeba řešit, stačí zvednout o 5-10mm a bude po škrtání
Nemáte někdo tip na shorty nebo dělenou lipolku s kapacitou kolem 3-3,5Ah? Kapacity, ve kterých jsem to zatím našel, jsou pro mě zbytečně velký...
Držáky netřeba řešit, stačí zvednout o 5-10mm a bude po škrtání
Nemáte někdo tip na shorty nebo dělenou lipolku s kapacitou kolem 3-3,5Ah? Kapacity, ve kterých jsem to zatím našel, jsou pro mě zbytečně velký...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
co udělat vanu z 2mm hliníku? myslím, že by to i do pevnosti bylo akurátní, obzvlášť při ohnutí boků třeba 1cm nahoru. můžu ti to vyrobit, matroš i mašina na to doma je. stačí poslat obrázek, jak by sis to přál
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Tak poslední dobou jsem se trápil s čím dál větší nedotáčivostí, ať jsem dělal co jsem chtěl, auto se prostě neutrhlo a když už, tak do hodin... Co za to mohlo? Sbíhavost zadní nápravy - kromě 2,5° v ramenech z DF-03 se přidala vůle v držáku ramen a v kamenech - nakonec se to nasčítalo na nějakých 10°. Kvůli tomu jsem se rozhodl znovu překopat zadní nápravu.
V budoucnu chystám trochu větší úpravy, ale zatím jsem stavěl z toho, co jsem měl - původní držáky Ansmann, při delších osách potřebných pro DF-ková ramena, mají sbíhavost 2°. Dal jsem je obráceně, takže vyrušily sbíhavost DF-kových ramen na 0,5°. Zároveň hodně zredukovaly vůli zadní nápravy. Ke zbytku podvozku jsou přidělány pomocí malého plata.
Výsledek, aspoň podle zkoušek na asfaltu, předčil očekávání - Zatáčení se zlepšilo, není už potřeba cpát baterku na předek, a můžu si dovolit změkčení zadní nápravy, takže už nedochází k tak velkému odlehčování vnitřního kola jako dřív. Auto se dá udržovat v mírném smyku.
Vedlejší efekt úpravy je, že se zadek zúžil o 5mm. Díky tomu se líp vejde pod Tamiyácké kastle.
Kromě tohoto jsem udělal ještě drobné úpravy:
Přední rolcentry - horní spojovačky byly delší, než ramena, takže v některých případech šly kola do V.. Zkrátil jsem spojovačky na stejnou délku, jakou mají u XV-01
Dále jsem konečně vyměnil převodovku (měla stržený jeden závit nad motorem), takže bylo možné přidat spojovačku pro zpevnění šasi mezi motorem a baterkou, aby se zadní náprava při akceleraci tolik neklepala
Jde ovšem o řešení následku než příčiny, kterou jsou zadní poloosy... CVD pod tímto úhlem šíleně klepou, proto se je pokusím nahradit psími kostmi, i přes jejich nevýhody... Na to je ale potřeba sehnat šikovnýho soustružníka na výrobu unašeče na straně kol..
Nakonec pohled na celek
V budoucnu chystám trochu větší úpravy, ale zatím jsem stavěl z toho, co jsem měl - původní držáky Ansmann, při delších osách potřebných pro DF-ková ramena, mají sbíhavost 2°. Dal jsem je obráceně, takže vyrušily sbíhavost DF-kových ramen na 0,5°. Zároveň hodně zredukovaly vůli zadní nápravy. Ke zbytku podvozku jsou přidělány pomocí malého plata.
Výsledek, aspoň podle zkoušek na asfaltu, předčil očekávání - Zatáčení se zlepšilo, není už potřeba cpát baterku na předek, a můžu si dovolit změkčení zadní nápravy, takže už nedochází k tak velkému odlehčování vnitřního kola jako dřív. Auto se dá udržovat v mírném smyku.
Vedlejší efekt úpravy je, že se zadek zúžil o 5mm. Díky tomu se líp vejde pod Tamiyácké kastle.
