Front servo conversion TB-03
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx, nesto
Front servo conversion TB-03
náhodou jsem na internetu narazil na zajímavou drifterskou úpravu Nulovej ackerman, úhel 48° a hodně místa vpředu pro umístění motoru - bez tahání řemínku/kardanu všude možně nebo dělení packu
http://www.csjunkies.com/viewtopic.php?f=9&t=94
http://www.csjunkies.com/viewtopic.php?f=9&t=94
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Front servo conversion TB-03
zajimava uprava:) udelas si to i na rally?:)
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),
Re: Front servo conversion TB-03
Na rally je mi nulovej ackermann k ničemu Tam je třeba pravej opak, co nejpřesnější ackermann, mírně zvětšenej ¨Ale ty homokinetický klouby, ty mě hodně zajímaj Jak na ně budu mít, asi si je pořídim
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- deathskull
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1171
- Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
- Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Front servo conversion TB-03
tak todle je velmi zajimava uprava by me zajimalo jak to udelat na HPI
Re: Front servo conversion TB-03
myslím, že by to šlo u všech podvozků stejně - jen by se musely přehodit tlumiče a otočit ramena, aby se to nepotkávalo...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Front servo conversion TB-03
Honzo koukám že jsi si také oblíbil můj nejnavštěvovanější zdroj informací co se těchto driftovích blbin týče je fakt že tam jsou až někdy neuvěřitelný vychytávky. To řízení se servem vepředu by mělo jít udělat takřka na cokoli viz. http://www.csjunkies.com/viewtopic.php?f=34&t=365
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
Re: Front servo conversion TB-03
neoblíbil, našel jsem to náhodou, když jsem hledal něco úplně jinýho ale když už, proč to nehodit sem?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Front servo conversion TB-03
A dobře jsi udělal,je jen dobře když tu bude více příspěvků k driftu, alespoň se tu zatuchlé driftové vody trochu pohnou. No abych také přispěl tou troškou do mlýna tak tady je vysvětleno jak funguje Ackerman. http://www.rctek.com/technical/handling ... ciple.html
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