TLUMIČE PÉROVÁNÍ

všechno co se týče RC souprav, podvozku, elektrotechniky ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Pravidla fóra
V sekci VYSVĚTLENÍ POJMŮ O RC- nechť píše jen ten, kdo se dokaže odborně vyjádřit o dané problematice. Všechna nesmyslná témata a odpovědi či individuální dotazy budou smazány.
Uživatelský avatar
LARS
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 834
Registrován: úte led 05, 2010 10:42 pm

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od LARS » sob říj 22, 2011 12:16 am

Tak tomu pořád nerozumím, můj selský rozum mi praví když se nechceš narasovat při zvedání kolečka tak si dej ten pytel cementu na předek. Tak jestli bych mohl poprosit o vysvětlení proč to auto z bílými nejtvrdšími TRF pružinami je měkčí než to druhý se softy. :think:
Přílohy
Fotografie0576.jpg
(87.21 KiB) Staženo 255 x
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
Existuje jen jeden způsob, jak Driftovat - Counter-Steer = (Real Drift Style)
"A i 50% countersteer je lepší než 100% 50/50" - CS 2,54

Uživatelský avatar
nesto
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 946
Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
Bydliště: Slaný
Kontaktovat uživatele:

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od nesto » sob říj 22, 2011 12:39 am

Ješiš von má ten člověk zase pravdu! A vy mě tu necháte kecat takový nesmysly :-D Jasně je to obráceně. Ach jo, ach jo, měl bych víc myslet, než něco napíšu...
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...

Uživatelský avatar
nesto
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 946
Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
Bydliště: Slaný
Kontaktovat uživatele:

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od nesto » sob říj 22, 2011 10:57 am

Mimochodem na tý fotce to teda rozhodně nejsou netvrdší TRFka ;-) na těhle pružinach jezdim i já a jsou to naopak ty nejměkčí TRF (rozpoznáno podle vinutí) :-D
*to jenom na oplátku :-D
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...

Uživatelský avatar
LARS
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 834
Registrován: úte led 05, 2010 10:42 pm

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od LARS » sob říj 22, 2011 7:37 pm

Nesto když to říkáš tak to bude asi pravda, já tedy podle vinutí poznám prd, jen podle barevného označení a nejměkčí jsou červené a ty jsem nikdy neměl jen modré a žluté. Máš pravdu předsedo na fotce jsou žlutá média.Tak třeba pro onroad na TRF416 jsou Ti stejnak Tamiya pružiny na H...o a mají tam pířjít pouze pružiny HPI a to stříbrné, kdyby si chtěl zvýšit agresivitu tak zlaté.

Alindur: Není to spíš tak že čím víc je tlumič postavený vertikálně tím víc je pérování tužší a čím víc ho položíš k ose kývání tím je to auto měkčí.
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
Existuje jen jeden způsob, jak Driftovat - Counter-Steer = (Real Drift Style)
"A i 50% countersteer je lepší než 100% 50/50" - CS 2,54

Uživatelský avatar
nesto
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 946
Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
Bydliště: Slaný
Kontaktovat uživatele:

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od nesto » sob říj 22, 2011 8:14 pm

Jojo žlutý by to bejt mohli :-) teď jsem to přepočítal a sedí to :-D (já jezdim červený)
A to cos psal Alindurovi: ano je to tak :-D
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...

Kacud
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 163
Registrován: čtv lis 17, 2011 6:50 pm
Bydliště: Olomouc

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od Kacud » čtv pro 08, 2011 11:05 am

Prosim, mohli by jste pro nas naproste zacatecniky napsat zakladni nastaveni tlumice, proziny a oleje?
Onroad
1. Kvalitni onroad draha
2. Ne zcela idealni povrch parkoviste
Offroad
1. kvalitni draha
2. hrbolata draha sem tam drn.

Oboje pro meritko 1:10.

Moc dekuji za pomoc.
Losi XXX-S Graphite
Slash 4x4

Cefa66
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: čtv led 05, 2012 10:45 pm
Bydliště: Brno

Re: TLUMIČE PÉROVÁNÍ

Příspěvek od Cefa66 » čtv led 05, 2012 10:52 pm

Děkuji, než jste se začali upozorňovat, tak to bylo přesně to co jsem jako začátečník potřeboval, DĚKUJI PÁNOVÉ ! :clap: :clap: :clap:
Raději EXPEDICE, ale když ten drift je tak SUPER !!!

Odpovědět

Zpět na „VYSVĚTLENÍ POJMŮ O RC“