Nejvhodnejsi motor

Vše o RC driftování, podvozky, technika ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx, nesto

Uživatelský avatar
sanys88
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1641
Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Nejvhodnejsi motor

Příspěvek od sanys88 »

zajimalo by me jaky je nejvhodnejsi motor na drift
mam Yokomo Drift motor D-1S 35T a potom
co jsem shledl video z drift zavodu v Celakovicich
mi pripda ze jezdi o dost rychleji
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WIN »

Střídakem nic nezkazis ...
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Zerro
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2010
Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zerro »

v čelákovicích se jezdilo se 17z ale o to víc se sjížděly ABS kola
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondrabmw »

Stříďák je špatně - moc kope - nemá plynulý náběh, takže je to dost těžké na ovládání.

V Čelákovicích se jelo od 17tky po miga. Na takhle velkou dráhu je 17tka docela dobrá, ale je pravda, že ABS pneumatiky při té rychlosti ubývaly před očima.

Na koberec si ovšem myslím, že 35z nebo 27z bude akorát. Já možná zkusím i 25z od Tamiye (53779) GT-Tuned Motor, má hezký krouťák.

.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WIN »

ondrabmw píše:Stříďák je špatně - moc kope - nemá plynulý náběh, takže je to dost těžké na ovládání.

V Čelákovicích se jelo od 17tky po miga. Na takhle velkou dráhu je 17tka docela dobrá, ale je pravda, že ABS pneumatiky při té rychlosti ubývaly před očima.

Na koberec si ovšem myslím, že 35z nebo 27z bude akorát. Já možná zkusím i 25z od Tamiye (53779) GT-Tuned Motor, má hezký krouťák.

.
Tak kdyz tak kope tak si to nastavim na RC aby to nemelo takove prdy ne ?
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondrabmw »

Jasně, není problém nastavit si expo na plyn, ale i přesto ti to moc nepomůže. Prostě stříďák tahá na drifty moc :D

Jinak v pravidlech motor neomezujeme, takže klidně kdo chce, může jezdit stříďák.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Uživatelský avatar
sanys88
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1641
Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sanys88 »

ondrabmw píše:Jasně, není problém nastavit si expo na plyn, ale i přesto ti to moc nepomůže. Prostě stříďák tahá na drifty moc :D

Jinak v pravidlech motor neomezujeme, takže klidně kdo chce, může jezdit stříďák.
no ja mam 35z a chtel by jsem jeste neco s vice zavity na okruh
venku myslel jsem na Grand Prix Stock no. 1 17x2, 27500 o/min., 190W
nebo Jet-Stream 23T 23x1, 26500 o/min., 195W ten ma oproti GP jen 23z
a o 1000ot min ale ma o 5W vic a je o 300,- levnejsi
pri driftu prece zalezi na vykonu ne na rychlosti takze ten 23z by mohl byt dobry
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondrabmw »

No na možná bych dnes naše rady vhodnosti různých komponent na drift auta upravil - i na rychlosti trochu záleží (ale málo). Co se motorů týče, tak na venek je 23 až 17tka nejlepší. Ale tu značku JET STREAM vůbec neznám, kdežto GM GP 17tka je ověřený kvalitní motor. Můžeš s ním i úspěšně dranit normální onroad závody.

Jdi do něj, nic tím nezkazíš - mám ho taky a k plné spokojenosti slouží už dlouho :P
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Uživatelský avatar
sanys88
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1641
Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sanys88 »

ondrabmw píše:No na možná bych dnes naše rady vhodnosti různých komponent na drift auta upravil - i na rychlosti trochu záleží (ale málo). Co se motorů týče, tak na venek je 23 až 17tka nejlepší. Ale tu značku JET STREAM vůbec neznám, kdežto GM GP 17tka je ověřený kvalitní motor. Můžeš s ním i úspěšně dranit normální onroad závody.

Jdi do něj, nic tím nezkazíš - mám ho taky a k plné spokojenosti slouží už dlouho :P
dobre kdyz to rikas Ty tak tomu verim a pujdu do nej :D
capy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: čtv říj 12, 2006 6:49 am

Příspěvek od capy »

A co takhle tenhle motor od yokoma?máte s ním nějaké zkušenosti?
Pak bych chtěl zkusit čelákovice a nevím s jakým mototrem ještě mám miga a tamiya rs 540 sport tuned.

http://www.hobbyeshop.cz/inshop/rc-mode ... 27t.html
TGS a drift TT-01D
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondrabmw »

27 závitů je na afalt málo. 21 je tak akorát. S Migem to můžeš v pohodě zkusit, Míra Červ s ním úspěšně v závodech driftí.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Virtual
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1175
Registrován: ned pro 31, 2006 12:38 pm
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Virtual »

ondrabmw píše:Stříďák je špatně - moc kope - nemá plynulý náběh, takže je to dost těžké na ovládání...
Já nemám s driftem zkušenost, ale na reglu se dá nastavit výkonová mapa - standardně tam je lineární průběh se zvýšeným náběhem (to zřejmě dělá ten kondík a pak to vypadá, že kope). Zkoušel jsi ten mod jen linear nebo smooth-low traction?
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Uživatelský avatar
ondrabmw
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 918
Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
Bydliště: CZ, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondrabmw »

Módy jsou fajn, ale jde o mechanickou záležitost - u klasického motoru je kotva prostě těžká, má na sobě celé vinutí a tím pádem se pomaleji a plynuleji rozjíždí. Stříďák okamžitě táhne odspoda, rychle se roztočí, prtože kotva je lehká a je tam jiné magnetické pole.

Trochu se to změnilo se sintred kotvou, ale ta je standardně od 4.5z, což mi na drifty přijde dost :twisted:
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
Obrázek
Uživatelský avatar
Jan Cabalka
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 277
Registrován: ned bře 12, 2006 11:00 am
Bydliště: Jablonec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Cabalka »

capy píše:A co takhle tenhle motor od yokoma?máte s ním nějaké zkušenosti?
Pak bych chtěl zkusit čelákovice a nevím s jakým mototrem ještě mám miga a tamiya rs 540 sport tuned.

http://www.hobbyeshop.cz/inshop/rc-mode ... 27t.html
Mě se mig osvěčil :D jen teda ne na posledních driftech, to jsem podcenil jeho životnost.
Zkoušel jsem i s 17GP ale mig mi vyhovuje víc :D
Drift Project - zatím pouze koncept
Mustang GTR Cabrio - Showcar
Uživatelský avatar
DOOM
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 152
Registrován: pát srp 17, 2007 10:59 am

Příspěvek od DOOM »

no a jak víš že to funguje nádherně když nejezdíš na závody???jako že se to klouže a že se vejdeš na parkoviště??Dráha má šířku max 2 -3 metry a na koberci i míň.blbnutí na parkovišti je o ničem,sem si myslel jakej jsem kanón a chyba lávky na závodech jsem mlátil mantinely
Odpovědět

Zpět na „DRIFT“