Kromě tohoto jsem udělal ještě drobné úpravy:
Přední rolcentry - horní spojovačky byly delší, než ramena, takže v některých případech šly kola do V.. Zkrátil jsem spojovačky na stejnou délku, jakou mají u XV-01
Dále jsem konečně vyměnil převodovku (měla stržený jeden závit nad motorem), takže bylo možné přidat spojovačku pro zpevnění šasi mezi motorem a baterkou, aby se zadní náprava při akceleraci tolik neklepala
Jde ovšem o řešení následku než příčiny, kterou jsou zadní poloosy... CVD pod tímto úhlem šíleně klepou, proto se je pokusím nahradit psími kostmi, i přes jejich nevýhody... Na to je ale potřeba sehnat šikovnýho soustružníka na výrobu unašeče na straně kol..
Nakonec pohled na celek
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
provedení na to co máš k dispozici moooc pěkné , dobré postřehy = jen tak dál
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
V posledních závodech jsem se pokusil vrátit k motoru vzadu, ale nebylo to nic moc... takže pokračuji s motorem před nápravou, zatím čekám na materiál a díly.. tak si aspoň hraju v počítači Díky detailnějšímu zpracovíní můžu dát všechno přesněji dohromady tak, aby to sedělo
chystané úpravy: Nová zadní náprava s nastavitelnou sbíhavostí (Ramena TA04SS a dělené držáky Tamiya), stříďák, krátké lipolky, vepředu zkusím delší ramena (TB03), nové řízení. A tady malá ochutnávka:
chystané úpravy: Nová zadní náprava s nastavitelnou sbíhavostí (Ramena TA04SS a dělené držáky Tamiya), stříďák, krátké lipolky, vepředu zkusím delší ramena (TB03), nové řízení. A tady malá ochutnávka:
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Fuj, sem se lek, že to máš tak udělaný. Pak jsem otevřel obrázek a by jasný, že je to návrh, ale moooc pěknej
SZ
SZ
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Tak, konečně byl o vánočním volnu čas dokončit návrh a pustit se do výroby Opět klasický postup - nejdřív vytisknout šablonu a podle ní nadůlkovat.. Ale letos jsem si s tím dal víc záležet, než kdy dřív
a po vyřezání, vyvrtání a ofrézování to vypadá takto
bohužel obchod RC-auta.eu opět nezklamal - věc, která byla označená skladem (ramena TA04SS), už nebyla a není jasné, kdy bude... To už mi udělali podruhý Takže jsem musel zůstat u ramen z DF-03, která mi trochu natáhla zadní převis a zkomplikovala nastování sbíhavosti... Ale snad to bude fungovat
zatím poslední fáze s dodělaným vrchním platem:
snad to do novýho roku stihnu zpojízdnit
a po vyřezání, vyvrtání a ofrézování to vypadá takto
bohužel obchod RC-auta.eu opět nezklamal - věc, která byla označená skladem (ramena TA04SS), už nebyla a není jasné, kdy bude... To už mi udělali podruhý Takže jsem musel zůstat u ramen z DF-03, která mi trochu natáhla zadní převis a zkomplikovala nastování sbíhavosti... Ale snad to bude fungovat
zatím poslední fáze s dodělaným vrchním platem:
snad to do novýho roku stihnu zpojízdnit
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
Pěkný čistý , jen podumej jak s parohama, aby ti šli tlumiče pokud možno přímo a celé se to pak nekroutilo.
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
jo, to je poreseny, na ramenech jeste budou drzaky tlumicu, ktery to posunou bliz ke stredu ramena... jeste to neni hotovy a vzadu budou novy parohy
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- petan.22
- Píšu hodně
- Příspěvky: 338
- Registrován: čtv bře 15, 2012 6:45 pm
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
moc hezký z čeho máš udělanej ten spodní základ?
Jedno od základu stavěný a obrovský, druhý hodně překopaný, ale menší a to třetí ?
Axial EXO a castel sidewinder SCT 3800kV : http://petan22.rajce.idnes.cz/Axial_Exo_Terra
Axial EXO a castel sidewinder SCT 3800kV : http://petan22.rajce.idnes.cz/Axial_Exo_Terra
Re: Tumbrel MRR-1 - RWD rally speciál s motorem uprostřed
je to ze sklolaminatu, jako vzdy akorat tentokrat je to cista deska bez medi, objednana odtud
http://www.elektroizolanty.cz/elektroiz ... XTIT-desky
maji i odrezky, staci napsat mail
http://www.elektroizolanty.cz/elektroiz ... XTIT-desky
maji i odrezky, staci napsat mail
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/