Nejvhodnejsi motor
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx, nesto
- sanys88
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1641
- Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Nejvhodnejsi motor
zajimalo by me jaky je nejvhodnejsi motor na drift
mam Yokomo Drift motor D-1S 35T a potom
co jsem shledl video z drift zavodu v Celakovicich
mi pripda ze jezdi o dost rychleji
mam Yokomo Drift motor D-1S 35T a potom
co jsem shledl video z drift zavodu v Celakovicich
mi pripda ze jezdi o dost rychleji
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stříďák je špatně - moc kope - nemá plynulý náběh, takže je to dost těžké na ovládání.
V Čelákovicích se jelo od 17tky po miga. Na takhle velkou dráhu je 17tka docela dobrá, ale je pravda, že ABS pneumatiky při té rychlosti ubývaly před očima.
Na koberec si ovšem myslím, že 35z nebo 27z bude akorát. Já možná zkusím i 25z od Tamiye (53779) GT-Tuned Motor, má hezký krouťák.
.
V Čelákovicích se jelo od 17tky po miga. Na takhle velkou dráhu je 17tka docela dobrá, ale je pravda, že ABS pneumatiky při té rychlosti ubývaly před očima.
Na koberec si ovšem myslím, že 35z nebo 27z bude akorát. Já možná zkusím i 25z od Tamiye (53779) GT-Tuned Motor, má hezký krouťák.
.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- WIN
- PROFÍK FÓRA
- Příspěvky: 5124
- Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Tak kdyz tak kope tak si to nastavim na RC aby to nemelo takove prdy ne ?ondrabmw píše:Stříďák je špatně - moc kope - nemá plynulý náběh, takže je to dost těžké na ovládání.
V Čelákovicích se jelo od 17tky po miga. Na takhle velkou dráhu je 17tka docela dobrá, ale je pravda, že ABS pneumatiky při té rychlosti ubývaly před očima.
Na koberec si ovšem myslím, že 35z nebo 27z bude akorát. Já možná zkusím i 25z od Tamiye (53779) GT-Tuned Motor, má hezký krouťák.
.
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasně, není problém nastavit si expo na plyn, ale i přesto ti to moc nepomůže. Prostě stříďák tahá na drifty moc
Jinak v pravidlech motor neomezujeme, takže klidně kdo chce, může jezdit stříďák.
Jinak v pravidlech motor neomezujeme, takže klidně kdo chce, může jezdit stříďák.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- sanys88
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1641
- Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
no ja mam 35z a chtel by jsem jeste neco s vice zavity na okruhondrabmw píše:Jasně, není problém nastavit si expo na plyn, ale i přesto ti to moc nepomůže. Prostě stříďák tahá na drifty moc
Jinak v pravidlech motor neomezujeme, takže klidně kdo chce, může jezdit stříďák.
venku myslel jsem na Grand Prix Stock no. 1 17x2, 27500 o/min., 190W
nebo Jet-Stream 23T 23x1, 26500 o/min., 195W ten ma oproti GP jen 23z
a o 1000ot min ale ma o 5W vic a je o 300,- levnejsi
pri driftu prece zalezi na vykonu ne na rychlosti takze ten 23z by mohl byt dobry
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
No na možná bych dnes naše rady vhodnosti různých komponent na drift auta upravil - i na rychlosti trochu záleží (ale málo). Co se motorů týče, tak na venek je 23 až 17tka nejlepší. Ale tu značku JET STREAM vůbec neznám, kdežto GM GP 17tka je ověřený kvalitní motor. Můžeš s ním i úspěšně dranit normální onroad závody.
Jdi do něj, nic tím nezkazíš - mám ho taky a k plné spokojenosti slouží už dlouho
Jdi do něj, nic tím nezkazíš - mám ho taky a k plné spokojenosti slouží už dlouho
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- sanys88
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1641
- Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
dobre kdyz to rikas Ty tak tomu verim a pujdu do nejondrabmw píše:No na možná bych dnes naše rady vhodnosti různých komponent na drift auta upravil - i na rychlosti trochu záleží (ale málo). Co se motorů týče, tak na venek je 23 až 17tka nejlepší. Ale tu značku JET STREAM vůbec neznám, kdežto GM GP 17tka je ověřený kvalitní motor. Můžeš s ním i úspěšně dranit normální onroad závody.
Jdi do něj, nic tím nezkazíš - mám ho taky a k plné spokojenosti slouží už dlouho
A co takhle tenhle motor od yokoma?máte s ním nějaké zkušenosti?
Pak bych chtěl zkusit čelákovice a nevím s jakým mototrem ještě mám miga a tamiya rs 540 sport tuned.
http://www.hobbyeshop.cz/inshop/rc-mode ... 27t.html
Pak bych chtěl zkusit čelákovice a nevím s jakým mototrem ještě mám miga a tamiya rs 540 sport tuned.
http://www.hobbyeshop.cz/inshop/rc-mode ... 27t.html
TGS a drift TT-01D
Já nemám s driftem zkušenost, ale na reglu se dá nastavit výkonová mapa - standardně tam je lineární průběh se zvýšeným náběhem (to zřejmě dělá ten kondík a pak to vypadá, že kope). Zkoušel jsi ten mod jen linear nebo smooth-low traction?ondrabmw píše:Stříďák je špatně - moc kope - nemá plynulý náběh, takže je to dost těžké na ovládání...
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Módy jsou fajn, ale jde o mechanickou záležitost - u klasického motoru je kotva prostě těžká, má na sobě celé vinutí a tím pádem se pomaleji a plynuleji rozjíždí. Stříďák okamžitě táhne odspoda, rychle se roztočí, prtože kotva je lehká a je tam jiné magnetické pole.
Trochu se to změnilo se sintred kotvou, ale ta je standardně od 4.5z, což mi na drifty přijde dost
Trochu se to změnilo se sintred kotvou, ale ta je standardně od 4.5z, což mi na drifty přijde dost
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01
- Jan Cabalka
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 277
- Registrován: ned bře 12, 2006 11:00 am
- Bydliště: Jablonec
- Kontaktovat uživatele:
Mě se mig osvěčil jen teda ne na posledních driftech, to jsem podcenil jeho životnost.capy píše:A co takhle tenhle motor od yokoma?máte s ním nějaké zkušenosti?
Pak bych chtěl zkusit čelákovice a nevím s jakým mototrem ještě mám miga a tamiya rs 540 sport tuned.
http://www.hobbyeshop.cz/inshop/rc-mode ... 27t.html
Zkoušel jsem i s 17GP ale mig mi vyhovuje víc
Drift Project - zatím pouze koncept
Mustang GTR Cabrio - Showcar
Mustang GTR Cabrio - Showcar