
Po koketování s podvozkem placky nebo prostě Onroad se mi zalíbilo mít auto, co je prostě normální auto.
Sáhl jsem po podvozku Maverick Strada DC, takže jakoby drift. Plastový kola, vzadu zavrenej diff. Tím podobnost s driftem končí

Soudím z toho, že smysl zavrenyho zadku je až když to má výrazně větší rejd a třeba snad i jinej poměr převodu vepředu/vzadu. To já neocením. (....i když.. rozhodně zkusím z náhradních dílů udělat úpravu flying fish nebo jak se tomu říká když vynechám C hub, samozřejmě s CVD, a zkusit zdali to pak má něco do sebe).
Cíl je rallycross a na to naše ježdění je zásadní to střídavé kombo co tam je a stačí i to pomalé servo

Takže klasika, s kudlou v ruce zajistit propad ramen, lepší poloha tlumítek, ten zadek otevřít, vyndat ze šuplíku CVD jestli budou pasovat (i když nové psí kosti jistě chvíli obstojí) a hlavně pěkně seřídit odklon kol a řízení. A jen co se hecnu že je to pěkné nové nezašpiněné a vemu to ven tak budu chytřejší

Foto dodám, kartonová kastle zigula je na tom úplně akorát
