Pomoooooc,ale pozor-jsem laik
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, Jirkacbx
Pomoooooc,ale pozor-jsem laik
Ahoj kluci
Kluk dostal dvě RC auta,jedno jsem rozchodil a druhé ne.Můžete mě poradit co s tím.Napadlo mě koupit do toho novou elektroniku,ale nemám představu co.Nebo nevím jestli se dá koupit či opravit to co máme.Pravděpodobně bude problém se zeleným a bílým vodičem,který na mě tupě zírá a já nevím co k nim patří.Berte mě opravdu s rezervou,nic o tom nevím a ani netuším,jestli není nové auto levnější,než tohle opravit :-oo
Díky za jakoukoliv radu
Martin
Kluk dostal dvě RC auta,jedno jsem rozchodil a druhé ne.Můžete mě poradit co s tím.Napadlo mě koupit do toho novou elektroniku,ale nemám představu co.Nebo nevím jestli se dá koupit či opravit to co máme.Pravděpodobně bude problém se zeleným a bílým vodičem,který na mě tupě zírá a já nevím co k nim patří.Berte mě opravdu s rezervou,nic o tom nevím a ani netuším,jestli není nové auto levnější,než tohle opravit :-oo
Díky za jakoukoliv radu
Martin
- Loupák83
- Finanční podpora fóra

Re: Pomoooooc,ale pozor-jsem laik
Pokud nemáš v okolí někoho kdo se v tom hrabe a má to jako koníčka tuhle elektroniku tak si v ......
jaká koliv investice do tohoto auta je nesmyslná protože cena té elektroniky vysoce přesáhne to auto.
Pokud chceš něco na blbnutí tak počítej s investicí.
Rádi poradime ale rozhodni se kolik si do toho ochoten investovat. Jen prosím nepiš co nejmíň vyhneš se řekněme né pěkný reakcím.
Vyplň si do profilu bydliště ať tě můžem kdyžtak nasměrovat na někoho u koho by si to mohl okouknout co se jezdí
jaká koliv investice do tohoto auta je nesmyslná protože cena té elektroniky vysoce přesáhne to auto.
Pokud chceš něco na blbnutí tak počítej s investicí.
Rádi poradime ale rozhodni se kolik si do toho ochoten investovat. Jen prosím nepiš co nejmíň vyhneš se řekněme né pěkný reakcím.
Vyplň si do profilu bydliště ať tě můžem kdyžtak nasměrovat na někoho u koho by si to mohl okouknout co se jezdí
Xray T4 2017 Open